Konzolista.cz

Nový trailer na Final Fantasy VII Remake

novinkastředa 11. září 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Nový trailer na Final Fantasy VII Remake
Pokud nenastane nějaká pohroma, už začátkem března příštího roku vyjde pro konzoli PlayStation 4 očekávaný remake JRPG hry Final Fantasy VII, na který fanoušci čekají prakticky od začátku předchozí konzolové generace. Zítra začne v Japonsku herní výstava Tokyo Games Show, na níž nebude Final Fantasy VII Remake chybět. Při této příležitosti nyní vypustil Square Enix úplně nový trailer, na který se můžete podívat níže v novince.

Anglická verze

YouTube video: YouTube video player

Japonská verze

YouTube video: YouTube video player

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (61)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing

Pred mnoho rokmi som to na ps1 prešiel a bol to mega pribehovy zážitok.. Ak by bola s CZ title a bude za prijateľnú cenu kupujem :-)

Kainé
Kainé #A2

@Leon: no, pět let. Podle mě by takhle neuspěli. Vydat druhou část po pěti letech nedává smysl. Já tipuji max dva roky. Nejlepší obchodní model by byl rok.

Leon
Leon #Verum Rex

@A2: Tady se bavíme o hře, která vyjde třeba až za 5 let, to už ani nemusí Konzolista existovat.

Kainé
Kainé #A2

@Leon: nikdy neříkej nikdy. To tady ani neuděláš recenzi na Part II?

Leon
Leon #Verum Rex

Ani ne, bude to moje poslední recenze, takže to docela obrečim...

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@Leon: Tak pořádně prostor ještě nedostala, tak uvidíme. Ale trošku už hystercila pravda :)

Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex

@Leon Jo, mi přijde, že se Briana v ukázkách soustředí víc na tu hravou a rozvernou stránku Aerith. Tak ale je to remake a character development může probíhat krapet jinak.

Belros

JHfr3ak: Remake této hry bych asi nepřirovnával ke tvůrčí krizi. Vždyť tohle si už dlouhá léta přálo miliony hráčů po celém světě.

Seph
Seph #FF7
👍1

Já to do toho 3.3. snad nevydržím...ten svet,postavy a příběh je pro mě ta nejvetsi srdcovka a když to vidím v tomto vizualu, tak mám husinu.

Leon
Leon #Verum Rex

@Ex-SOLDIER: Musím dát zpětně zapravdu Flashovi, že Briana White má možná až příliš upištěný a afektovaný hlas. Ve včerejším traileru už bylo lehce znát, že ona trochu ubírá postavě Aeris její vyspělost, rozvážnost a důstojnost, která z té postavy odjakživa vyzařovala. Rád bych se ovšem mýlil. Upřímně, dabérky Aeris ve FF VII kompilaci či Kingdom Hearts mi seděly mnohem více.

Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex
👍1

Reakce dabérky Aerith na trailer link

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Vypada to famozne To bude mega recenze

Jinak FF XV je dobra hra , ale ta parta boys mi nesedi , tak na dohrani kaslu a ted si jedu FFXIV . Dam tomu cas pres celou zimu a tesim se na ty DLCcka ...

FFXVI a vubec smer serie bych bral vic do stare pohadkovejsi fantasy .. neco jako FFIX

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@Solidor: FF ale musi byt epicka, obri mece pulit zemekoule, mega flare pustosit oblast o velikosti stredniho mesta, neporazitelne weapon vladnout podsveti a do toho vyhrat turnaj v Blitzballu a mit vsechny karty v Triple Triad :)

Ale jinak by to spatny byt nemuselo, ale fakt mam spis pocit ze by se to hodilo na nejake FF 15-2 nebo tak neco, nez do hlavniho dilu serie. Hmm, ja bych bral dalsi dil z Ivalice, tam byl vybornej svet. A klidne by mohl navazat na Vagrant Story :)

