Monster Hunter World: Iceborne se prodalo už 2.5 milionu kopií

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (6)
srnax: Předpokládám, že myslel layered armor, což znamená vrstvené brnění. Obecně používáno ve smyslu použití určité vrstvy pro staty a jiné vrstvy pro vzhled. Jak přesně funguje v MHW ale neřeknu, nehrál jsem.
Azumaru85w: co to znamená layeret armor? Nikdy jsem to asi neslyšel
@Daisaku Kuze: Je to zavislost. Skvela hra. Nekonecny mnozstvi mechanik a triku. Ale chvilku trva nez se to cloveku dostane pod kuzi, ale jak chytne tak nepusti a proto je tak uspesna.
@Daisaku Kuze: No nevim jak poslední díl, prý je lehčí než předchozí.
Ale pokud mám vyjádřit zápal hráčů a proč tam stejně jako já tráví stovky hodin, mám pro to jediné slovo = výzva. Není to klasický grind, kde tvá postava dostává nějaké snadné zkušenosti tím, že pořád dokola zabijí tu samou potvoru. Leveluješ vybavením a to se člověk musí sakra snažit, aby tu něco odsekl, chytil potvoru živou apod. Navíc je vidět na oblečení koho si odpravil a ostatní vědí, že tě to případně stálo mnoho úsilí.Jestli někdo leveluje, tak je to hlavně hráč spíš než panáček na skle.Čehož důkazem jsou i nedávné komenty zde na konzolistovi - pár měsíců na to člověk nesáhne a je skoro tam kde začal, chvíli trvá než to dostane zase pod kůži.
Pokud na to čék je může to hrát měsíce i roky. Těžko se to vysvětluje pokud tě to nebaví. Prostě challange, skill a pocit uspokojení jako nikde jinde.
No to bylo stručný že jo.
Já nechápu jak tahle hra může mít vůbec nějaký úspěch. Je to pořád o tom samém. Jdi na místo a zabij monstrum. K tomu všemu kolem vás běhá hloupá kočka.
Blaho, tož to su ale fofry!