Konzolista.cz

Herní svět měl být v akční hře Halo Infinite původně větší a rozmanitější

novinkastředa 3. srpna 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Herní svět měl být v akční hře Halo Infinite původně větší a rozmanitější
O vývoji akční hry Halo Infinite se toho napsalo v posledních měsících a vlastně i letech opravdu hodně. Nyní se k vývoji vrátil přímo Joseph Staten ze studia 343 Industries v rozhovoru pro YouTube kanál Academy of Interactive Arts & Sciences. Ten vede Ted Price ze studia Insomniac Games a zve si na něm na rozhovory vývojáře i další osobnosti herního průmyslu. Samotný Joseph Staten se k Halo Infinite dostal až během jeho vývoje, přičemž vzpomíná, že herní svět měl být podle původních návrhů daleko větší a rozmanitější. „Tým si prošel několika iteracemi měřítka a různorodosti biomů ještě dříve, než jsem se k němu připojil. A i poté jsme se museli rozhodnout, kde ubrat. Neměli jsme dostatek času, abychom dosáhli na konzistentní kvalitu při takové rozmanitosti,“ říká Joseph Staten.
YouTube video: YouTube video player

Joseph Staten dodal, že když nastoupil, už nemuseli hru moc zmenšovat, ačkoliv nějakým zeštíhlením během posledního roku vývoje prošla. „Nakonec už jsme toho z otevřeného světa tolik neodstranili, ale vím, že z původních návrhů se dost výrazně zmenšilo to, v co tým doufal, že by mohl vytvořit,“ dodává. Možná i proto nechtěli vývojáři nakonec Halo Infinite prezentovat jako open-world hru, protože by mohli v hráčích vyvolat mylná očekávání. Podle Statena tým přemýšlel i o nějaké formě craftingu, která se do hry nakonec nedostala. Místo ní byly přítomny lehčí RPG mechaniky. „Hodně jsme v týmu mluvili i o craftingu, a moje připomínka k týmu byla taková, že Master Chief nepotřebuje zabíjet zvířata, aby si pro sebe vyrobil koženou košili. Je to obrovský obrněný supervoják. Když něco chce, jde a zabije protivníka, popadne jeho zbraň a jde dál,“ vzpomíná. 

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (20)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Cybex

@Effa: ty nebudeš mít moc kamaradu co?

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426
👍3

To nemůžou myslet vážně. Tolik peněz tolik času. I tak jsem si to z lásky k Halo užil ale bylo to chabý bez nápadu bez inovace. Tady jde vidět, že i když máš peníze tak to automaticky neznamená úspěch. Potřeba je hlavně mít kvalitní a dobře motivované lidi. Obávám se, že spousta z nich to brala jen jako zdroj obživy.

Bloodporn

Zlatí Bulánci 🙂

delone
👍1

Halo je vykladna skrina xbox studios, gears6 radsej ani nepocut

Effavasmanasalamu
👎6
😁3

@Repi: presne, protoze my na supersony stroji mame takove pecky jako Returnal kde je animace behu jak z prdele nebo Horizon 2 coz je vlastne velke dlc k Horizonu 1, protoze se museli Guerilla krotit aby to mohlo vyjit ne ps4 protoze je sony nenazrana a nebo tu velkou pecku GT7 kde musis jezdit jak debil dokola desitky hodin aby sis odemkl auta a nebo si je muzes koupit za realne penize coz je u hry za 2100 kc prece uplne v poradku.

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand
😁1

Rusky bramburek zlyhal :)

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt
😁1

@Kachlo: link

Hra stala 500mil. Ale samozrejme sem patrí aj marketing,licencie a pod…

@demon: čo sú pre teba špekulácie pre iného môžu byt reálne skúsenosti ako firmy nakladajú s financiami aby zakryli finančne toky. To že ti niekde nenapíšu od slova do slova ako to bolo…a možno je to tým že žijem v krajine kde 84% ľudí neverí médiám, lebo tam je samy pr hnoj diametrálne vzdialený od reality.

FreeGoro
FreeGoro #M1TV ytube
👍1

Chtel tim rict,zkratka....mohl z toho byt jeste vetsi nedodelek a pruser.

