Nový trailer na Final Fantasy VII Remake

Anglická verze
Japonská verze
Tvoje reakce na článek
Galerie













Anglická verze
Japonská verze























recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (61)
Pred mnoho rokmi som to na ps1 prešiel a bol to mega pribehovy zážitok.. Ak by bola s CZ title a bude za prijateľnú cenu kupujem :-)
@Leon: no, pět let. Podle mě by takhle neuspěli. Vydat druhou část po pěti letech nedává smysl. Já tipuji max dva roky. Nejlepší obchodní model by byl rok.
@A2: Tady se bavíme o hře, která vyjde třeba až za 5 let, to už ani nemusí Konzolista existovat.
@Leon: nikdy neříkej nikdy. To tady ani neuděláš recenzi na Part II?
Ani ne, bude to moje poslední recenze, takže to docela obrečim...
@Leon: Tak pořádně prostor ještě nedostala, tak uvidíme. Ale trošku už hystercila pravda :)
@Leon Jo, mi přijde, že se Briana v ukázkách soustředí víc na tu hravou a rozvernou stránku Aerith. Tak ale je to remake a character development může probíhat krapet jinak.
JHfr3ak: Remake této hry bych asi nepřirovnával ke tvůrčí krizi. Vždyť tohle si už dlouhá léta přálo miliony hráčů po celém světě.
Já to do toho 3.3. snad nevydržím...ten svet,postavy a příběh je pro mě ta nejvetsi srdcovka a když to vidím v tomto vizualu, tak mám husinu.
@Ex-SOLDIER: Musím dát zpětně zapravdu Flashovi, že Briana White má možná až příliš upištěný a afektovaný hlas. Ve včerejším traileru už bylo lehce znát, že ona trochu ubírá postavě Aeris její vyspělost, rozvážnost a důstojnost, která z té postavy odjakživa vyzařovala. Rád bych se ovšem mýlil. Upřímně, dabérky Aeris ve FF VII kompilaci či Kingdom Hearts mi seděly mnohem více.
Reakce dabérky Aerith na trailer link
Vypada to famozne To bude mega recenze
Jinak FF XV je dobra hra , ale ta parta boys mi nesedi , tak na dohrani kaslu a ted si jedu FFXIV . Dam tomu cas pres celou zimu a tesim se na ty DLCcka ...
FFXVI a vubec smer serie bych bral vic do stare pohadkovejsi fantasy .. neco jako FFIX
@Solidor: FF ale musi byt epicka, obri mece pulit zemekoule, mega flare pustosit oblast o velikosti stredniho mesta, neporazitelne weapon vladnout podsveti a do toho vyhrat turnaj v Blitzballu a mit vsechny karty v Triple Triad :)
Ale jinak by to spatny byt nemuselo, ale fakt mam spis pocit ze by se to hodilo na nejake FF 15-2 nebo tak neco, nez do hlavniho dilu serie. Hmm, ja bych bral dalsi dil z Ivalice, tam byl vybornej svet. A klidne by mohl navazat na Vagrant Story :)
Docela bych chtěl vidět FF, která by byla osobnější. Nemusela by končit bojem s polobohy a záchranou světa. Třeba by se celá odehrávala na nějaké lodi. Vesmír? Ostrov jako v nejnovějším YS? Nebo VR ve stylu SAO? Hl. postava detektiv, co řeší případy jako Raidou Kuzunoha? Prostě se zkusit odklopit od té epické struktury děje.
@A2: DD je moje asi nejvic oblibena hra za posledni leta, takze jsem k ni zcela nekriticky.A to kdyz mela vyjit jsem nad ni trosku ohrnoval nos. Smutny den byl kdyz jsem zjistil ze meli delat dvojku a daly prednost DMC 5 , tak snad ted. Ale to bude az na dalsi generaci.
No nic, zpet k FF7. Zajimave kolik FF avataru se tady vyrojilo v diskuzi, pak ze jrpg nikoho nezajima :)
@Flash: v tomhle bezesporu ano, navíc většina světa je propojena dungeonama, čili si to můžeš hezky zkracovat, což bylo fajn v půdodní hře bez eternal ferrystone.
@A2: Dragons Dogma svet skvele funguje prave v tom objevovani, diky absenci fast travelu a pro novacka znacne obtiznosti ten svet funguje jak ma. navic ma rozdilne podminky v noci a ve dne (hrat v noci a ve dne jsou nebe a dudy, neni videt na krok jen mala lampicka sviti:) a ke konci hry dojde ke zmene podnebi a osazeni mapy. Ma vyuzitelne ruzne clenitosti v terenu ktere lze pouzit k boji (vylezu na sloup a skocim chimere na zada). ten svet tam funguje na jednicku, v ramci toho co hra ma predstavovat. Tedy ze je zamerena na pruzkum, build postav a souboje. Ta hra je spis technickeho zamereni, nez pribehoveho a feel good imerze a ten svet tomu nahrava. Mam ukol na druhy strane mapy, co ted? po ceste je plno silnych potvor, kudy pujdu, jak se pripravim. To bude zas cesta, a urcite padne tma nez dojdu. Kdepak, ten svet je super:)
