Hlavní příběhová linka ve hře Starfield zabere zhruba 30-40 hodin





Tvoje reakce na článek
Galerie








































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (24)
@Flash: ale potom mi vysvetli ze kazda hra ktoru vydaju ma kopec bugov. Ako to ked maju ten svoj engine tak super zvladnuty. Proste su grlosi nechcu investovat do novych technologii.
ne Ne NE❗
Bude to skvělá hra a tech 30-40 hodin je az dost. Klidne tu hlavni linku mohli trochu zkratit.
Být MS, tak jim dám prostředky, aby to gamebryo buď masivně vylepšili nebo si od základu vyrobili novou, protože i sebelépe předělaný engine bude furt to stejné, Virtual Reality z Flashpointu ví své.
Vse jede presne podle planu jak ma, Bethesda neco spichne(klidne na starym enginu, hlavne at to nestoji moc penez), MS na to udela pred vydanim hype, aby si to pak stahlo co nejvice lidi a nalakalo to dalsi predplatitele. Kdyz buh da, neco to vydela a pak bude moc vzniknout dalsi a dalsi balast. Sic diky GP nikdy na xboxu nezvnikne zadna pumelenice ale pocet predplatitelu bude naskakovat, takova je vize xboxu
@ΛNĐ3RLΛ: to sice ano ale budou to pak dva roky opravovat a kazda oprava pak rozbije neco jineho...nakonec moderi na pc to opravi rychleji a na xsx to bude porad rozbite a fps budou litat mezi 10-30.
@mnaca: Unreal Engine má ale jednu zásadní vadu na kráse, která je trnem v oku všech investorů - 5 % svého hrubého příjmu po dosažené částky 1 milion dolarů musíš dát Epicu, proto si myslím, že moc vysokorozpočtových her běžících na tomto enginu nebudeme vídat často v budoucnu, byť je to úžasný engine a většina vývojářů s ním má dlouholeté zkušenosti.
Podobné podmínky má nastavený CryEngine od Cryteku a kdy naposledy jsme viděli hru, která jej používá? Bohužel, chamtivost vždy vyhraje nakonec a Starfield to opět stvrdil...
Vždyť mají k dispozici idTech engine a oni to bastlí opět na základu, který pamatuje první Oblivion? :(
@Chaser91: vždycky se najde pár breptů co mají problém a JEJICH práci by zlepšila nějaká změna, ale ta hra se skládá z mnoha částí a má nějak fungovat. Tipuji, že stejně jako předchozí hry bethesdy, takže nějaké důvody pro stejný engine budou mít ty tu nikdo neví, takže je to jen vaření z vody. Pochybuji, že kdyby byl přechod na UE5 tak jednoduchý a efektivní, tak by to už dávno neudělali.
NMS sice umí plynulý přechod ale ncpčka jsou náhodně generovaná, nemají žádný denní režim, který očekávám od této hry jako u jejich předchozích her. Těch důvodů může být spoustu, proč zůstat u původního enginu.
a misto pristavani na planetu a vzletani do vesmiru bude loading
Kruci, tak zas budu muset koupit Xbox :D tohle vypadá na system seller
@Flash: jenze ten engine je tak strasny ze i profesionalni programatori na nej nadavaji... pritom takovy UE5 je uzivatelsky velmi privetivy... a pokud vyvyjim hru 10 let a radovi zamestnanci rikaji ze jim ten engine dost komplikuje praci a radi by presli na modernejsi (UE5, Unity) nebo si vytvorili svuj tak je vedeni poslalo do prd.ele.... pritom vytvorit novy engine trva cca 5 let a navic by si ho udelali usity na miru... tedka pracuji na enginu strarem cca 22 let... ktery nepocital s vesmirem letanim lepsi AI a tak dale...
Tahle parodie na hru bude jeste vetsi sranec nez f76 a to jsem si myslel ze tohle uz neprekonaji.
