Nový trailer na Shadow of the Tomb Raider radí, abyste hráli chytře a vynalézavě

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (13)
Naštěstí většina lidí si hru skvěle užije, tak jako předchozí díly.
Tohle bude smrt značky Tomb Raider. Už ten restart z 2012 a rise of tomb raider jsou nic moc hry. Tohle tu značku pohřbí úplně. Bych dal 6,5/10 Rise of tomb raider a Tomb raider 2012 i když tomu druhému 5/10.
Jednička byla vážně dobrá, ale dvojka byla šílený zklamání, alespoň v mých očích. Grafika na PS4 nic moc, level design takovej mdlej, pocit z akce mi přišel mnohem horší než u jedničky a příběh byla asi ta největší slátanina, co jsem viděl. U trojky si počkám na recenze a pak možná koupím ve slevě.
St. Francis Folly byla pro mě konečná na mobilu. Aktualizoval jsem si OS telefonu a Lara už nedokázala zatáčet do stran, takže nehratelné a teď když mám novej smart phone, tam už ta hra není na Google strore. Škoda, také bych jinak zapařil, celkem dobře to na tom mobilu šlo ovládat.
Souhlas se Speedyredy a ostatníma dědákama:-) Už to není ten pravý Tomb Raider, i když v Japonsku to bylo fajn, ale Sibiř mně moc nebavila. Shadow taky časem pořídím a uvidím.
Teď na nočních mastím na mobilu TR1, i přes krkolomné ovládání paráda. Zrovna jsem v St. Francis Folly
Nemyslím si že herní náplň starého nebo spíše klasického TR je out. Je to jen o tom zaujmout lidi a prodat jim to. Mě na TR bavilo to, že se cestovalo po světě. Že byla hra zaměřená na sbírání lékárniček a nábojů, a věděli jsme, že to můžeme použít na závěrečného bose. Teď už žádný závěrečný bos není a když, tak je to něco, co uděláte kdykoliv s jakýmkoliv stavem zásob. A to je špatně. Proč neudělat hru, kde kdo nebyl v průběhu hry dostatečně pečlivý, bude mít na konci vážné potíže. A puzzle? Není na to zatáhnout za páku a rychle pospíchat do dveří než se zavřou, či hledat co se kde vlastně otevřelo, či koho nebo co to vpustilo do arény.
Vidim to stejne jako soky. :-)
Neblbněte kluci! Střih starýho TR je tatam. Na to utáhnete možná jen starý fotry a herní veterány...včetně mě :D Ale dnes by taková adventura propadla. Nejsou RPG prvky/ skill tree? Nebude koruna
Ten RPG systém neposlali do kopru.Místo toho je tu vylepšení s bylinkama Pro samotnou hru to je jen berlička nic víc Lara možná po tomhle díle oblíkne šortky,ale nečekám větší důraz návratu ke kořenům TR. Lara možná příběhově dospěje kdežto herně to nejspíš zakysne v pif-paf stylu.Rád bych se mýlil,jenže v současnosti frčej jiný hodnoty
Chytře a vynalézavě se hrál Tomb Raider I-V. Tohle je další slepý remaster. Jako jo, japonský ostrov jsem si užil a dohrál ho dvakrát. Sibiř jsem naopak dohrával nadvakrát, protože mě už nebavilo to samé dokola. Mexiko možná ve slevičce za rok a půl.Asi jsem ta stará prudící škola, ale Tomb Raider jsou pro mě hlavně kobky, hádanky, skákání, a né nějaký vraždění ve městech a pořád na jednom místě. Hutný koridor je lepší než rozblemcaný open-world.
Nemohu si pomoci ale jako fanoušek Tomb Raidera mám s tímhle problém. Celé to sbírání všech těch klacíčků/větviček, kytiček/bylinek a dalšího mi připadá jako něco, co do Tomb Raidera prostě nepatří a ani to není zábavné. Kdyby nebyl alespoň strop toho co unesete a vše bylo rozmístěno trochu více nedostatkově ale vám prostě při hraní soustavně svítí vpravo keřík, vlevo hnízdo atd. Všeho je přebytek a vám se všude jen zobrazuje ikona tohle teď nemohu vzít. Hrobky jsou potom pojaty jako odbočky a za jejich prozkoumání či vyloupení dostanete nějakou schopnost, která rozvine ještě více tento pro mě trochu otravný až zbytečný RPG systém. Je hezké, že vývojáři vytvořili nejrozpracovanější verzi hry, kde už je průzkum i pod vodou, v hezkém exotickém prostředí ale kdyby bylo na mě, stačilo by mi schovat tam tři sošky, jedna by byla bronzová a byla vidět, druhá by byla stříbrná, byla by vidět ale cesta k ní by byla hlavolam, třetí zlatá by nebyla vidět a cesta k ní by byla tažké komplexní puzzle, kde třeba něco co na začátku neuděláte může vést k tomu, že už onu zlatou sošku nezískáte. Klasický Tomb Raider mi fakt chybí. Jako jo, budou zde živoucí městečka plná lidí, se kterými bude možná interakce, budou zde různé techniky hry viz jaguár, orel, had ale to čím se Tomb Raider stal mě mrzí. Z arogantní zazobané krasotinky která loupí poklady protože jí to baví se stala obyčejná holka která je přeživším lovcem v divočině. Prý se z ní v této hře nakonec stane stará známá Tomb Raiderka. Já tomu nevěřím, není to možné, nová Lara je prostě někdo úplně jiný. Navíc vývojáři nechtějí poukazovat na Lařinu atraktivitu a tak nechtějí hráčům umožnist vidět jí v jejich klasických šortkách což je škoda, protože sem se skutečně hodí a navíc, k Laře neodmyslitelně patří. Uvidíme tedy v září, jak to celé bude moc Tomb Raider.
Chytri a vynalezavi lide tohle nebudou hrat vubec..
To je opravdu rada nad zlato😀