Hra Lords of the Fallen zabere zhruba 30 hodin, bude mít dva režimy zobrazení

Co se technické stránky týče, tak hra bude mít dva režimy zobrazení, jako většina dnešních her pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X. „Na obou konzolích máme režimy výkonu a kvality. Režim výkonu podporuje 60 fps a běží v rozlišení 1080p, které je následně upscalováno, což je něco, co už je standardem v tomto odvětví. Režim kvality je v rozlišení 2K (1440p) a běží při 30 fps. I když budete hrát v 60 fps, hra Lords of the Fallen bude vypadat hodně dobře,“ řekl Saul Galscon producent. Ten si navíc pochvaluje použitý Unreal Engine 5, hlavně jeho technologie Lumen a Nanite, které jim značně usnadňují vývoj. „UE5 je velký skok z hlediska technologie a ještě se to zlepší,“ dodal.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (10)
30fps ve 1440p.. tak jsem rozhodnutej, že tohle nekoupím i kdyby to dostávalo 12/10
@A2: Ale já to začal hrát teprve před měsícem tak nevím jak to vypadalo na začátku a opravdu musím říct že ten rozdíl je hodně velký jinak bych to prostě hrál v 60 fps a neřešil to…vlastně ani ve Fidelity mi to nevyhovovalo. Na těch 30 je to naprosto boží jako bych hrál animovaný film. A ještě jsem si všiml že na těch 60 fps chybí některé grafické efekty to je má zkušenost po 70 hodinách a jsem v 1/3 hry na Hard chci vidět každý koutek ve hře. ☺️
Horizon potom ale fixli patchy, takže to mihotání už tam není při 60FPS, naopak bych řekl, že je to jeden z nejlepších 60FPS zobrazení vůbec. Oni mají 60 FPS při 1800p.
@kamilpetras: taky jsem musel hrát Horizon ve 30fps. Jinak to byl fakt hnus
Já jsem třeba nepřekousnul Horizon Forbiden West no musím ho hrát ve 30 fps 4K protože ve Full HD mi to přišlo i graficky o dost horší a celkem mazanice a člověk si na těch 30 po chvilce opravdu zvykne a už jsem tak odehrál více jak 70 hodin a pohoda ta grafika za to opravdu stojí. A jsem zvědav jak to bude u Lord of The Fallen dost se na to těším.
@A2: hele souhlas,proto sem tehdy presel na Xbox One X misto PS4 Pro…mam v obyvaku 75” telku a tam to fullhd uz ztraci.Ale v hernim koutku hraju na 55”, a tam mi fullhd vazne nevadi :) takze zalezi no…podoe me na konzolich nejvetsi smysl dava 1440p nebo max dynamic 4k.Hlavne kvuli vykonu kteryho to nativni 4k bere fakt dost…Jinak jak rikas ze je doporucena vzdalenost,to neni dop. vzda. pro 4k tv jako takovou,ale pro 4k obsah :) takze kdyz tam pustis 4k,muzes sedet o dost bliz nez u FullHD,u kteryho naopak musis sedet o neco dal…ale ruku na srdce,5 let sem hral na PS4 ktery jelo max v 1080p a byla to i tak pohoda.
Ja se na to pri oznameni zacal hrozne tesit ale po tom poslednim traileru jsem takovej rozpacitej. Jako vypada to pekne ale neco mi na tom proste nestymovalo. Nevim co ale neco :)
Moc se už těším 🙂 Ať už to je tady 🙂To se zase bude umírat a budou to nervy 🙂
Koukám, že ten unreal engine 5 bude dávat konzolím pěkně zabrat (i PC). Nejdřív remnant 2, kterej strašně upscaluje a teď tohle. Snad Sony fakt přijde s tou Pro verzí ps5
1080p na velké OLED TV nevypadá dobře, to mi nikdo nenakuká, to bych musel hrát mnohem dál od TV, než je doporučená vzdálenost pro 4K TV. Můžou tam mít milion efektů, ale 1080p s TAA bude vypadat jako mazanice a můžu se vsadit, že TAA tam bude v rámci UE5.
Demon Souls jel nativně v 1440p ve 60FPS a ve 4K nativní ve 30FPS a ve 4K to vypadá stále místy jako CGI. Za necelé tři roky jsme spadli ze 4K a 1440p na 1440p a 1080p.