@mnaca: S tím enginem to je složité. Oni to gamebryo maji roky upravené pro svoje potřeby a přechod na nový engine, třeba Unreal by znamenal hrozne práce navic aby dosáhli svojeho záměru. Nakonec by to mohl být ještě vetsi opruz a crunch než s tím co mají teď. Ten engine co mají umožňuje udělat cokoliv i když za cenu jiste zastaralosti. Stačí se podívat co s tím enginem dokážou moderi a to dělají doma na koleni. Možná teď s MS za zadkem nový engine nakonec mít budou, ale na to už bylo v případě Starfieldu pozdě.
Flash: Není to ale paradox své doby ten Starfield? Tu hru plánovali už 20 let, ale nevytvořili ji kvůli zastaralým technologiím. Teď když mají ty nejlepší možné technologie, tak sáhnou po enginu, který běžel už na prvním Xboxu.... Před 20 lety...
Peníze taky mají, když jsou pod MS, ale nevypadá to, že by se to mělo projevit do produkčních kvalit hry.
Koncept Starfieldu byl ve fázi prototypu už před vydáním Morrowindu, tedy někdy na přelomu milénia, takže porovnávání s NMS je úplně mimo. Jen na to tenkrát neměli peníze a hardware. Když už tak si to spis vzalo inspiraci z Elite.
Marcel - ne , Oblivion ani Skyrim ani F4 nemají generované nic, vše je ručně za použití upravitelnych modulu. V Oblivionu a Skyrimu to je poznat, opakuje se to, ale ve F4 už to skoro nepoznas. Jestli Starfield bude generovat planety, což asi bude, tak podle mě na dungeony a různe stanice co tam nejspíš budou použijí zase ty moduly které sestaví ručně a doplní o detaily. Není to časove náročné pokud jsou už připravené a působí to lip než generované věci.
Neměl už Oblivion proceduralně generované dungeony? Uvidíme jak to dopadne, ale neviděl bych to tak černě.
Rikam to hrozne nerad, protoze jsem se na hru neuveritelne tesil, ale bohuzel musim souhlasit s tim, ze toto snad nemuze dopadnout dobre.Ten engine uz je stoletej a na nejaky litani vesmirnou lodi a generovani stovek funkcnich planet fakt nebyl stavenej... Jako treba se stane zazrak a nejak to daji dohromady, aniz by to bylo zabugovane vic, nez jak je u nich bezne zvykem, ale moc tomu neverim. Podle me kdyz to je takova jeho vysnena hra, kterou planuje uz tak dlouho, tak ji mel sakra ten novej engine doprat a nebo to udelat na UE5... Je sice krasny, ze s tim cekal na super next-gen hw, ale to je prd platny, kdyz to zabije enginem o nekolik generaci konzoli starsim. Proste sotva polovicni reseni... Achjo.
"procedurálně generované planety" od Bethesdy, toto prostě nebude fungovat, jejich hry bývají zabugované daleko víc, jak třeba Cyperpunk. Toto jim prostě nevěřím a už vůbec jim nevěřím, že hra výjde příští rok.@Chaser91 přesně, měli tomu dát stopku a přejít na UE5. Na toto Creation Engine nemá.
no uvidime .. zatim to tak trochu vypadá jako kopírka NMS .. ale jsem zvědav .. snad nezklame, jak je to u BUGhesdy zvykem
A jistota ze bude obsahovat tolik glitchu a bugu ze nebude mizne hru dohrat.....delaji na hre 10 let....a stale pouzivaji engine z morrowindu. Misto aby vytvorili novy ( trva 3 az 5 let vyvinout ) nebo pouzili UE5..
Nečekal jsem mnoho, ale byla to docela bída.
Ja stále dúfam, že sa ZeniMax Online chopí tejto značky a spraví z nej ich novú MMO hru, niečo na štýl Star Citizen.
Jistota v tyhle hře je že to bude dlouhé a obsahově velmi bohaté