Konzolista.cz

Kenichiro Imaizumi odchází z Kojima Productions, další update Death Stranding zvětší titulky

novinkačtvrtek 28. listopadu 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Kenichiro Imaizumi odchází z Kojima Productions, další update Death Stranding zvětší titulky
V posledních hodinách přišel server VGC s informací, že studio Kojima Productions opouští jeho klíčový člen Kenichiro Imaizumi. Ten s Hideo Kojimou spolupracoval téměř 20 let a podílel se jako producent na hrách Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Metal Gear Rising: Revengeance, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, The Phantom Pain a Death Stranding. Podle zprávy za jeho odchodem je nepohodnutí se s dalšími řediteli ve studiu, více konkrétních informací v současnosti není. Když už jsme u studia Kojima Productions a hry Death Stranding, byl oznámen nový update. Ten vyjde během prosince a přinese jednak možnost zvětšit titulky, ale také třeba odstraňování jednotlivých vozidel. Update bude rovněž řešit další problémy, na které hráči od vydání narazili.

Kenichiro Imaizumi (vlevo) se naposledy objevil ve videu s Conanem O’Brienem. 

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (87)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2

a úplně nejlepší nejlepší je předpokládat, že když člověk někoho cituje, tak s ním automaticky souhlasí. Ale asi bych chtěl moc od člověka, co si myslí, že Ingmar Bergman točil pro Holywood. Bože, jak já nesnáším pseudointelektuály.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍2

Jo jo klucí. "Zradikalizovat se" a výkřikovat hesla jako "vyjít z davu" je vždy zaručený způsob, jak si obhájit svoje argumenty. A úplně nejlepší je pak citovat názor někoho jiného, abych se utvrdil ve své "pravdě". To vždycky zabere

Belros

A2: Lidé se bojí věcí, které neznají nebo nemohou s ničím porovnat. Stejně jako změn. Tak se jednoduše vztekají aby náhodou nevyšli z davu.

Kainé
Kainé #A2
👍3

@gauntl3t: je zbytečné tu hru někomu nutit. Ne každého to musí oslovit. Buď rád, že tě to bavilo. Já jsem za to taky rád a úplně zbytečné je to nutit lidem jako Obama.

Jinak další 10/10 recenze od PSX Extreme.

"Ultimately, Death Stranding is a game about finding faith in the darkness, getting back what we’ve lost, and remembering who we are and why we need each other. It is easily the most ambitious and utterly crazy thing I’ve ever experienced, one that is rich with potential for emergent gameplay and unique, lasting experiences, with a star-studded cast delivering a compelling story that unfolds like a fever dream. Kojima has always had a gift for giving us new experiences before we even realized we wanted them, and Death Stranding is easily the best example of that yet. After 50 hours with this game, my biggest complaint is that I wanted more. A lot more."

Belros
👍2
👎1

Chichi... a tak to dopadá, když neustále čumíte na youtube, vyspoilerujete si půlku hry či většinu mechanismů, posloucháte kde koho a pak přijde vystřízlivění - ehm vlastně pak už nepřidje teměř nic, bo už toho ve hře moc nezbyde, když už všechno víte, ještě před vydáním. DS jsem si užil a drtil od rána do večera několik dnů, vyděl jsem jen jediný E3 trailer, nečetl nic, neposlouchal nic, nenechal se ovlivnit nikým, tudíž ani nic nepředvidal. Prostě jsem hru přijal takovou jaká je a užil si ji dostatečně. Nechal jsem v ní okolo 100 hodin. Hrano samozřejmě na nejvyšší obtížnost, aby se ze survival prvku nestala jen prachsprostá chodící nuda s prstem v nose, která tady všechny rozčiluje. Ano pár momentu jsem se vztekal, par momentů jsem zoufal, ale ve srovnání s tím, jaký zážitek jsem dostal celkově, tomu třeba nějaký RDR2 nesahal ani po kotníky. Prostě je to otázka vkusu. Třeba takové lajky, jsou naprosto super nápad, který mě nutil vymýšlet takové stavby, které by co nejvíce podpořili ostatní hráče. Dokonce mám u centrálního distriktu 2 mosty s 200 000 lajkama. Jen taková vsuvka, která mi přišla zábavná a hlavně člověk měl při ní pocit za dostiučinění. Mrzí mě, že lidi mají dnes ve zvyku se spíš vztekat a nadávat než třeba poukázat na kladné na stránky hry. Prostě tak jak vidí u ostatních. Taky jsem si všiml, že se tu vyrojilo dost recenzentů, škoda jen, že všichni papouškují pořád dokola to samé.