Solidor

Docela bych chtěl vidět FF, která by byla osobnější. Nemusela by končit bojem s polobohy a záchranou světa. Třeba by se celá odehrávala na nějaké lodi. Vesmír? Ostrov jako v nejnovějším YS? Nebo VR ve stylu SAO? Hl. postava detektiv, co řeší případy jako Raidou Kuzunoha? Prostě se zkusit odklopit od té epické struktury děje.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@A2: DD je moje asi nejvic oblibena hra za posledni leta, takze jsem k ni zcela nekriticky.A to kdyz mela vyjit jsem nad ni trosku ohrnoval nos. Smutny den byl kdyz jsem zjistil ze meli delat dvojku a daly prednost DMC 5 , tak snad ted. Ale to bude az na dalsi generaci.

No nic, zpet k FF7. Zajimave kolik FF avataru se tady vyrojilo v diskuzi, pak ze jrpg nikoho nezajima :)

Kainé
Kainé #A2

@Flash: v tomhle bezesporu ano, navíc většina světa je propojena dungeonama, čili si to můžeš hezky zkracovat, což bylo fajn v půdodní hře bez eternal ferrystone.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@A2: Dragons Dogma svet skvele funguje prave v tom objevovani, diky absenci fast travelu a pro novacka znacne obtiznosti ten svet funguje jak ma. navic ma rozdilne podminky v noci a ve dne (hrat v noci a ve dne jsou nebe a dudy, neni videt na krok jen mala lampicka sviti:) a ke konci hry dojde ke zmene podnebi a osazeni mapy. Ma vyuzitelne ruzne clenitosti v terenu ktere lze pouzit k boji (vylezu na sloup a skocim chimere na zada). ten svet tam funguje na jednicku, v ramci toho co hra ma predstavovat. Tedy ze je zamerena na pruzkum, build postav a souboje. Ta hra je spis technickeho zamereni, nez pribehoveho a feel good imerze a ten svet tomu nahrava. Mam ukol na druhy strane mapy, co ted? po ceste je plno silnych potvor, kudy pujdu, jak se pripravim. To bude zas cesta, a urcite padne tma nez dojdu. Kdepak, ten svet je super:)

Kainé
Kainé #A2

@Flash: já souhlasím, že FFXV mělo být mnohem lepší a větší, ta cesta vlakem je fakt na houbelec, a když člověk pak vidí to krásné město v dáli a nemůže ho prozkoumat a musí dál vlakem, tak mě zlost cloume ještě teď. S TES souhlasím, s tím Dragon's Dogma moc ne a to je to moje velice oblíbená hra. Dragon's Dogma má fajn open-world v tom, že má výborné dungeony a zkratky, ale jinak ten svět je mrtvý a navíc ten respawn taky úplně nepomáhá iluzi světa. Na druhou stranu tam skvěle funguje ten pocit cestovaní po světě. S tím DD si nejsem jistý :).

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@A2: Mno, TES a treba Dragons Dogma maji open worldy ktere kulisy nejsou.

U FFXV je neuveritelne mnozstvi prostoru kde evidentne neco byt melo ale neni. Asi se nestihlo. Cela cesta vlakem ke konci hry ma svuj kontinent, obrovsky, je tam, jen v nem neni vubec nic. Zrovna tak existuje Insomnie, to mega mesto, je hodne nedodelane a tak podobne. Ty plany co s tim meli musely byt megalomanske.

Jo, v Zaklinaci 3 je ten open world skutecna kulisa, nic vic, a i FF15 to ma o dost lepsi.

Pro porovnani FFXV ma 700 ctverecnich kilometru. Zaklinac 3 ma 84.

Kainé
Kainé #A2

@Flash: většina open-worldů jsou jen prázdné kulisy pro cestovaní z bodu A do bodu B. Tady je to herně taky úplně mimo, ale narativně to jde krásně obhájit(což 90% open-worldů prostě nemá) a ta premisa je jednozačně cílená, jelikož je to v Japonsku extrémně oblibený film. Západ ho dost imho ignoruje. V téhle premise tomu pomáhá i chovaní aktérů, kteří reaguji na dění světa. Viz Promto nefotí večer, když Noctovi umře tatík apod. To jsou fajn detaily, které pomáhají utvářet tu uvěřitelnou premisu cesty.

