Hra Metroid Dread dostane dvě bezplatné aktualizace

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 dostala právě slíbený bezplatný update, přidává českou lokalizaci
Komentáře (7)
@buk va: Bloudění a vracení se je přímo v dna žánru, který Metroid založil. A zmíněný Hollow Knight byl daleko větší macek než nový Metroid. Co se týče bloudění i onoho vracení se.
Tomkalhotka: Tohle má každá dobrá metroidvanie. Svět velký, ale pln překážek, které hráč překoná při získání schopnosti. A samozřejmě to vše spojují pověstné zkratky.
Jinak do obtížnosti Dread asi ne. Ale ke hře se ještě vrátím a dám druhé zahrání na tu původní vyšší obtížnost.
@Tomkalhotka: dead cells, hollow knight, shovel knight, ori, salt and sanctuary ,demons crest, gods mam dohrano. Chapu, ze pro fanousky metroidu je to splnenej sen, ale me to extra neuchvátilo a dohravat to uz nebudu.
@buk va: to se divím, metroid dread měl právě takovou neviditelnou pomocnici a pustil tě jen tam kam si chtěl. V praxi se ta hra tvářila jako otevřena, ale opak byl pravdou a vedla tě opravdu spíš linearně. Jestli, ale nejsi zvykly hrát metroidvania žánr tak asi chápu :)
nedohral sem to. Ne, ze by hra byla tezka, ale to vecny bloudeni a vraceni se....
Vyssi obtiznost, no nevim nejsem masochista..uz ted malem parkrat vyletely joycony oknem...
Jsem rád že jsem to dohrál na té základní obtížnosti, závěrečný boss mi dal fakt zabrat, chtělo to pořádně dostat do prstů ovládání a poté předvídat jeho výpady a odrážet útoky. Vyšší obtížnost mě asi nenaláká ale režim rookie možná jako oddechovku si někdy dám.
Táto hra ma totálne pritiahla k Switchu,za mna jedna z naj hier minulého roku