Připadáte si jako jedna ze součástek montážní linky, popisuje vývojář práci na velkých hrách

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (26)
Bohužel, neexistuje mnoho způsobů jak ve slušný termín dodat AAA hru, i když je tohle to, co způsobuje, že série AC skomírá.
stepobela1: Jeden z Ubisoftu? Ne, ale všude je to stejný.
Drakersss: Vývojářům rozumím, taky jsem programátor :)
Co ho tam drží? "Bezstarostný" Indie trh už na něj čeká
Celkem zajimavé počtení, no co nato napsat asi že je šíleně uspěchaná doba a všechny se až nezdravě honí za peňezi hlavně velké korporace, no i když v naši menší firmě radši ani nemluvit.
Baracku dobré počtení :)
Jde spis o to,ze se skutecne pro mnohe jedna o vysnenou praci a sam jsem cetl ty clanky jak se vytvareli prvni spyrove a crashove,jak na tom tehdy delalo par vyvojaru(oproti tomuhle) ... Jak se cela parta lidi snazila hru zlepsit a i ten nejpodradnejsi podrztaska mohl vyjadrit k dilu ... pokud do toho sel s timhle tak asi hluboce narazil ... protoze dnes a rekl bych hlavne u Assassina uz to opravdu bude jen lajna kde se pracuje jak v tovarne
No vida, a my tady každou chvíli brečíme, proč támhle není to, proč támhle nedali to a to a kdy už to tam dodají a já bych ještě přidal...... . K u l o v ý by jsi přidal . N i k d o by tě neslyšel. Takže, až zase budeme nadávat na bugy a nedodělky v nějaké hře, vzpomeňme tiše namyšleného bafuňáře, který sice schválil celou ulici lamp, ale už mu nedocvaklo, že taky musí někdo vyzkoušet, jestli svítí.
slanecek: tak hlavně že jim rozumíš :)
Chci moc poděkovat redakci a hlavně barackovi za tenhle článek. Už před delším časem jsem někde psal, že články tohohle tipu, mi tady hodně chybí. Takže díky moc a jen tak dál, skvěla práce
Redfireuniverse8: Neplacení přesčasů v IT je úplně běžné, mně přesčasy taky nikdo neplatí.
Tohle není nic nového. Před několika měsíci jsem četl článek s příběhy hodně vývojářů, ve kterým se zmiňovali o nekalých praktikách herního průmyslu. Neplacené přesčasy (které jsou velmi rozšířené), vyhazování lidí okamžitě po dokončení projektu, nevyplacená mzda. Musím říct, že jsem rád, že v herním průmyslu nepracuji, pokud nejste na vysoké pozici tak to nejspíš stojí za pendrek...
Je zajímavé, kolik se tu objevilo lidí, co rozumí vývojářům a programátorům
Bodejť taky podle toho ta série dopadla . Vývojáři v ND mají hlavně volné ruce a 3-4 roky na vývoj toho co oni chtějí a stejně tak podle toho taky tak vypadají hry :).
Jak napsal Vinnie kazdemu nejde jen o dobry plat,kor vyvojarum her, kteri maji ambice. Vyvojar je sam o sobe kreativni clovek a umelcum nikdy neslo v prve rade o penize a je to dobre. Kdyz se totiz sejde par takovych osobitych kreat8vcu vznikaji pak uzasny studia typu ND. :) Kde co hra to pecka. O Ubishitu jsem si myslel presne to co popisuje onen vyvojar, proste lean production v oblasti her. Jde to videt na kazdy jejich hre, hlavne pak kazdorocnich novych dilech. Ono i velke masivni hry jdou delat dobre, prikladem je gta 5, ale tam proste velky team funguje ocividne jinak a hlavne nedava svym hram nesmyslne deadliny. :)
Při vývoji final fantasy 12 byla nervová zhroucení téměř na denním pořádku
takovýhle kecy miluju!lidi kteří opravdu mají práci která je baví, těm to přeju, protože to jsou opravdu šťastlivci.neříkám, že mám špatnou práci ale rozhodně tam nechodím protože mě to baví-chodím tam vydělávat prachy! on s tím svým studiem taky mlže padnout na hubu a pak bude za tu ,,linku,, ještě rád..
Zrovna u ty linky stojim...hned bych si to s nim vymenil a sel sazet lampy do her
Novodobé otrokářství, jež kvete ve velkém i u nás. Nic zvláštního. Pán zjevně nezná co je obtížná práce.
: „Vidíte tu cestu plnou lamp? Ty jsem schválil já!“. To jsem se od srdce zasmál ... Drakersss a cermi: víte kluci bez urážky, ne každýmu jde o prachy a chce dělat hovna bustované kvantitou nikoliv kvalitou.
Jak píše CERMI... Připadáte si jako jedna ze součástek montážní linky akorát za to máte 10x vetší plat co mu vadí ? :D i když nad tím přemýšlím jak takovej člověk může vědět jak se cítí lidi u montážních linek ? :)
Hlavne at nebreci...dela co ho bavi ne?A ma za to asi jinak zaplaceno nez lidi u tech montaznich linek
Takze kluku,utri slzy a jdi nekam umistit nejakou paradni lampu
Hosi mit zbytecnych 100 mega v dolarech , tak jdu do toho a beru si aj spacak jako v ND ... Bych jenom chodil a mudroval jak bude hra vypadat - to by me bavilo ...
ND ma skill, to co udela v ND tucet lidi, v ubisoftu na tom maka 100 a ješte to poserou :D
Neplakat a makat. Jak to asi funguje v ND, když pak vypustí briliant v podobě Tlou či Uncharted.. To musí být teprv šichty.
Jak se říká. Všeho moc škodí