Za největší single v open-worldu považuji Zaklínače 3. FFXV má alespoň dungeony, kde získáváš top gear apod, v Zaklínači najdeš nejlepší gear jen tak na cestě pod stromem. Tam je ten open-world neobhajitelný. Final Fantasy XV hlavně trpí na strašné side-questy. Tam je to opravdu špatné.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@A2: ja mam trochu obavu ze to Stand By Me se jim spis hodilo do kramu pac mermomoci chteli delat open world, jako ho maji vsichni na zapade. japonci obecne moc v open worldech nejedou skoro v zadnem hernim zanru. U FFXV ten open world, ackoliv nadherne udelanej nebyl vyuzitej ani z 20%, a premisa Stand By Me to nemuze omluvit, i kdyz to zabalit dokaze moc hezky:)

FFXV je nejvetsi single player open world co kdy ve hre byl, a je totalne nevyuzity.

Kainé
Kainé #A2
👍1

@Solidor: podle mě se vykašlou na urban fantasy a půjdou do klasické fantasy. Mně by nevadila ani původní myšlenka Final Fantasy Versus XIII. FFXV toho ztratilo při vývoji hodně, což tu asi všichni víme :).

Jinak už jsem tu psal, proč FFXV v rámci Stand By Me inspirace dává jako open-world smysl, ale těžko můžou znovu použít stejnou premisu jako v XV, takže taky bych odpustil od open-worldu a soustředil se na několik propracovaných lokací s menší ale otevřenou mapou něco ve stylu Dragon Age.

Flash
Flash #Jrpg/rpg
👍2

@A2: Me se tedy XIII libila vic nez XV, ale jsem v mensine, to uz vim davno. Me proste sedla a Lightning jsem si oblibil, skoda zpackane 13-3, kterou jsme dodnes nedohral, ten casovy limit a souboje pro nic za nic nedokazu nejak prekousnout.

Podle me by se meli vydat smerem co jim prinesl uspech v minulosti, te serii nedela prilis dobre to prizpusobovani zapadnim trendum, ktere zacly uz vystrkovat ruzky u FFX. Nedelat open world styl a prijit opet s tim techno/fantasy/scifi settingem ktery FF dela dobre.

Solidor

@A2: Na tom ani tak nesejde, která je lepší. Spíš mi přijde, že nevědí, jakým směrem se vydat.

Jak si tu XVI představuješ?

Kainé
Kainé #A2

@Solidor: XV je daleko daleko lepší než XIII. XV má chyby, ale je to fajn gamesa. Já XVI chci a hodně.

Solidor

Nomura bude po FFVII doživotně dělat Kingdom Hearts, jinak se naštvu

Ona je otázka, jestli FF16 někdo vůbec chce. Tu patnáctku obecně SE nezvládlo a už třináctka byla rozporuplná. Ať si radši pár let dají pauzu a dělají FFVII.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@Solidor: mohli by to zvladnout rychle, behem ctyr let. Pak by se mi libila FF VII - 2, co uz taky jineho kdyz v hlavni serii maji trosku nablito patnactkou ktera ackoliv byla celkem dobra moc velke nadeje na skvelost FF16 neprinasi. Ale treba FF16 daji Nomurovi, je ted rozjety jak parni valec a muze zplodit legendy :)

Hlavne v klidu, proti FF15 zas tak moc nemam, nez by me nekdo chtel zacit kamenovat, ale tak nejak vsichni tam citime ten z casti nevyuzity potencial. A obecne jednohlasne prijata nebyla.

Solidor

@Flash: Pokud za deset let bude pět epizod, tak budu jedině rád. Pořád čekám hratelného Genesise v ep. 5

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@Solidor: Jen aby :)

Solidor

Bude to dobré. A díky epizodám nebudeme muset čekat deset let.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články