Konzolista.cz

Player Tailoring v nové Laře

novinkačtvrtek 2. října 2008Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Player Tailoring v nové Laře
Prvních pět dílů Tomb raidera se řadilo mezi ty těžší hry. Jedna obtížnost, která se postupně zvedala, byla zkouškou pro každého Tomb raider fanouška. Jenomže obecný trend zjednodušování her pokračuje a klasické obtížnosti Easy, Medium a Hard již přestávají vyhovovat. Obtížnosti her si tak žádají další fázi a ta se má jmenovat Player Tailoring, který bude mít premiéru právě v dalším Tomb raiderovi. Player Tailoring je vlastně jakési nastavení hry na míru každého z hráčů. S jeho pomocí tak můžete jednoduše nastavit nejrůznější parametry hry, aby vám její obtížnost vyhovovala co nejvíce. Nastavit si tak můžete počet munice v zásobníku, počet Lařiných zásahů a třeba nepřátelské hitpointy. Samozřejmě se počítá i se spoustou dalších parametrů, které mají hru zjednodušit, nebo naopak obtížnost zvednout.
Další zjednodušení hry lze čekat od funkce Field Assistance, která bude hráče při jejím zapnutí takřka vodit za ručičku, aby se ve složitých levelech neztratil. Tato funkce má hráči zabránit, aby hledal návody na internetu, kde se většinou objevují i příběhové spoilery. Ovšem nad těmito funkcemi se nelze nepozastavit. Dospěl snad herní svět do fáze, kdy už vývojáři nebudou schopni vyladit hru pro všechny hráče? Zřejmě ano, na což doplatí především ti, kteří si potrpí na hardcore obtížnost.
Zdroj: PCG
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
meda_beda_xxx

[s13] v necem to ma vyhodu a v necem zase ne ale zakys v lare neprijatelne kdyd se da v klidu vzdy projit pribehovou linii

Deepthroat
Deepthroat #MGS4 11/10

schvalujem tento postup

konecne si nastavim tu najbrutalnejsiu obtiaznost aby som sa ason trochu zapotil ...

lebo inak je to na smiech .

ConanVJ
ConanVJ #P3D BEST!!

Tak to je humus, a to se na novýho Tomb Raidera moc těšim. Poslední díly žádnej návod opravdu nepotřebovali. Na žádnej brutální zákys sem fakt nenarazil. Pochybuju, že by zde nějakej byl

Kachlo
Kachlo #BOSS

vývojáři už neví jak hru vybalancovat. V dobách prvních Tomb raideru bylo tohle nemyslitelne, hrač se musel snažit. Ještě mu hra bude ukazovat kudy ma jit. Kam jsme to dospeli. Tohle je uz moc