Studio Kojima Productions potvrdilo přípravu nové hry
novinka•čtvrtek 22. října 2020•Martin Šmíd•

Zdroj: SCEE



REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama


























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Oznámena akční závodní hra Carmageddon: Rogue Shift, vyjde začátkem příštího roku
novinka
Oznámena retro first-person střílečka Starship Troopers: Ultimate Bug War!
Komentáře (50)
@StepoBella: zase svetonazor cloveka co mam v ignoru? Tak vidim z tveho prispevku, ze to zas stoji za to :-D No jeste ze to filtruje...
Nikdo kazdy -Japonci jsou uplne odlisny narod od ostatnich. Jejich komiksove filmecky, anime, zabery, ktere v USA nebo evropskych materialech nejsou pouzivane z nich delaji neco originalniho. Rozhodne je to ale narod, ktery je nejvice hravy a zajima se o zabavu. Jejich domy se zabavou - ruzne automaty a tanecni naslapne soutezeni v nich, pres hry typu Takeshiho hrad, pres dalsi odvetvi - herni zabavy na konzolich - dokazou udelat vyborne horory, ale taky takove primitivni hry s tisice zablesky a litajicich cisel z cehokoliv, ceho se postava v desne grafice dostkne. A hraje to tam miliony hracu, cecha by to nezaujalo ani kdyby mel 3.0 v zile. To je to, o cem mluvi slanecek - z ceskeho pohledu. To co psal N0isy, to je ten vyplod te extraklasy, ktera se vynorila z vlastni domaci bubliny bizarnosti Japoncu, ale je v celosvetove realite vytvareni her. Urcite pro me ma ale mnohem vetsi vahu japonska produkce velkych studii nez treba produkce hamizneho studia USA a jejich EA braky, kde vyborne znacky nechali akorat shnit - Medal of Honor, Need for Speed atd.
Já jako spíš příběhový hráč jsem se opravdu nemohl přenést přes pro mě absolutně nezábavnou hratelnost DS, což mě lehce zklamalo, jelikož MGS série a hlavně MGSV měli hratelnost opravdu vytříbenou.
Majsner dejbsi facku.. Japonci to s hrama neumí? 😀Ty jseš určitě přesně ten typ nenáročného hráče.. CoD, Fiifa, a další vid.. Sem tam DOOM a tak dále.. Nic kde se musí přemýšlet, pochopit pointu, a dát si příběh do skládačky.. Ne hele Japonci to s hrama neumí.. Řekl Majsner z konzolisty👌😂
Není nad japonské hry.
....
Balónik bol super práveže
Paráda teším sa na čokoľvek čo má tento človek už v dávno hlave
Jen ne openworld... Jako DS bylo super, i když zbytečně roztahany, souhlasím že to byl takovej offroad simulátor s příběhem a bez auta 😃Ale od Hidea bych taky radši viděl koridor s důrazem na příběh a na wow momenty. Mgs5 pro mě hrozný zklamání, nevím jestli to bylo rozchodem s Konami, nebo si Hideo už ukousl moc, ale zbytečně překombinovany, divnej gunplay a nějaký vylepšování základny a posílání nepřátel na balónku... Jak MGS miluju, tak Phantom pain jsem ani nedohrál
Nádherná informace
DS uz nie,radsej poriadnu akcnu hru v podobe MGS alebo SH
@godycz: to mas jednoduche.kto chce precita ,kto nechce rozhodne nikoho nenutim citat moje zvasty.a pokial ti to naozaj tak vadi staci si ma dat do ignora a nebudes moje prispevky vidiet a tym padom nemusis citat.uplne jednoduche.moj styl pisania sa proste nezmeni.:)a ktomu bologu.len som odpovedal na podobny blogovy prispevok:)
Death stranding je prostě herní interstellar s top soundtrackem. Snad se dočkáme pokračování, na horory jsem už starej 😂
@NIKTO KAZDY: proc to pises tak dlouhy ? na to mas blog. navic pises divne interpunkci, neda se to cist.