....Chodí se tam s balíkem....nuda....a jezdit se závodním autem pořád dokola není nuda? Kopat míč neustále z jedné strany na druhou není nuda?

Když mi někdo řekne že Forza je nejlepší zavodní hra na trhu, přece pro ni hned nepoběžím, když nejsem milovník aut a vím že tam budu jen bezduše jezdit jak mentoš dokolečka.

Proto mě zaráží, že když vám někdo řekne, že v DS budete chodit s balíkama, že si to ještě koupíte, když nechcete nosit balíky ???? :D :D :D

gauntl3t
gauntl3t #Radio_Speranza

Hru som hlavne negrindil ani si kvôli trofejam nekazil dojem. Stavial som len tam kde to malo zmysel a celé to dokončil asi do 70 hodín. Je to spolu s DG druhá hra ktorú som tento rok dokázal dohrať na jeden krát od začiatku do konca.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍4

@gauntl3t: Ano, s tím se dá souhlasit, koncept stavění a lajků by i zábavný byl, mě to taky bavilo za začátku. Problém ale vidím v natahování herní doby, variabilitě misí, vracení se na neustále na ty samá místa (v podstatě back-tracking, dnes už zažitý a archaický prvek) a v motivaci. NPC melou pořád ty samé věty dokola a v e-mailech čteš debilní věty, typu jak si úžasný apod. Tohle není v ničem motivující a obohacujcí zážitek, což pak ve mě nevyvolává žádné nutkání pokračovat. Jediným tahounem je pak už jen příběh, který ale je občas pěkně cringy a nelogický.

Jestli pro tebe se dá postavit a udržet hra jen na téhle jediné mechanice, tak ti asi stačí ke štěstí málo, což není sice negativum jako takové, ale ani ho nelze brát jako obecně pozitivní prvek. Je to prostě subjektivní názor. Zkrátka, postavit 10/10 hru jen na stavění a lajcích je směšný už z principu, nezdá se ti?

gauntl3t
gauntl3t #Radio_Speranza
👍1

No ja myslím že z toho robíš asi moc veľkú vedu a prezentujes svoje osobné presvedcenie o všetkom čo sa ti na DS nepáči ako všeobecne vnímanu pravdu.Ja osobne na DS pozerám ako na jedinečny Kojimov vytvor ktorý nejde s ničím iným čo som doposiaľ hral porovnávať. Už od druhej epizódy mi bolo viacmenej jasné čo bude náplňou hry a namiesto hľadania chýb, alebo chýbajúcej logiky, som sa radšej sústredil na progres v príbehu od ktorého som postupne s ďalšími hernými možnosťami ale aj tak odbočil a začal stavať diaľnice, ifraštruktúru a budovať si reputáciu u klientov. Aj napriek tomu že som mohol napredovať ďalej, viac ma bavilo sa hrajkat s novým equipmentom a užívať si to podobne ako tisíce ďalších hráčov. A to až do konca celej hry.Toto proste nemôže baviť každého, ale kto sa v tom nájde, funguje to dokonale a jak začnú prichádzať lajky začne tá hra byť práve tým čím Kojima myslím presne zamýšľal. No a k tomu top grafický spracovaná krajina po ktorej sa stačí len samoucelne prechádzať.

Zavorka
Zavorka #FckFanboys

gauntl3t je dobře vylízaný z toho hype. Žánrově odvážná? ale noták, na akční hru je málo akční, na adventuru je moc jednoduchá, na film je tam zase zbytečně moc chození. :D Simulátor nošení balíků je to. Takže o nějaké odvážnosti co se týče žánru se fakt mluvit nedá, trpí i stejný problémem jako každý jiný simulátor a to, že je místy dost nudná.

DS je možná v jedné věci jiné a to v tom, že se to často člověku ani moc nezdá ale ten čas u hry se rychle ztrácí. Zpětně si ale vybavujete, že za jeden den jste toho moc nestihli i když jste hru hráli 8h.

