Pro Marathon se Bungie nechalo inspirovat více než dvacet let starou MMO hrou

„Inspirací nebyl vůbec Escape from Tarkov nebo jiné extrakční střílečky. Byl to Dark Age of Camelot, který přinesl živý svět plný příběhů při hraní v kooperaci a potencionální nebezpečí od ostatních hráčů. Extrakce byla jen praktická mechanika využívaná k vytvoření zhruba patnáctiminutové herní smyčky, ve které mají hráči v rámci jedné relace několik příležitostí uspět nebo selhat,“ napsal na sociální síti X. Jen dodáme, že v Dark Age of Camelot se hráči ze tří odlišných říší (Albionu, Midgardu a Hibernie) mohli setkávat a zapojovat se do PvP soubojů, zatímco procházeli dungeony a dalšími lokacemi, které byly plné PvE nepřátel.

Christopher Barrett následně dodal, že cílem bylo od začátku vytvořit hru, která bude mít propracovaný lore a příběh založený na předchozích hrách Marathon, nabídne poutavý svět, který bude stát za čas hráče, ale také bude mít plně přizpůsobitelné postavy místo hrdinů. Tento poslední prvek byl už ve hře změněn. Místo vlastních upravitelných postav budou ve hře předem daní hrdinové s unikátními schopnostmi. Trochu na styl Destiny, kde jsou také odlišné třídy.
Tato změna byla provedena poté, co byl Christopher Barrett vyhozen z Bungie, údajně kvůli nevhodnému chování na pracovišti. Od té doby se hra docela dost změnila a vývojáři reagovali i na připomínky hráčů z Alpha verze. Tento týden bylo třeba zveřejněno video, jak vypadá současná stále rozpracovaná verze hry ve srovnání s Alphou.
Tvoje reakce na článek
Galerie





















Komentáře (0)