Pokračování Lords of the Fallen má zaujmout lepším zpracováním i západněji pojatým vyprávěním příběhu

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (11)
@🦹🏼♂️📝🏚️💵: Už jsem to tady psal několikrát: nefunguje ve smyslu, že v co-opu nemůže guest plynule s hostem přecházet z lokace do lokace a musí se opakovaně odpojit a zase připojit a hra ti právě sebere mounta, se kterým ale ta hra byla designovaná, takže je otrava po tom ohromným světě chodit pěšky, což tobě sice nevadí, ale objektivně nevidím důvod, proč by nemohli hráči i v co-opu jezdit na konících. Pokud byl důvod kvůli balancu, nebo že by invadeři byli znevýhodněni, tak proč nedat koníka i jim a mít tak rytířské klání, hned by byl gameplay v MP variabilnější.
Seamless co-op je tuším, jeden z nejpopulárnějších módů na pc, tak nechápu proč From po vydání dlc ještě zpětně neudělali tu možnost tu hru takhle hrát i na konzolích a klidně před spuštěním hodit upozornění, že takhle ta hra nebyla zamýšlená k hraní, ale po více než 600 hodinách by mě fakt netrápilo nemít tu samou výzvu a místo toho si užít jízdu ve dvou nebo ve třech bez nutnosti všude běhat po svých nebo se neustále odpojovat a připojovat...
Remnant 1 a 2 a LotF jsou v co-opu imo prostě lepší, ale třeba Demon's Souls remake jsme si v co-opu neuvěřitelně užili, tam nebyl jedinej problém.
Nakonec víš jak, co nevadí tobě, může vadit mě a naopak. Já mám rád konstruktivní kritiku, nerad prskám jen tak, tím se zabývat nikoho nebaví...
@Abysswalker: co ti tam nefunguje?? Ja jeden pruchod dal celej komplet s kamosem v coopu. Naopak ten coop v Eldenu funguje nejlip ze vsech jejich souls her co doposud vysly, protoze muzete v coopu chodit vsechno a ne, ze se to nekomu uzavre proto, ze mate oba hotoveho bosse 🙂 jen se rozluc s konikem, no... a co..
@Belros: No právě, seamless co-op je to hlavní, co bych bral v příští souls hře. Rádi je hrajeme s bratrem v co-opu, protože jeho to jinak nebaví a Elden Ring bysme hrozně rádi dali, jenže ho máme oba na ps5 a nechce se nám už každýmu dát 60$ za pc verzi, případně 100$ včetně dlc. Udělali jsme holt blbost, no...
@Abysswalker: Máš recht ten, Co-op byl skvělý a je super, že si můžeš souls hru užít s kámošem i bez nutnosti neustálého připojování po každé smrti nebo vítězstvím nad bossem. Hrál jsem hru až po mnoha updatech a byl jsem s ní velice spokojený. Určitě dám i další díl, ale jako vždy tak půl roku až rok po odlazení.
Když to vyšlo, tak technický stav byl děs, ale dneska už je to úplně v pohodě. Pořád ta hra sice nedosahuje kvalit her od Fromu a nikdy asi ani nebude, ale v co-opu je to naprostá paráda, tam se může From jít tak trochu zahrabat. Proto si už léta přeju, aby konečně pořádně překopali ten zastaralý systém, co je skoro stejný už od dob Demon's Souls, což by možná ani tak nevadilo, kdyby ty jejich hry byli stále lineární. V open-worldu v Elden Ringu to prostě nefunguje...
Mne sa teda 1 páčila teším sa na pokračovanie dúfam že odklon od 1 dielu nebude veľký
Mě hra také moc nebavila, ale dohrál jsem jí. Oproti Souls hrám jsem se nemohl zbavit silného pocitu, že tomu prostě něco chybí.
Kdyby se vyprdli na ten UE5 udělali by lépe. Strašnej shit ten engine.
Hra slušná.
Já to zkoušel na xss, a to byla katastrofa, nejen graficky, ale celkově ovládáním, tohle se nechytá na Demon's Souls v žádném případě.
@MCdonald❤️trumpCZ: To je ehm jaksi protimluv ne?😉
Me LoTF nebavil, ale tim vypravenim pribehu si spis jeste uskodi.