@N0isy: vies japonci maju skvely herny priemysel.to bez debaty.jedna z mojich srdcoviek je mariokart.zeldu som hral.nedohral ale naozaj bola krasna ale proste niesom japonec.japonci maju vyrazne odlisnu mentalitu ako zbytok sveta.prejavuje sa to v hrach aj filmoch ci kreslenych rozpravkach.proste nie su pre kazdeho. narruto velmi popularna postava .ked som to videl parkrat no premna des.mnoho japonskych filmov a rozpravok je pozerat nad moje sily.tie melodramy a neuveritelne zlozite vzajomne vztahy a konfrontacie su neuveritelne unavne.nieco podobne su napriklad filmy sergie leona .neuveritelne tazke spracovat.dvaja kouboji pol hodinu si hladia do oci furt prestrihy na vezu z hodinami,na xicht hostinskeho ,zas na hodiny ,potom na valiacu sa gulu travy zas xicht hostinskeho,potom slnko ,potom padouch,potom zas xicht hostinskeho........clovek sa len cuduje ze padouchova cigaretka mu hori uz tristvrte hodiny.proste nieje to pre kazdeho.skoro ako balet .kolkym zvas sa paci?cezto vsetko da sa tam najst aj vynimocne dielo. napriklad princezna monooke,7 samurajov a podobne .su aj tie sice tazke spracovat ale aspon to ide.v hrach je to iste.ja final fantasy a podobne hry naozaj nemusim.death stranding som nehral a nechystam sa ani na to.podla par videi co som zhliadol to neni moja parketa.zato metal gear solid to uz mi nieco hovori:)
Jasne se ukazuje, ze MGS nebyl jenom Kojima, stejen jako treba Tlou nebyl jenom Druckmann atd. Kult osobnosti je svina. Nicmene to neznamena, ze vyse zmineni nejsou svym zpusobem geniove, jen je musi nekdo trosku drzet v mezich, aby jsme i my normalni smrtelnici dostali neco co dokazeme v pohode schroupat a uzit so to bez nejakych umeleckych piruet apod. Doufam tedy, ze uvidime od Kojimy horor nejvysich kvalit ve spolupraci s Junji Ito.
Těším se na cokoliv od Kojimy. DS mě dojalo, zranilo, překvapilo, nadchlo i potěšilo. Jedna z nej. her co jsem za poslední dobu hrál.
Hlavně ať si tentokrát najme nějakého scénáristu, co mu s tím dopomůže, protože DS přesně dokazuje to, jak moc důležitý pro MGS sérii byl Tomokazu Fukushima a že na úspěchu příběhu má minimálně stejný podíl jako Kojima, který sice možná má dobrý nápady ale potřebuje nějaký mantinel, kde mu někdo řekne ne, tohle už je moc, tohle radši udělejme tak, a podobně. Protože co odešel, tak od MGS4 to jde poznat, kdy jediný o co jde, tak je to pokud možno co nejvíc překombinovat rádoby filozofii, jakákoliv technologická kontinuita jde šla k šípku a vlastně díky PW a MGSV působí Rex a Rey jako naprostý hračky. DS je taková snaha o casual artovku, v podobě kdy ještě běžný hráč je to schopný přijmout, jenže to přepálil s délkou, to měl být počin na 20 hodin.Takže po DS osobně budu víc opatrný, a doufám, že zkusí něco jiného, třeba ten horor.
Kostej: Ja jsem za ten rozpor rad, Kojima si chtel vyzkouset neco jineho, snazil se prinest i neco noveho a vznikl naprosto ojedinely zazitek, ktery je tezko srovnatelny s cimkoliv jinym. V zaplave neustale stejnych a navzajem se vykradajicich her, jde o cerstvy vitr a je mi uplne sumak, ze to nejaky Pepik od CoD nebo GTA nepovazuje za dobrou hru. Jinak jak pises o tom pribehu a openworld hrach, tak prave DS ukazuje, ze to muze fungovat, protoze story je v DS bravurni.