A to je vlajkova kocapka 🙄🛶

Insertcoin

S "měl být" si můžou vytřít prdel...

renorejns
😁2
👍1

😂🤣😂 Hroznej odpad tahle vlajková loď.

Repi
Repi #🖕
😁2
👍1

Hráčům na Xboxu tohle bohatě stačí.

Kachlo
Kachlo #BOSS
👍7
😁5

Nevím, jestli hra stála 500 mega (spíše ne) a jestli její vývoj ovlivnil Game Pass (na 99% ne). Ta podpora multiplayeru navíc nemá vzhledem k free-to-play povaze hry žádnou spojitost s Game Passem. Samozřejmě, chybné plánování 343 je jedna věc, ale moc se nemluví o tom, že na vývoj her měla hodně velký vliv i válka na Ukrajině a sankce na Rusko. Hodně velkých západních studií využívalo ruská studia, která jim pomáhala s assety, ale i třeba vytváření obsahu. Tohle na konci února padlo, a pokud vím, tak zrovna jedno ruské studio vytvářelo sezónní obsah do Halo Infinite. Asi nemá cenu tu rozepisovat, na jaké projekty tohle mělo vliv. Jen ale zmíním next-gen Zaklínače. Každý se divil, že si ho najednou vzal CD Projekt RED pod sebe a radši odložil. Do února na něm pracovala ruská pobočka Saberu. Někdy jsou věci bohužel složitější, než se na první pohled zdá 🙂 Snad jsem tu nenapsal něco, co jsem neměl, radši jdu zkontrolovat mail :D

DEMON
DEMON #Phantom Dust
👍2
👎1

@susty7: radši budu mít ten svůj jednoduchej (logickej) pohled spotřebitele, než aby se ze mě stal špekulant jako jsi ty, co věří pověrám vycucaným z prstu:D

Když se podíváš na to co všechno 343i za celou svoji existenci vytvořilo, tak nebudeš muset zbytečně spekulovat a dojde ti, že je to banda neschopnejch matláků co si jenom hraje na game developery, ale reálně nic významnýho nedokázali, ba naopak, celou značku Halo jenom zkurvili.

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt

@DEMON: to je taký jednoduchý pohľad spotrebiteľa. Tie peniaze - 500mil nemohli byt na tento projekt použité. Ak by dáke štúdio minulo na vývoj takéhoto priemerného titulu 500mil, tak už sú na chodníku. Ja v tomto verím tým poverám, že tie peniaze na to síce vyhradené boli ale počas procesu sa preložili inde. Asi oko firma, ktorá spraví rozpočet a potom ten ušetrí aby si to dala následne do zisku. Reálne tie peniaze nezarobí ale tvári sa tak pred akcionármi.

🎥MistrJakub🎥
🎥MistrJakub🎥 #PS VLÁDNE
👍5
😁1

Takze jsme dostali mensi mapu, pritom ale furt skaredou, nudnou, mrtvou a kde je lvl design na urovni strilecek z devadesatek.

DEMON
DEMON #Phantom Dust
👍3
😁3

@susty7: jsi mimo, Infinite je jedna z nejdražších her od MS a dělalo se na ní od konce roku 2015, kde v tom hraje roli Game Pass? Jde jen o neschopnost vývojářů a špatnej management ze strany MS, ty konverzio

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt
👍7

Tak ono popravde toto bolo prvé halo ktoré som hral a dosť som bol sklamaný. Ta hra mi prišla ako čistý priemer v každom aspekte. Nudný pribeh. Priemerná grafika, nič nové, priemerne gameplay mechanizmy…ale nič viac som od gamepass hry neočakával.

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍3

Fakt? Kdo by to byl řekl 🙃

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt
👍2

Tak gamepass…v budúcnosti toto bude bežný trend a vo väčšej miere budú content orezávať aby zaplatili vývoj. Lebo ho nebude možné platiť z dakych 12e mesačne ked tam má vyjsť xy AAA hier za rok. Hlavne ked 90% ľudí to ani za plnú sumu nekupuje, ale ide len konverziu z goldu a promo kody. V priemere 2e za mesiac.

up_er
👍3
😁3
👎1

Neměli jsme dostatek času, abychom dosáhli na konzistentní kvalitu při takové rozmanitosti...prosím? :D

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články