Konzolista.cz

Příběh v SoulCalibur V měl být delší

novinkapondělí 2. dubna 2012Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Příběh v SoulCalibur V měl být delší
SoulCalibur V je určitě povedenou bojovkou, ale spousta fanoušků čekala delší příběhovou část. Ta byla totiž příliš krátká a nepřinesla přesně to, co vývojáři od začátku slibovali. Daishi Odashima se nyní o příběhové kampani rozpovídal pro magazín Train2Game, v němž řekl, že příběh, který se dostal do finální verze, je jen jedna čtvrtina toho, co zamýšleli do hry dát. „Plánovali jsme vytvořit příběh za každou postavu. Vše máme u nás ve studiu, ale kvůli nedostatku času a málo pracovní síly jsme do hry dostali jen čtvrtinu plánovaného obsahu,“ řekl Daishi Odashima. Je docela škoda, že vývojáři nemohli původní plány realizovat, protože takto si musí všichni vystačit jen s příběhovou linkou Pyrrhy a Patrokolose. Třeba se něco použije do případného dalšího dílu.
Zdroj: n4g
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
BERKANO

!!!!! ale kvůli nedostatku času a málo pracovní síly jsme do hry dostali jen čtvrtinu plánovaného obsahu !! takže až v příštím dílu :D :D :D :D ale dejte nám za to 1400kč jako za plnohodnotnou hru :D :D , tak se pane Daishi Odashima jděte VY*RAT !! ... ČAU

J.T.honza
J.T.honza #GuitarHero

Mi se líbil způsob vyprávění příběhu v Tekken 5: Dark Ressurection na PSP, ale v šestce už moc ne. Vybereš si nějakou postavu a stejně pak máš v animačkách Larse a Alisu či jak se jmenují...

J.T.honza
J.T.honza #GuitarHero

Mi se líbil způsob vyprávění příběhu v Tekken 5: Dark Ressurection na PSP, ale v šestce už moc ne. Vybereš si nějakou postavu a stejně pak máš v animačkách Larse a Alisu či jak se jmenují...

Tomkalhotka

Me se naopak moc libili pribehove kampane ve SC2 . Ted si nevzpomenu jak se ten mod jmenoval , ale nabizel tak stovku hodin zabavy , protoze kazda postava mela jinej postup pribehu + mise.

solid__snake
solid__snake #HIDEOut

bosshunter78: Systém v MK nicméně nedostahuje takových kvalit. A to je z mého phledu to nejdůležitějš. Jasně, když má hra dobrý příběh, fajn... Nic proti samozřejmě (je příběh v MK opravdu dobrý? Nejsem si jistý...), ale já osobně bych se Story módu v SC ani nedotkl, kdybych tím neodemkl 2 postavy.

Líbil se m třeba příběh v BB. Ovlivnila by mě nějak ale jeho úplná absence? Ne...

WarNex

A nebo není špatný příběhový mód u Tekkena 6.

bosshunter78
bosshunter78 #Sony.Ms.N.

ať si vezmou příklad z Mortal Kombatu ,tam je podle mě na bojovku geniálně pořešenej příběhovej mod

Tomkalhotka

solid snake : pravda pravda, ale na druhou stranu , nebyl soul blade/calibur vzdy o velmi kvalitnim offline hrani? To co nabizel 1-3 dil bylo neskutečne .)

Mam doma 4 , zapnul sem ji jednou a znechucene odlozil .Kdyby mel SC tak vypilovany mechanismy jako treba SF , tak to zcela chapu, ale takto kapitalisticke chovani Jap studii me posledni dobou začina dost vytačet.

solid__snake
solid__snake #HIDEOut

Srsly... Koho zajímá příběh v bojovce? Hraje se to sakra dobře a o to jde. Kdo se rozhoduje pro koupi bojovky na základě příběhu, měl by přehodnotit jestli se zajímá o správný žánr.

WarNex

Jéjda, vždyť to nevadí. Náhodou se tato hra zdařila, a to hodně. :)

smrtijed1

Nasrat to co nestihli tak daji vse zdarmo jinak jim na SC5 seru a to rovnou muzou odpiskat dalsi znacku to je ted oblibeny vsechny dobry znacky RE,SH,SC atd.....jdou do pryc.

Styxx
Styxx #LikeABoss!

Dvě příběhový linky. Čtvrtina plánovanýho obsahu. Potlesk, pánové, hluboká úklona (na počest dílům jedna až tři) a sbohem, jsem rád, že jsem hru nekoupil.