NetherRealm Studios začalo lákat na oznámení bojovky Mortal Kombat 12


novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (8)
Hlavně ubrat od toho pixar vizuálu z 11
Hádam to bude bojovka ako sa patrí keďže to bude len na next-gen ale idem do toho určite street fightera vynechám bohužiaľ sú tam prvky ktoré mi sakramensky vadia tak idem na MK12
@Prstoklad: No mě se ty X-ray libí, ale i mé to leze na nervy hlavně jak to každý nob používá, a ještě kolikrát když už mu vzývá života na jednu ránu a vy mate víc jak půlku a jen tím ze to trapně zmáčkne jen vás tím zdržuje. A nebo ze bez toho by nemohl aspoň vyhrál jedno kolo. Já bych byl pro kdyby se to dalo v nabídce vypnout. Protože když hraji jen tak třeba z AI tak mě to úplně vytáčí když to opakovaně dělá
Tak když už tu máme ten fotorealistickej U5 engine, tak je snad jasný co chtějí lidi vidět. Pořádnej temnej Kombat kde místo fatalit k smíchu budou pořádný mordy a nálepka od 18ti bude zase mít svůj smysl.
@menzes: No však sem to taky hrát přestal a proto doufám, že už v dalším díle tyhle hovadiny nebudou.
Dřív byly fatality/brutality hezky na konci kola a bylo to super zakončení, který jsi ani dělat nemusel. Tady ti to akorát pořád cpali přímo do souboje a akorát tím nabourávají jejich dynamiku. A když to člověk viděl podesátý, tak už to ani nebylo vtipný.
A ten příměr k animaci bourání je dost mimo. Ale abych zůstal u závodních her tak bych to spíš přirovnal když tehdy na PS2 vyšlo NFS Hot Pursuit 2, kde POKAŽDÉ, když si autem vyjel na nějakej skokánek, tak se zpomalil čas. Při prvním závodě z toho byly kámoši i já totálně vyplesklý. Po třech závodech už bylo jen takový "hm, hezký" a po pátým už jsme v menu hledali kde se ta kravina vypíná, protože to každýho akorát sralo a bylo to stejný vytržení ze závodu, jako je stejný vytržení z boje animace, kde po milionté čumím jak někomu lámu kosti.
@Prstoklad: to je jako by si chtel po závodní hre,absenci animace bourání…k tyhle hre to proste patri jako ryba do vody.A pokud se ti to nelibi,tak to prece nemusis hrat ne ?
Uz at je to tady
No doufejme že vyhážou do hajzlu všechny ty animace lámání kostí a podobné kraviny, které se během zápasů opakují tak často, že to po týdnu hraní bylo nejlepší zabalit...