Silent Hill anebo se ani neukazuj 😄👍
@N0isy: No pozor, to jsi vyjmenoval jen ty největší pecky. V Japonsku totiž vychází i docela dost sraček, o kterých na Západě ani neví :)
@N0isy: každý má jinej vkus, ja bych se klidně bez těhle her obešel
No kdyz i to schrnem ...
Death Stranding , MGSV ...obe hry pecky a nevaham u obou dat 10 z 10 .
Ale vnimejte reakce hracu obe tyto hry uz nesou rozpor , neni tu jednota nazoru jako treba u MGS 1 az 4 ... Kojima ma daleko na vic nez vydavat hry ne pro kazdeho . Uz udelal 2x open world a ja bych ted chtel rozvetveny korydor s durazem na postavy , hratelnost a story ...Proste jak jsem psal ted je cas se vratit ke korenum a udelat opravdu silnou znacku na pokracovani . Musi to byt uplne zjeveni jako kdyz vysel MGS , GoW , Silent Hill atd. atd. Tohle bude mit daleko vetsi uspech nez hry ne uplne pro kazdeho ...
Jsem zastancem toho ze na vypraveni pribehu a hratelnosti je vzdy lepsi korydor nez open world . V otevrenem svete musis tu mapu necim zaplnit a to vubec neni jednoduche to vse udrzet v zabavnosti , zatimco v korydoru se daji naservirovat daleko zajmavejsi veci ...Kdyz to reknu hodne blbe , kdyby byl MGS 1 v otevrenem svete je z toho okamzite sracka , hra se odehravala na malich prostorach a stejne jako celek to vyniklo jako cisty masterpiece...
Proto chci od mistra uz konecne zase korydor ... a vymazleny
Tady strach nemám příběhově to bude top hratelnost mě nějak nezajímá Death stranding byl parádní jedna z top her téhle generace klidně bych si dal druhý díl ale spíš čichám nějaký horurek .Snad tam nebude srat dnešní trendy
Kojima mě nezklamal už od dob ps1. Je to u mě mistr ve svém oboru a ať udělá cokoliv tak věřím že to bude stát zato.
Jeho hry mě nikdy nebavili. Japonci to s hrama prostě neumí.
no DS je jedna z nejnudnejsich her co sem za posledni roky hral alespon co se tyce gameplaye,grafika a pribeh se mi líbil a to zasazeni taky.Ale svet byl prazdnej a to hrani me fakt nudilo...radsi nez Pošt Mistr 2 bych bral SH nebo nejakou novou akcni hru.
Death stranding 2
DS opravdu neni hra pro kazdeho, ale ma temer az genialni myslenku a vyborne napady.Jsem zvedavy kam se vyda Kojima ted, ale nejakou vsem pristupnou vec od nej necekam. Kazdopadne se tesim, protoze jeho hry dokazi byt svezi.
Považuji serii mgs za moji srdcovou, miluji 1-4 díl.
Jenže pak příšel MGS s číslovkou 5 , repetitivní mise , nuda a šeď , dodnes nechápu veskrze pozitivní hodnoceni, takové zklamaní pří hraní mgs5 jsem nezažil u žadné jine serie, po objasnění situace s konami jsem věřil , že fail mgs5 byl díky Konami a hra nestihla být dokončena, ale death stranding ? Ten tu repetetivní šeď jen prohloubil , mělo to krásny svět a story, ale gameplay? po genialitě starych MGS dílu kde nápad střídal nápad , neustále se něco dělo je to pro mě zklamaní.
Tím chci říct, že mě to mrzí co se s Kojimou stalo, před pár dny jsem četl článek kde Shinji Mikami říka, že nejlepší jsou vyvojaři mezi 30-40 věkem, asi to tak bude i přes to, že projekt PT je genialní
Po dlouhé době perfektní hra! Kdo to označuje za walking tak je debil!