Matt Booty: Je pryč doba, kdy jedno studio dělalo samo velkou AAA hru

novinka  20
Martin Šmíd, 5. 9. 2022 14:29
Šéf Xbox Game Studios Matt Booty se o víkendu účastnil akce PAX West 2022, na níž byl dotázán, jestli za velkým počet odkladů v poslední době může covid-19. Odpověděl, že pandemie sehrála v odkladech klíčovou roli, ale existují i další faktory při vývoji moderních her, které zvyšují pravděpodobnost možných odkladů. Mezi nimi je podle Bootyho třeba adaptace na nový hardware, ale také problém při testování s neustále složitějších her, případně skutečnost, že hry v současnosti většinou vyvíjí hned několik studií najednou.

 „Způsob tvorby her se neustále vyvíjí. Myšlenka, že bude jeden tým pod jednou střechou, už moc běžná není. Použiji příklad. Náš tým vyvíjející hru Perfect Dark v Santa Monice, The Initiative. Uzavřeli jsme velkou spolupráci s Crystal Dynamics a na internetu jsme si hned mohli přičíst, že je vývoj v problémech. V Crystal Dynamics je tým veteránů, velký AAA tým s více než 100 lidmi. Samozřejmě s nimi chceme pracovat, zvláště když už takovou hru dříve dělali. Spolupracujeme i se studii jako Certain Affinity, Iron Galaxy nebo Blackbird. Všechna tato studia jsou klíčová pro hry, které děláme. To ale také přináší řadu nepříjemností, zvláště když má jedno z těchto studií problémy. To pak má dopad na harmonogram,“ říká Booty. 


Zdroj: VGC

Xbox Series X

xsx
Microsoft, Microsoft

Komentáře