Doufám že příště to bude koncentrovanější, bez falešného natahování herní doby. Chvílema to vypadalo, že ovladač poletí z okna těsně před platinou.

paulek995 tak hlavně že tě ta hra vodí za ručičku celou hru až na 2-3 momenty. :D pořád ti tam něco vysvětlují, pořád ti vyskakují vysvětlivy, HUD je plný informací, atd atd. :D

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍2

@gauntl3t: Tos asi nečetl tu recku pořádně (možná to bylo v tom speciálu, teď už nevím přesně). Je v ní právě zmíněno, že ona "geniální" mechanika původně měla být jiná ve hře, ale programátoři to smetli ze stolu, protože tak jak si to Kojima představoval ve své hlavě, nešlo žádným způsobem udělat, aby to smysluplně fungovalo, proto nakonec sáhli po staré dobré "MGS" šabloně, takže už v tomhle si to odporuje.

A ten zbytek? Zbytek je jen inspirací již existujícími prvky online kooperace a jejich rozšířením. Žádná revoluce se nekoná, a nevidím v tom nic výjimečného. Naopak je to velká otrava, protože jediná možnost jak se toho zbavit na mapě, je buď přejít do režimu offline (čímž si hru zhorším a odstraním i to co nechci) a nebo manuálně vše odstranit, ani jedno není ideální.

K prvnímu odstavci se nemá snad ani cenu vyjadřovat. Je to jen smutná snaha jak si pofoukat bebíčko na svém egu, protože si někdo dovolil nahlížet na hru jinak, než ty. :)

gauntl3t
gauntl3t #Radio_Speranza
👎2
👍1

Ten pocit keď dostaneš na KZ viac lajkov za hate voči DS než v samotnej hre za progres

Jak píšeš že tam niekto vidí niečo čo tam nieje - Leon to "niečo" rozobral a popísal v recke myslím dosť podrobne nato aby aj skeptik povedal že to tam proste nieje alebo sa jedna o davovu psychozu.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍6

@golder_69: Jaká je přesně ta odměna? Zjednodušování herních mechanik a čtení Copy/Paste emailů? Cheesy momentů v příběhu? Debilní AI? Skipování stovky vyskakujích oken?

Po skvělém začátku jsem došel do páté epizody a zatím tak 5/10 bych to hodnotil. DS kulhá na obě nohy, bohužel... Žádný geniální herní design v té hře neexistuje. To jen davová psychóza měla "geniální" vliv na emoce hráčů, kteří v tom vidí něco, co tam v žádném případě není.

KatashiHikaru

@dadmusic: Lanovky byly jediná zábavná věc ve hře, a v pravou chvíli mě to vykopalo z ty nudy.

Škorpion
Škorpion #PS5,PC
👍5

To je tak strašně nudná a prázdná hra,že jsem dle včerejšího zjištění doslova těch 170 hodin asi musel protrpět.Titulky vetší beru jako bonus.Jen ty auta se ne a ne naučit řídit do kopce...prostě na to nemám...sem "lanovkovej" Sam

golder_69
golder_69 #Metroid
👍6

Za me je to 10/10. Je to hra pro trpelive hrace, chce investici a odmeni.

gauntl3t
gauntl3t #Radio_Speranza
👍3
👎1

@k32: to bude tým že zatiaľ žiadna Sony exkluzivita nebola tak extrémne žánrovo odvážna alebo jedinečná? Že kvôli tomu ide jebnut o zem tisícky bomberov na Metacritics len svedčí o tom že to urobil Kojima správne

Kainé
Kainé #A2
👍4

link

link

link

Pokud se někdo opírá o user score na MT ve své kritice, tak ho musím nazvat trollem.

k32

@Kostej-cz: Tyhle ceny pro mne nejsou zas tak důležitý, ale troufnu si zase tipnout: hra roku to nebude a pokud, tak jen nějaká podružná vedlejší kategorie. Tohle je zatím můj třetí tip k DS. Tipoval jsem ještě špatné uživatelské hodnocení na Metacriticu a špatné prodeje. Metacritic se potvrdil (aktuálně 5.2/10), teď vyšel celoevropský (+pár zemí mimo Evropu) žebříček prodejů EMEAA a hra už vypadla z první desítky: link Nepamatuju žádnou velkou Sony exkluzivitu, kde by se to stalo tak krátce po vydání. V Japonsku hra otevřela celkem slušně, ale mnohem hůř než MGS5, hned po týdnu se propadla o 80% a nyní je v žebříčku dokonce za Shenmue III. Z USA výsledky ještě nejsou, ale tam DS čelí drsné kritice a Kojima zase kritizuje je, tak to asi nebude taky žádná sláva. Hůř než 2:1 už to tipování dopadnout nemůže, ovšem pokud tip na GOTY nevyjde, rozhodně z toho nešťastný nebudu.

