Mapa bude ve hře Skull and Bones obrovská, několikanásobně předčí Assassin’s Creed Valhalla


Co se týče herního světa, ten bude značně větší než v posledním dílu série Assassin’s Creed s podtitulem Valhalla. A že ten už měl svět opravdu obrovský, až bylo lehké se v něm chvilkami ztratit. „Hra Valhalla měla 95 kilometrů čtverečních herního prostoru. Na startu bude mít Skull and Bones přes 625 kilometrů čtverečních," říká Ryan Barnard. To znamená, že Skull and Bones bude mít 6,7x větší mapu než Assassin’s Creed Valhalla. Na druhou stranu Skull and Bones počítá s tím, že na mapě nebude hráč sám, ale budou tam moci být i další hráči. I tak ale doufáme, že se vývojářům povede hru naplnit smysluplným obsahem. Ti navíc slíbili, že vydání Skull and Bones je teprve začátkem dlouhého pirátského dobrodružství a plánují bohatý dodatečný obsah, který bude pro hráče zcela zdarma.

Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (24)
@QaiGonJinn12: I když máš skvělé požadavky, tak ne, s vysokou pravděpodobností, to přesně takové nebude. Paradoxně, tyhle požadavky spadají do dob, kdy se na tyhle věci dbalo, o snahu o realitu, fyziku, historii , aby se to v rámci možností co nejvíce blížilo, ale nebyly na to ještě mašiny. S rostoucím výkonem přibývá důraz na wau srajdy a na okolnost, že se všichni musí cítit komfortně. Nebudou kvičánkům převracet lodě v bouřích, ty bláho. Už se brečí kvůli mapě.
Už to tam píšou, dostaneš HNED přístup k dvanácti unikátním lodím a flotilu o 40 lodích.
No tak..
Kdykoliv se v posledních letech v nějaké hře objeví nějaká náročnější věc, rozpoutá to shit storm na sociálních sítích.
Namátkou, honem, třeba serie Dirt a chybějící možnost "převíjení času", GT7 malé odměny a podobně.
Už v tom mám hokej, ale mám dojem, že nečekané bouře byly, buď v AC3, nebo AC Black Flag ??, kde se muselo i správně najíždět na vlny, jinak řiťka.🙂
Ale jinak souhlas, také bych to takhle nějak chtěl, jak píšeš.
@Flash: to máš pravdu ale nejvíc stupidních aktivit je ve Valhalle. A vlastně nejde o piráty a tak. Já chci hlavně co nejlépe zpracované moře, bouřky, masivní vlny kdy se cítíš jak krabička od zápalek na splavu. A nevypočitatelný počasí. Jen si představte jaký by to bylo točit se třeba 5v5 lodí v bouři ještě třeba vodní vír atd. A do toho všeho se tam drtit s ostaníma. Palba z kanónů, déšť, blesky. Vidět jak kámoši jdou ke dnu to byl masakr. A přesně takový to asi nebude.
Jen malá technická. AC Odyssey je vetsi než AC Valhalla a AC Black Flag je ještě vetsi než ty dvě předchozí. Je to zejména kvůli velkému podílu vodní plochy, takže 625 km2 ve Skull and Bones mě moc neomracilo když to bude hlavně voda 🙂
Jinak zřejmě největší ručně dělaná open world mapa je ve Final Fantasy 15, 1800 km2. Bohužel velká část je nepřístupná bez glitchu jelikoz to poradně nikdy nedokončily. Přístupná část bude tak s bídou polovina. Ale ta obří mapa tam je.
Je úplně jedno jestli bude větší pokud bude zaplněná sběratelskými předměty jako každý díl ac nebo far cry tak je to předem shit jako každá hra s takovým to open worldem .. měli by se ostatní učit od elden ring nebo rdr2
@mnaca: hej, taky ale záleží na tom jak rychle se hráč bude pohybovat, pokud hrajes hru, kde se pohybujes pěšky/na koni, tak mapa je lepsi mensi, ale kdyz tam mas lode, tak rychlost pohybu muze byt vetsi = cestovani stejne tak muze trvat par minut po tak velke mape....
@🏡Makléř: Samozřejmě že to bude sracka, to je jasné. Ale aktuálně tady máme info o velikosti a chrabri bojovníci za kvalitu her hned přiběhnou nakopat Ubi do zadku, až bude článek třeba o možnosti úprav vlajek, nebo o čemkoliv, přiběhnou taky, však je to od Ubi, jdeme kopat, jsme borci😄
Jako me to fakt nelaka ani trochu, velikost mapy je tady asi v poradku, more prece nemuze byt rybnik. Ale vsechno ostatni na me pusobi hrozne nudne a nezajimave. V uspech hry moc neverim, na druhou stranu jsem videl uspet uz mnoho hoven, takze kdo vi.
Každý námořník, kromě lodi, pochopitelně potřebuje i přístavy. Nebude tam jen moře.
Bude to propadák. Dejte na mě
Vy jste někdy fakt úplný kreténi. Zaprvý - je to hlavně mmo takže repetitivní úkoly jsou naprosto očekávaný. 2). Je to kurva na lodi na moři pro desítky hráčů, který můžou mít obří flotily tak co byste doprdele chtěli? Aby tam byla mapa jak v CoD a hned při spawnu budete nadostřel všech?
Jo, já zapomněl. Teď je moderní nadávat na Ubisoft 😁
Počkám si až to vyjde. Jsem zvědavý taky na recenze a pak uvidíme. Jedno je jasné. Podobná hra tady už dlouho nebyla.
Milion otazníků, repetativní úkoly furt dokola, mikrotransakce ❤️Ubisoft
Jenom když zaslechnu slovo obrovská, tak se mi chce zvracet. Myslím že spoustu hráčů to naopak od hry odradí, protože všichni známe Ubisoft. Nechápu, že se v tomhle Ubi pořád nechce poučit a dělá furt ty stejný chyby dokola, copak nemají žádnej feedback od hráčů??? Jedou si furt ty svoje nesmysly... 🤦🏻♂️
Lidi, zazvzpomínejte i na staré dobré časy Ubisoftu, i když je to už dlouho, takový Assassins creed 2 byl ve své době naprosto luxusní záležitostí, těžko překonávanou jinými studii a Division od ubisoftu byla také velmi povedená nová značka, která byla velmi žádaná.
širé moře bez ničeho.. jen s otazníky!
Klobouk dolů, vymodelovat 600km2 moře, vln a množství otazníčků, musí být dřina .
Užijte si to
Teď zrovna hraju Ezia kolekci a musím uznat že to je pořád po letech neskutečná zábava s geniálním příběhem, to už Ubisoft bohužel asi nikdy nepřekoná😞
To je prekvapeni, ze je hra, co se odehrava na moři velika, co? Vam by vadilo i to, ze Ubi hra z vesmiru je moc velka🙂
Smutné...
Velká mapa neznamená že to je dobře. Raději menší ale propracovaný než obrovský a nudný. Pořád dělají stejný chyby. 🤦🏼
Tak logicky MP hra musi mit velkou mapu.... ale z infa co zatim poskytli mi to vic evokuje hru ve stylu War of Warships nez konkurence k Sea of Thieve....
Nepoučitelnej ubisoft...
Takže milion otazníku s repetetivními úkoly.Díky nechci