Nový koncept art pravděpodobně naznačuje vývoj na Final Fantasy XVI

I když neznáme podrobnosti, můžeme s jistotou konstatovat, že Final Fantasy XVI se vyvíjí pro konzole nové generace, a taktéž víme, že Square Enix nabírá nové vývojáře pro doposud neoznámené projekty. Mimo jiné, nedávno se Square Enix rozhodl zredukovat svých 11 obchodních oddělení na pouhé 4, načež pro jedno z nich jmenoval do funkce hlavního hlavouna Naoki Yoshidu, režiséra Final Fantasy XIV, MMO adaptace, které chybělo opravdu málo, aby se z ní stala velká hromádka neštěstí, nebýt Yoshidy, čímž si vysloužil velký respekt mezi kolegy a je od té doby považován za jednoho z nejlepších režisérů, kterými Square Enix disponuje. Final Fantasy XIV si získalo pozornost nejméně 16 milionů hráčů z celého světa a nejspíš toto číslo ještě nebude zdaleka konečné. Skvělého ohlasu u Yoshidy si pochopitelně všimli i fanoušci, jenž začali volat po jeho účasti na nové Final Fantasy hře, což Yoshidu muselo nesmírně potěšit, protože on sám v duchu si přál, aby mu bylo toto privilegium umožněno. Na jednom pařížském festivalu pro fanoušky se v rozhovoru na otázku, jakým směrem by se měl podle něj 16. a 17. díl v sérii vydat, vyjádřil následovně:
"Za prvé, pokud se ptáte, jestli Final Fantasy série dostane v budoucnu další MMO díl, myslím si, že šance jsou velice mizivé, dokud si XIV povede tak dobře, jako doposud. V tomto ohledu, mohu osobně říct, že bych rád viděl další Final Fantasy, které bude čiré fantasy, zkrátka nebude obsahovat příliš mnoho techniky."

S výše řečeným, když navíc vezmeme i v potaz, že Yoshida dostal zelenou na nový projekt pro konzole nové generace, můžeme vysoce předpokládat, že oním jeho novým projektem bude Final Fantasy XVI a následně zveřejněný koncept art samotným Square Enixem na jejich stránkách by mohl vše jen podtrhnout.
"Nový hlavní projekt, následující Final Fantasy XIV odstartoval a nová výzva pro další generaci právě začala. Tento projekt již dokončil počáteční fázi vývoje, dokončil vývoj environmentálního základu a nyní se přesouvá do vývoje na hlavní úvazek v plném rozsahu. Náš projekt hledá vývojáře, kteří poskytnou našemu světu "zajímavosti", "zábavu" a "překvapení", láká banner Square Enixu. Níže se potom můžete podívat na samotný koncept art.

Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (11)
miluju fantasy vic nez scifi.ale FF je pro mne MIX obojeho. kouzelnici a do toho GUNBLADE. princezny a do toho robo pes.cire fantasy by ff nesluselo.
Tak hlavně aby nějaké byla. Ten art na mě bohužel působí jako další MMO.
@BarackObama: Přeložené je to dobře, jen bych asi moc nesázel na to, že Naoki Yoshida je nejlepší režisér SE, dokonce ani jeden z nejlepších. Těmi jsou Kitase a Tetsuya Nomura, u něhož právě převážná část fanoušků žádala, aby se stal režisérem FF XVI. O schopnostech Nomury na pozici režiséra nemůže být jakýchkoli pochyb s ohledem na to, že byl režisérem Kingdom Hearts 1-3, které dohromady prodaly mnohem více, než kolik lidí hraje FF XIV, nadto ještě režíroval jediný skutečně kvalitní FF film Advent Children a dělá nyní režiséra u FF VII Remaku. A Kitase? Ten dělal režiséra u FF VI, VII, VIII a X, tedy u zřejmě nejlepších dílů celé série, a také u Chrono Trigger. S oběma pány se nemůže Yoshida měřit co se týče zkušeností, úspěchů a popularity.
Tím ale nechci říct, že by byl špatnou volbou. Naopak! Je potřeba, aby někdo převzal štafetu a odpovědnost za Kitaseho a Nomuru, kteří už nejsou nejmladší a teď se bohužel na několik let zazdili u FF VII Remaku.
@Leon: Pravý je. Je totiž umístěn přímo na náborových stránkách Square Enixu - link
Mimochodem, tohle byl vůbec můj první pokus o přeložení japonského zdroje, takže pokud v mém textu někdo vidíte chybu v překladu, kdyžtak mě opravte, prosím. Děkuji :)
@Ex-SOLDIER: Je to tak, ne že by to bylo špatné, ale už to chce změnu. To se může u FF XVI velmi snadno stát, protože tentokrát už nebude u projektu Tetsuya Nomura, jehož hi-tech vize nasměrovaly FF sérii k tomu, co vyvrcholilo ve FF XV, kde už to byla víceméně modernita s minimem magie a fantasy prvků. Já bych nový proud a stylizaci jednoznačně uvítal. Ten koncept art (pokud je ovšem pravý) má podobné rysy jako FF IV, tak uvidíme...
"bych rád viděl další Final Fantasy, které bude čiré fantasy, zkrátka nebude obsahovat příliš mnoho techniky."
To je můj člověk. Chci návrat ke klasice, hrady, princezny, vzducholodě...
Těch bombastických hi-tech zasazení už bylo dost
Modlim se za svet Ivalice.Chci dalsi dí po vzoru XII.
Prosím jeden velkej kulatej svět k prozkoumaní a spoustu tajemství mimo hlavní dějovou linii. Děkuji.
Ja bych chtel pohadkovejsi tema neco jako FF IV , me ta XV moc nesedla .
Já tomu nerozumím, podle nadpisu spekulace a dle textu na rovinu oznámení?
za deset let nashledanou