Konzolista.cz

Hlavní příběhová linka ve hře Starfield zabere zhruba 30-40 hodin

novinkastředa 15. června 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hlavní příběhová linka ve hře Starfield zabere zhruba 30-40 hodin
V neděli jsme konečně viděli první záběry z očekávané sci-fi akční RPG hry Starfield od Bethesdy. Z ukázky bylo patrné, že hra bude obrovská, ostatně vývojáři slibují 1000 planet, na nichž bude možné přistát a zažít nějaké to dobrodružství. Todd Howard nyní poskytl rozhovor serveru IGN, kde se trochu více rozpovídal o velikosti a řekl, že hra Starfield je asi o 20% větší než Fallout 4 nebo The Elder Scrolls V: Skyrim. Pokud se hráči podle Howarda rozhodnou ignorovat veškerý vedlejší obsah a pojedou jen hlavní příběhovou linku, může jim hra zabrat zhruba 30-40 hodin. Howard se vrátil během rozhovoru i k planetám, kterých bude přes 1000, a budou procedurálně generované, ať už jde o jejich vzhled či úkoly, které na nich budou. Na druhou stranu ale říká, že hra Starfield nabídne více ručně vytvořeného obsahu než jakákoliv předchozí hra od Bethesdy. „Zjistili jsme, že hráči hrají naše hry opravdu dlouho. Stále hrají Skyrim. Určitě pro Starfield uděláme po vydání další obsah, ale milujeme i naší komunitu, která vytváří módy. Vlastně si myslím, že tato hra bude pro tuto komunitu snem. Mohou toho udělat tolik,“ říká Howard.

Zdroj: IGN
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (24)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Petosk

@Flash: ale potom mi vysvetli ze kazda hra ktoru vydaju ma kopec bugov. Ako to ked maju ten svoj engine tak super zvladnuty. Proste su grlosi nechcu investovat do novych technologii.

Samurai
Samurai #Souls

ne Ne NE❗

Nová doba
Nová doba #Guten tag

Bude to skvělá hra a tech 30-40 hodin je az dost. Klidne tu hlavni linku mohli trochu zkratit.

Spoock
Spoock #geek

Být MS, tak jim dám prostředky, aby to gamebryo buď masivně vylepšili nebo si od základu vyrobili novou, protože i sebelépe předělaný engine bude furt to stejné, Virtual Reality z Flashpointu ví své.

qbickcze
👍2
👎1

Vse jede presne podle planu jak ma, Bethesda neco spichne(klidne na starym enginu, hlavne at to nestoji moc penez), MS na to udela pred vydanim hype, aby si to pak stahlo co nejvice lidi a nalakalo to dalsi predplatitele. Kdyz buh da, neco to vydela a pak bude moc vzniknout dalsi a dalsi balast. Sic diky GP nikdy na xboxu nezvnikne zadna pumelenice ale pocet predplatitelu bude naskakovat, takova je vize xboxu  

Chaser91
Chaser91 ##SonyBravia8II

@ΛNĐ3RLΛ: to sice ano ale budou to pak dva roky opravovat a kazda oprava pak rozbije neco jineho...nakonec moderi na pc to opravi rychleji a na xsx to bude porad rozbite a fps budou litat mezi 10-30.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Unreal Engine má ale jednu zásadní vadu na kráse, která je trnem v oku všech investorů - 5 % svého hrubého příjmu po dosažené částky 1 milion dolarů musíš dát Epicu, proto si myslím, že moc vysokorozpočtových her běžících na tomto enginu nebudeme vídat často v budoucnu, byť je to úžasný engine a většina vývojářů s ním má dlouholeté zkušenosti.

Podobné podmínky má nastavený CryEngine od Cryteku a kdy naposledy jsme viděli hru, která jej používá? Bohužel, chamtivost vždy vyhraje nakonec a Starfield to opět stvrdil...

Frenky7
Frenky7 #Kafe
👍2

Vždyť mají k dispozici idTech engine a oni to bastlí opět na základu, který pamatuje první Oblivion? :(

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

@Chaser91: vždycky se najde pár breptů co mají problém a JEJICH práci by zlepšila nějaká změna, ale ta hra se skládá z mnoha částí a má nějak fungovat. Tipuji, že stejně jako předchozí hry bethesdy, takže nějaké důvody pro stejný engine budou mít ty tu nikdo neví, takže je to jen vaření z vody. Pochybuji, že kdyby byl přechod na UE5 tak jednoduchý a efektivní, tak by to už dávno neudělali.

NMS sice umí plynulý přechod ale ncpčka jsou náhodně generovaná, nemají žádný denní režim, který očekávám od této hry jako u jejich předchozích her. Těch důvodů může být spoustu, proč zůstat u původního enginu.

the_edge
the_edge #dave3345
👍2

a misto pristavani na planetu a vzletani do vesmiru bude loading

Exik
Exik #9.2 > 12
👎2

Kruci, tak zas budu muset koupit Xbox :D tohle vypadá na system seller

Chaser91
Chaser91 ##SonyBravia8II
👍2
👎1

@Flash: jenze ten engine je tak strasny ze i profesionalni programatori na nej nadavaji... pritom takovy UE5 je uzivatelsky velmi privetivy... a pokud vyvyjim hru 10 let a radovi zamestnanci rikaji ze jim ten engine dost komplikuje praci a radi by presli na modernejsi (UE5, Unity) nebo si vytvorili svuj tak je vedeni poslalo do prd.ele.... pritom vytvorit novy engine trva cca 5 let a navic by si ho udelali usity na miru... tedka pracuji na enginu strarem cca 22 let... ktery nepocital s vesmirem letanim lepsi AI a tak dale...