@Flash: já souhlasím, že FFXV mělo být mnohem lepší a větší, ta cesta vlakem je fakt na houbelec, a když člověk pak vidí to krásné město v dáli a nemůže ho prozkoumat a musí dál vlakem, tak mě zlost cloume ještě teď. S TES souhlasím, s tím Dragon's Dogma moc ne a to je to moje velice oblíbená hra. Dragon's Dogma má fajn open-world v tom, že má výborné dungeony a zkratky, ale jinak ten svět je mrtvý a navíc ten respawn taky úplně nepomáhá iluzi světa. Na druhou stranu tam skvěle funguje ten pocit cestovaní po světě. S tím DD si nejsem jistý :).
@A2: Mno, TES a treba Dragons Dogma maji open worldy ktere kulisy nejsou.
U FFXV je neuveritelne mnozstvi prostoru kde evidentne neco byt melo ale neni. Asi se nestihlo. Cela cesta vlakem ke konci hry ma svuj kontinent, obrovsky, je tam, jen v nem neni vubec nic. Zrovna tak existuje Insomnie, to mega mesto, je hodne nedodelane a tak podobne. Ty plany co s tim meli musely byt megalomanske.
Jo, v Zaklinaci 3 je ten open world skutecna kulisa, nic vic, a i FF15 to ma o dost lepsi.
Pro porovnani FFXV ma 700 ctverecnich kilometru. Zaklinac 3 ma 84.
@Flash: většina open-worldů jsou jen prázdné kulisy pro cestovaní z bodu A do bodu B. Tady je to herně taky úplně mimo, ale narativně to jde krásně obhájit(což 90% open-worldů prostě nemá) a ta premisa je jednozačně cílená, jelikož je to v Japonsku extrémně oblibený film. Západ ho dost imho ignoruje. V téhle premise tomu pomáhá i chovaní aktérů, kteří reaguji na dění světa. Viz Promto nefotí večer, když Noctovi umře tatík apod. To jsou fajn detaily, které pomáhají utvářet tu uvěřitelnou premisu cesty.
Za největší single v open-worldu považuji Zaklínače 3. FFXV má alespoň dungeony, kde získáváš top gear apod, v Zaklínači najdeš nejlepší gear jen tak na cestě pod stromem. Tam je ten open-world neobhajitelný. Final Fantasy XV hlavně trpí na strašné side-questy. Tam je to opravdu špatné.
@A2: ja mam trochu obavu ze to Stand By Me se jim spis hodilo do kramu pac mermomoci chteli delat open world, jako ho maji vsichni na zapade. japonci obecne moc v open worldech nejedou skoro v zadnem hernim zanru. U FFXV ten open world, ackoliv nadherne udelanej nebyl vyuzitej ani z 20%, a premisa Stand By Me to nemuze omluvit, i kdyz to zabalit dokaze moc hezky:)
FFXV je nejvetsi single player open world co kdy ve hre byl, a je totalne nevyuzity.
@Solidor: podle mě se vykašlou na urban fantasy a půjdou do klasické fantasy. Mně by nevadila ani původní myšlenka Final Fantasy Versus XIII. FFXV toho ztratilo při vývoji hodně, což tu asi všichni víme :).
Jinak už jsem tu psal, proč FFXV v rámci Stand By Me inspirace dává jako open-world smysl, ale těžko můžou znovu použít stejnou premisu jako v XV, takže taky bych odpustil od open-worldu a soustředil se na několik propracovaných lokací s menší ale otevřenou mapou něco ve stylu Dragon Age.
@A2: Me se tedy XIII libila vic nez XV, ale jsem v mensine, to uz vim davno. Me proste sedla a Lightning jsem si oblibil, skoda zpackane 13-3, kterou jsme dodnes nedohral, ten casovy limit a souboje pro nic za nic nedokazu nejak prekousnout.
Podle me by se meli vydat smerem co jim prinesl uspech v minulosti, te serii nedela prilis dobre to prizpusobovani zapadnim trendum, ktere zacly uz vystrkovat ruzky u FFX. Nedelat open world styl a prijit opet s tim techno/fantasy/scifi settingem ktery FF dela dobre.
@A2: Na tom ani tak nesejde, která je lepší. Spíš mi přijde, že nevědí, jakým směrem se vydat.
Jak si tu XVI představuješ?
@Solidor: XV je daleko daleko lepší než XIII. XV má chyby, ale je to fajn gamesa. Já XVI chci a hodně.
Nomura bude po FFVII doživotně dělat Kingdom Hearts, jinak se naštvu
Ona je otázka, jestli FF16 někdo vůbec chce. Tu patnáctku obecně SE nezvládlo a už třináctka byla rozporuplná. Ať si radši pár let dají pauzu a dělají FFVII.
@Solidor: mohli by to zvladnout rychle, behem ctyr let. Pak by se mi libila FF VII - 2, co uz taky jineho kdyz v hlavni serii maji trosku nablito patnactkou ktera ackoliv byla celkem dobra moc velke nadeje na skvelost FF16 neprinasi. Ale treba FF16 daji Nomurovi, je ted rozjety jak parni valec a muze zplodit legendy :)
Hlavne v klidu, proti FF15 zas tak moc nemam, nez by me nekdo chtel zacit kamenovat, ale tak nejak vsichni tam citime ten z casti nevyuzity potencial. A obecne jednohlasne prijata nebyla.
@Flash: Pokud za deset let bude pět epizod, tak budu jedině rád. Pořád čekám hratelného Genesise v ep. 5
@Solidor: Jen aby :)
Bude to dobré. A díky epizodám nebudeme muset čekat deset let.