Kainé
Kainé #A2
👍3

@Kostej-cz: já prostě nepochopím lidi, že kritizují chození s balíky. Všechny recenze týden dopředu na to upozorňovali. Myslím si, že lidi si mohli udělat krásný obrázek o čem hra je. Myslím, že jsme měli docela štěstí, že jsme měli recenze Leona, Zavřena na Zingu, Makala na Hrej.cz a další, kteří krásně popsali bez spoilerů, o čem daná hra je. Já přesně věděl, co dostanu. Takže každý mohl od koupě odpustit. Spousta recenzentů popsala hru jako indie hru s velkým rozpočtem. Hra je unikátní v tom, že je to první AAA "indie" hra mířena na masy a prostředníček klasickému mainstreamu, kterého jsou tuny a vychází pořád dokola každý rok. Sry ale open-worldy jako Spider-Man, Zaklínač, Horizon, Infamous, Shadow of Mordor a další jsou pořád na jedno brdo.

Dále není dle mého validní kritizovat špatný gameplay, protože gameplay je výborný v tom, o čem ta hra je. Ta hra je o kurýrovaní a v tom je imerze zvládnuta velice dobře. Neříkám, že tam nejsou chyby. Správně tady Trico poukázal na motorku a náklad na zádech, když na ni jedeš, což je prostě fail a já s ním v tom souhlasím, ale jinak je tam tolik detailů a imerze v rámci kurýrovaní, že musíme objektivně říci, že je gameplay povedený. Na druhou stranu respektuji názor Pana T, který napíše, že ho to nebaví prostě. To je samozřejmě správný přístup.

Ta nová věc s čím hra přichází, je samozřejmě plně funkční asynchronní multiplayer v rámci hry pro jednoho. Po celou dobu sleduješ, jak ostatní lidi pomáhají ten svět znova nastartovat a ty se toho můžeš účastnit taky, můžeš usnadňovat práci ostatním, nebo jenom oportunisticky ostatní hráče využívat. Já osobně to považuji za věc novou, možná se pletu a opravte mě, ale nikde jinde jsem to neviděl. Za sebe musím říci, že tohle na té hře neglorifikuji, já bych se bez toho naprosto obešel. Na druhou stranu, jak jsem pomáhal vybudovat v horách lanovky, tak to byl velice dobrý pocit. Leon to napsal přesně, tohle chce trošku času a ještě jeden díl, aby to bylo více zábavné.

Iceman
Iceman #Rip SJW ND
👍1

@Kostej-cz: jenom by mne zajímalo co nového v té hře je Teda? Simulátory jako tak novinka nejsou a OW hry s nudnými aktivitami už nějakou dobu dělá Ubisoft, tak by mne zajímalo co nového kromě tupeho lajkovani jako lajkovani tuposti na Facebooku ta hra má?

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍5
👎1

Neprijdou , protoze dene musi odrikat tunu otcenasu a modleni at to HLAVNE neni hra roku !

Kdyz se ohlidnu zpet co mi dal Zaklinac 3 , Red Dead 2 nebo Horizon Zero Dawn tak nemuzu na Dead Stranding rict ani pip . Protoze bych tu musel rozjet velkou masinerii v cem je Zaklinac 3 na p_cu , Red Dead 2 a Horizon Zero Dawn a vedel bych hned o cem psat . Jenze to je hlavou do zdi , beru tuhle generaci takovou jaka je ...Zame prinasi kvalitni hry ale i rozpory v tom co hrac ocekava a to co dostane ...