Effavasmanasalamu
👎2

Tahle parodie na hru bude jeste vetsi sranec nez f76 a to jsem si myslel ze tohle uz neprekonaji.

Flash
Flash #Jrpg/rpg
👍1

@mnaca: S tím enginem to je složité. Oni to gamebryo maji roky upravené pro svoje potřeby a přechod na nový engine, třeba Unreal by znamenal hrozne práce navic aby dosáhli svojeho záměru. Nakonec by to mohl být ještě vetsi opruz a crunch než s tím co mají teď. Ten engine co mají umožňuje udělat cokoliv i když za cenu jiste zastaralosti. Stačí se podívat co s tím enginem dokážou moderi a to dělají doma na koleni. Možná teď s MS za zadkem nový engine nakonec mít budou, ale na to už bylo v případě Starfieldu pozdě.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍3

Flash: Není to ale paradox své doby ten Starfield? Tu hru plánovali už 20 let, ale nevytvořili ji kvůli zastaralým technologiím. Teď když mají ty nejlepší možné technologie, tak sáhnou po enginu, který běžel už na prvním Xboxu.... Před 20 lety...

Peníze taky mají, když jsou pod MS, ale nevypadá to, že by se to mělo projevit do produkčních kvalit hry.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

Koncept Starfieldu byl ve fázi prototypu už před vydáním Morrowindu, tedy někdy na přelomu milénia, takže porovnávání s NMS je úplně mimo. Jen na to tenkrát neměli peníze a hardware. Když už tak si to spis vzalo inspiraci z Elite.

Marcel - ne , Oblivion ani Skyrim ani F4 nemají generované nic, vše je ručně za použití upravitelnych modulu. V Oblivionu a Skyrimu to je poznat, opakuje se to, ale ve F4 už to skoro nepoznas. Jestli Starfield bude generovat planety, což asi bude, tak podle mě na dungeony a různe stanice co tam nejspíš budou použijí zase ty moduly které sestaví ručně a doplní o detaily. Není to časove náročné pokud jsou už připravené a působí to lip než generované věci.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

Neměl už Oblivion proceduralně generované dungeony? Uvidíme jak to dopadne, ale neviděl bych to tak černě.

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race
👍2

Rikam to hrozne nerad, protoze jsem se na hru neuveritelne tesil, ale bohuzel musim souhlasit s tim, ze toto snad nemuze dopadnout dobre.Ten engine uz je stoletej a na nejaky litani vesmirnou lodi a generovani stovek funkcnich planet fakt nebyl stavenej... Jako treba se stane zazrak a nejak to daji dohromady, aniz by to bylo zabugovane vic, nez jak je u nich bezne zvykem, ale moc tomu neverim. Podle me kdyz to je takova jeho vysnena hra, kterou planuje uz tak dlouho, tak ji mel sakra ten novej engine doprat a nebo to udelat na UE5... Je sice krasny, ze s tim cekal na super next-gen hw, ale to je prd platny, kdyz to zabije enginem o nekolik generaci konzoli starsim. Proste sotva polovicni reseni... Achjo.

Robitus
Robitus #DoYouMissMe?:-D
👍6

"procedurálně generované planety" od Bethesdy, toto prostě nebude fungovat, jejich hry bývají zabugované daleko víc, jak třeba Cyperpunk. Toto jim prostě nevěřím a už vůbec jim nevěřím, že hra výjde příští rok.@Chaser91 přesně, měli tomu dát stopku a přejít na UE5. Na toto Creation Engine nemá.

Amano Takashi
👎1

no uvidime .. zatim to tak trochu vypadá jako kopírka NMS .. ale jsem zvědav .. snad nezklame, jak je to u BUGhesdy zvykem

Chaser91
Chaser91 ##SonyBravia8II
👍2
👎1

A jistota ze bude obsahovat tolik glitchu a bugu ze nebude mizne hru dohrat.....delaji na hre 10 let....a stale pouzivaji engine z morrowindu. Misto aby vytvorili novy ( trva 3 az 5 let vyvinout ) nebo pouzili UE5..

up_er
👎1

Nečekal jsem mnoho, ale byla to docela bída.

Madleiv
Madleiv #XSX/NSW/PS
👎2

Ja stále dúfam, že sa ZeniMax Online chopí tejto značky a spraví z nej ich novú MMO hru, niečo na štýl Star Citizen.

Mark Gordon
Mark Gordon #XSX💚
👍9
👎6

Jistota v tyhle hře je že to bude dlouhé a obsahově velmi bohaté

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články