Je konec, hra Alice: Asylum nevznikne

Jak American McGee o víkendu zmínil, nyní vyčerpal prakticky všechny možnosti, jak třetí Alici realizovat. A jak naznačují jeho slova, je tímto dost unavený. „Už nemám žádné další nápady ani energii, kterou bych mohl použít k vytvoření nové hry Alice. Stejně tak nemám zájem o realizaci nových herních nápadů v kontextu současného prostředí pro vývoj her. Pokud by se někomu podařilo přesvědčit EA, aby vytvořila další hru Alice, chtěl bych jen říci, že nemám žádnou touhu se na ní po tomto podílet,“ dodal.
Tvoje reakce na článek
Galerie





















Komentáře (16)
@Balcar Tomáš: ach Tome, já o voze, ty o koze. Nebudu tu znova sepisovat co už je sepsáno nahoře. Ber to jako tu tvou tečku a nazdar, ty rebele😘🙃
Hodně mě potěšil Dead Space a těším se na Star Wars. Rozhodně jim nepřeju, aby krachli, nemůžou přeci vydávat pokračování kdejaké franšízy, která v minulosti neměla dobré prodeje a měla průměrné až lehce nadprůměrné hodnocení...
@ΛNĐ3RLΛ: tak ono s tím Seagalem je docela komplikované. On pravděpodobně celou kariéru lhal, takže je těžké říci, co je pravda a co ne. Podle všeho on Aikido opravdu uměl a opravdu v Japonsku bojové sporty studoval, takže už jen s tímhle je vlastně dál než většina dnešních ženských postav, co umí vše bez nějakého tréninku. Na druhou stranu to byl vždy totální idiot, který sexuálně napadal ženské, byl extrémně arogantní, pomlouval všechny. Potom k tomu můžeme přičíst drby, že se posral při tom jednom uškrcení, nebo že utekl před JCVD. V tomhle za mě pak zlaté dnešní Mary Sue postavy.
Objektivně/subjektivně ty jeho první filmy snesou měřítko béčkových akčních filmů, alespoň do momentu než se rozběhl 😁.
@esoLister: hlavně že ty do toho vidíš 😃
Ale jo, s tím stádem si uhodil hřebíček na hlavičku, přesně tam zapadáš. Zlá EA!
Nejenom ty dvě. Captain Marvel, She-Hulk, He-man, Batwoman. Je jich pěkný zástup za ta léta... Ale Rey a Alloy jsou asi nejlepší příklady. Vždy, když vidím tyto dvě postavy, tak si vzpomenu na filmy se Stevenem Seagalem a jak jeho tvorba a postavy jsou dnes (po právu) považovány za parodie na akční filmy, zatímco tvorba Guerrilly a Disney za nový standard “kvalitně” napsané postavy. 😆
Historie se prostě opakuje, jen v jiných kulisách...
souhlasím s myšlenkou, že hlavní postava koliduje s aktuálním trendem ženských postav v rámci těchto korporátů. To jsou postavy naprosto ploché, vše jim jde, nemají moc slabin etc. Prostě Mary Sue. Herní příklad je Horizon a Aloy, z filmů např. Rey ze Star Wars.
Evidentně je to aktuálně tak silný trend, že jsou korporáty schopny to tlačit i na úkor zisků, protože i přes poslední fiasko SW filmu vzniká další film s Rey.
Já chápu že 100 lidí 100 chutí, každý máme rádi jiné hry, ale za tu dobu co marnil čas s nějakou Alice, už tu mohl být scrapland 2,
Licenci nechcou nikomu dat, protoze kdyby s tim mel nekdo nahodou uspech, tak budou za blbce. 🙂 Ze hru nechcou financovat me vsak moc neudivuje. Ono samozrejme zalezi na tom, jak velky ten rozpocet mel byt, tahle vec si totiz nemuze dovolit velky balik. EA v posledni dobe ma snahu delat i zajimave mensi hry, vraci se i k velkym singl hram. Tady asi nemaj pocit, ze to nekdo opravdu chce.
@Balcar Tomáš: Ale oni nejenom, že ji nechtějí financovat, oni ji nechtějí ani prodat. To je ten největší bizár. McGee jim nabídl odkup značky, což EA odmítla. Takže teď na ní budou kravaťáci sedět a nechají ji uhnít, protože... je pro ně důležitá? Snad vidíš ty protichůdné myšlenky...
Napadá mě jedině, že chtějí udělat remake, bez vědomí a přičinění McGeeho, což by bylo podle mě to nejhorší, co tuhle značku potkalo. Jak psal kolega Mike Left, v dnešní době by na to nabalili ty již ohraná témata o toleranci a lásce, když IP Alice stojí přesně na tom druhém břehu řeky. Na dnešní citlivky z Gen Z by tohle mělo stejný šokující efekt po všech těch rodinných God of Warech a Horiznech, jako na zhrozené křesťanské matky v 90. letech při sledování fatality v Mortal Kombat. 😁
Elite, ruku na srdce já se divím, že jsi ještě nezavolal Andrew Wilsonovi a nezprcal jsi ho 🤣
Je to tu zase plne odborniku a manageru😀
EA absolutne chapu..uz dvojka nebyl prodejni trhak a investovat do hry ktera na papire urcite nebudila dojem indie..S tim ze to par zapalenych fandu nezaplati by byla sebevrazda…
koukam ze EA rozšíří svuj uz tak velkej hřbitov o dalsi skvělou znacku…dneska se holt novy hry nenosej.Radsi se udela remaster nebo remake nejaky hry,a tim to konci.Rikejte si co chcete,ale pro hry sou posledni roky ty nejhorsi co sem kdy videl…furt se jenom predelavaj stary hry a vydáván se za novy za full ceny.Cest výjimkám kterých je po skromnu :/ hrozna doba.Stejne tak serialy a filmy…
Díky EA za další zabitou značku. To že to nechtěli financovat ještě tak nějak beru, ale to s licencí je ubožárna.
@Balcar Tomáš: tak hlavně, že ty do toho vidíš a máš jasno, bez debat, tečka😀 Pěkné stádové kýváníčko. Řekli snůšku rozporuplných keců a že máme držet hubu, tak ji sakra držte.😲
Asi to nebylo dostatečně progresivní a upravené pro moderní publikum, dneska pohled na něco tak ohavného a zlého jako je nůž lze jen těžko rozdýchat a potencionální kupci by mohli mít špatné pocity z ponuré atmosféry 😁
Za mě Alenka byla taky super, nejsem kupní většina, ale originálnosti z toho celkem čišelo 🙂
@Eliťák: ty vidíš do všeho viď? Skoro ke všemu máš nějaký komentář, zřejmě trpís tím co půlka netu, myslet si, že na tvým vyjádření (názoru) záleží, bohužel opak je pravdou. EA určitě ví lépe než ty, proč nechtějí financovat další Alenku. Je absolutně jedno co chteji hráči,jde jen o zisk. Tady v tomto případě by se jim to nevyplatilo. TEČKA!
Není dal o čem mluvit.
Za pravdu ti dám v tom, že Alenka není vůbec špatná hra ale rozhodně to není pro masy.
Co se týče samotné EA, tak mám pocit, že se z toho dna pomalu odráží.