Bych chtel znat napad co by v tom svete Sam mohl delat jineho nez nosit baliky , to proste nedas ... Kojima to vyplnil tim co tam fakt sedne a na rozdil od ostatnich her to mel obvzlast slozite ... Protoze treba Zaklinac , tak tam je to jasne uz z nazvu hry o cem hra je a na toto tema se da udelat svet prakticky jednim dechem . Red Dead 2 - Western a tam je receno vse a opet lehka zalezitost jak udelat hru . Horizon Zero Dawn - novy napad a uz ten dava velke moznosti kudy vest story a o cem hra je ...No a co vymyslet ve hre kde je cela planeta v riti , prsi casodest a lidstvo je tesne pred vyhynutim . Jedine reseni by bylo vzdat se tohoto napadu a jit tvorit hru kde uz ti hlavni tema samo usnadni jak tu hru udelat ... Kojima tam musel dat neco co bude davat smysl a do pribehu to zapadne ...Ta story v Death Stranding kdyby se opravdu stala , tak co by jsme delali co jineho by clovek vymyslel ? Nic by nevymyslel , protoze vse je ve hre krasne rozvedene , ma to sve chyby ale Zaklinac 3 , Red Dead 2 a Horizon Zero Dawn je nema ? Ono furt jde o hry na ctvrtou generaci a tak je i beru ...

Zame Death Stranding je dobry napad na hru . Prome chytlave tema ktere se odehrava v jinem svete nez na ktery jsme zvykli a ze se clovek musi prokousat pres tunu donasek mi nevadi , protoze svete divse do te hry to krasne sedi ...

Na PS1 jsem strasne zral Tenchu a co jsem vte hre delal cele hodiny ? Vyzabijel celou mapu a nakonci boss , pak jsem zase vyzabijel celou mapu a na konci boss , pak jsem zase vyzabijel ... Kurna proc me to teda bavilo ? Odpoved znate vseci ... a o tom to je .

Ja jsem pro at je to hra roku , at svet ukaze ze nove napady dokaze ocenit a porozumet tomu jak dulezite je takove tituly neskrtnout ... Ostatne velky pocet 10/10 co hra ma jasne ukazuje ze byla prijata velmi dobre a ted uz jen zalezi jesi to bude stacit az na hru roku ...

Drzim palce ...

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
👍5
👎1

Copak, narcista A2 už zase vytahuje IQ a nedostatek intelektu na pochopení všehovesmíru? :D

Kainé
Kainé #A2
👍2
👎2

Já pořad čekám. Dočkal jsem se jen palečků. Nějaká validní kritika pořad nikde.

blau himmel
👍2

Ono s tím IQ to bude asi složitější, ale snad se dá říct , že skutečně chytrý člověk nemá potřebu shazovat jiné. / On totiž jaksi nemá důvod, protože chápe situaci, nebo všeobecné rozpoložení docela dobře./

TheBigfoot
TheBigfoot #Maringot
👍3

Iceman: Hraju hry už přes dvacet pět let a vesměs ve všech se dělá pořád něco dokola. Ano souhlasím, někoho to prostě baví.

Iceman
Iceman #Rip SJW ND
👍2

@A2: no tvl. Ty ses ale případ, k tomu nemám fakt slov...

CERMI1985
CERMI1985 #LížuProlapsy
👍11
👎2

Pojď A2!Do nich!Poprvé v životě jsem na tvoji straně 😂😂😂Dej jim kajícníkům ⛪

LukasX
LukasX #…
👍1

Jezisi uz zase

Kainé
Kainé #A2
👍7
👎6

PS. Chtěl bych konečně nějakou kritiku, kde je třeba nějaká díra, kde něco nesedí apod. Kecy ohledně chození si můžete strčit někam, tohle je kritika na úrovni postiženého orangutana. Možná byste se mohli kouknout, jak jsem schopen zkritizovat God of War a Zaklínače 3. Napíšu o tom A4 a podám pádné argumenty. Pokud nemáte IQ na to kritizovat, tak nekritizujte.

Kainé
Kainé #A2
👍8
👎3

@Effa:" Jako filmy od Lynche. Sam se směje tomu jak v tom lidi hledají něco co v nich není"

Přemýšlel jsi o alternativě, že jsi jen omezený a nemáš dostatečné IQ?Možná bys měl. Možná by ses měl přestaň smát ostatním a začít řešit sám sebe. Dle svého příspěvků máš problému dost a dost.

Uvědom si sakra, když napíšeš kritiku bez nějakého pádného argumentu, uděláš ze sebe jenom tupého burana.

Angry Joe je směšná postavička viz Dragon's Dogma.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články