Pokud budete chtít vidět vše v No Man’s Sky, rezervujte si 5 miliard let

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (19)
Dost mozna to bude i tak ze treba kazdy hrac bude mit svoji nebo svoje slunecni soustavu/y ktere budou pristupne i ostatnim... To uz by slo ne? :))
TimeSplitter, úložiště zas tak velké potřeba nebude, to spíš budou nároky na výpočetní výkon (ať už na straně serverů nebo konzole): Na každou planetu víceméně třeba 32/64b kód/seed, který nějakým algoritmem a vygeneruje prostředí.
Nicméně souhlasim, že ačkoliv to zní zajímavě tak si v Hello Games ukousli kurevsky velký sousto.
i tak je to blbost, dovedete si predstavit jak velke byste potrebovali uloziste? To by jen tak nejaky HDD nebo server nestacil. Hra by musela fungovat tak, ze pri kazdem zapnuti vygeneruje malou cast vesmiru s jinymi planetami... Cili planetu co "objevis" uz bys treba nikdy nemohl navstivit.. A za predpokladu ze vse co rekli je pravda a hra bude generovat neustale nove planety, kolik moznosti asi ve hre bude hmm? 90% planet bude stejnych a jen obcas nejaka opravdu zajimava... A ani tak bych moc velke planety s promyslenym ekosystemem a svaby na vrcholu potravinoveho retezce necekal, preci jen by to chtelo opravdu hodne vypoctu, pokud ma hra bezet v nejake rozumne grafice... Zni to sice zajimave, ale moc tomu neverim.
No zase tak nereálné to není. Ta hra by měla být procedurálně generovaná (jak se píše v článku). Nakonec hry podobného rozsahu byly už kdysi dávno na PC. Šlo jen o nějaký jednoduchý algorytmus, který generoval různé kombinace situací. Toto je však v trochu monstrózním rozsahu a hlavně, pokud to bude multiplayer, tak by mě zajímalo jakou technologii budou využívat k uchování těch světů. Leda by to běželo na straně serveru, ale i tak... Rozhodně i kdyby to bylo jen tech demo, tak je to zajímavá myšlenka a třeba i podnět pro budoucí větší hry...
nex gen [s14]
Nie že by som bol zlý, ale už aj herní novinári čo to hrali tak extra nadšení z hry neboli. Považujú to skôr za tech-demo nudu a vývojárom celkovo moc neverím. Takisto sa inak jedná o časovú exkluzivitu, ktorú priznali samotní vývojári. Vravím to preto aby PS-štorkári neboli smutní, že vyjde nie moc extra, lebo časom vyjde aj na PC, ale vravím otvorene - nemám záujem.
Pokud bude herní obsah stejnej jako v Africe tak proč ne :) v takove hře jde jen o objevování :)
Mě by hlavně zajímalo, jestli bude planeta opravdu "planeta", tj. jak bude velká, jestli to opravdu bude obrovský povrch k prozkoumání, nebo jeden ostrůvek. Popravdě, tuhle hru si užiju i kdybych tam měl opravdu jenom lítat po planetách a kochat se.
Bylo by skvělé jen lítat a objevovat, online, v co-opu, jak rychle budou přibývat zmapované planety?
A bude hra taky 5 miliard let ve vyvoji? :D :D Fakt hodne sem se nasmal, podobnou blbost sem uz dlouho necetl. :D
Drogy jsou špatné, ááánoo... :D
Tak pokud to bude pořád zábava, a určitě nebude, tak proč ne.
Ja ale akosi nechápem čo v tej hre budeme robiť. A zverejniť také obrovské číslo je pri hre o objavovaní dosť demotivujúce.
No tak po dlouhé době sci-fi hra co mě zaujala [s14] vypadá to parádně [s14]
Já bych přistupoval ke hře velice opatrně a bez velkých očekávání. Z mých, vlastních dojmů, mám ze hry neválné pochyby, protože z ní zatím nepředvedli nic kulervoucího, krom krásného prostředí. Kde je nějaký ten hlavní gameplay, herní mechanismy, které člověka donutí setrvat ve hře několik hodin? Sám hlavní designér této hry totiž vyslovil jednu podstatnou poznámku: "9 z 10 planet budou ve hře pěkná nuda". Potíž je totiž v samotném konceptu hry, a to jest generovaném prostředí, které bude po většinou vytvářet nezajimavé planety, kterými se budete muset prokousat k té jedné, se zajímavým ekosystémem a pak jen doufat, že i herní náplň v ní obsažena vás bude bavit déle jak pár minut... Tahle hra mě velice okouzlila v počátku, s každým dalším videem mě navíc pohlcovala stále více, ale na Gamescomu přišla studená sprcha, po které mám smíšené pocity o tomhle počinu. Konec konců hodinová prezentace, ze které bylo prezentováno 35 minut blábolů, 10 minut gameplaye a zbytek editor vývojářů, ve kterém ukazavoli nic moc vypadající, "generovanou, živočišnou faunu", tomu moc nepomáhá. Rád se ale nechám proplesknout samotnou hrou, která mi dá tak najevo, že jsem se mýlil.
:D to jsou zas kecy ty vole... 5miliard let na objeveni vsech planet a pruzkum bude trvat sekundu, jinak to nesihnes: D: D
Vypadá to moc pekne dúfam že to bude aj tak zábavné. Zaujmalo by ma ci na tých planétach bude aj neaká nápln alebo len preskumavanie a fotenie. Len aby nemali velké oci s tými 5 miliardamy aby to nebolo 50 základnych planét podla ktorych budu všetky robené len s iným menom a v inom kvadrante aby sa to rýchlo neohralo
A to že dělal tým co má stěží pár lidí? Učte se jiná studia!
jaká je pravděpodobnost, že mnou objevenou planetu za mého života navštíví ještě někdo jiný? [s14] Jinak jsem rád, že Hello Games věří dlouhé životnosti PS4. :-)
To snad ne[s6]....Trofej by byla výzvou....[s4]