Herní svět měl být v akční hře Halo Infinite původně větší a rozmanitější

novinka  22
Martin Šmíd, 3. 8. 2022 12:18
O vývoji akční hry Halo Infinite se toho napsalo v posledních měsících a vlastně i letech opravdu hodně. Nyní se k vývoji vrátil přímo Joseph Staten ze studia 343 Industries v rozhovoru pro YouTube kanál Academy of Interactive Arts & Sciences. Ten vede Ted Price ze studia Insomniac Games a zve si na něm na rozhovory vývojáře i další osobnosti herního průmyslu. Samotný Joseph Staten se k Halo Infinite dostal až během jeho vývoje, přičemž vzpomíná, že herní svět měl být podle původních návrhů daleko větší a rozmanitější. „Tým si prošel několika iteracemi měřítka a různorodosti biomů ještě dříve, než jsem se k němu připojil. A i poté jsme se museli rozhodnout, kde ubrat. Neměli jsme dostatek času, abychom dosáhli na konzistentní kvalitu při takové rozmanitosti,“ říká Joseph Staten.

Joseph Staten dodal, že když nastoupil, už nemuseli hru moc zmenšovat, ačkoliv nějakým zeštíhlením během posledního roku vývoje prošla. „Nakonec už jsme toho z otevřeného světa tolik neodstranili, ale vím, že z původních návrhů se dost výrazně zmenšilo to, v co tým doufal, že by mohl vytvořit,“ dodává. Možná i proto nechtěli vývojáři nakonec Halo Infinite prezentovat jako open-world hru, protože by mohli v hráčích vyvolat mylná očekávání. Podle Statena tým přemýšlel i o nějaké formě craftingu, která se do hry nakonec nedostala. Místo ní byly přítomny lehčí RPG mechaniky. „Hodně jsme v týmu mluvili i o craftingu, a moje připomínka k týmu byla taková, že Master Chief nepotřebuje zabíjet zvířata, aby si pro sebe vyrobil koženou košili. Je to obrovský obrněný supervoják. Když něco chce, jde a zabije protivníka, popadne jeho zbraň a jde dál,“ vzpomíná. 

Zdroj: TZ

Halo Infinite

xonexsx
Microsoft Game Studios, 343 Industries
Datum vydání hry:
8. 12. 2021
Žánr:
Střílečka
7/10

Komentáře