God of War měl obsahovat daleko více bossů

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
Komentáře (75)
@Effa: na královnu si musíš během hry získat schopnost, abys dokázal uhejbat o delší kus . Myslím si, že to souvisí se zapalováním těch torchek.
Asi si predsa len kupim playstation)
Tak si dej nejlehčí
Jsem jeste asi pod dojmy z boje ale to se fakt v santa Monice posrali s tou obtížnosti kralovny. Doprdele ja se chcinu her bavit a ne abych rozbijel nasranim ovladače. Kdyz uz je tam tak tezkej souboj tak at aspon tedy hra reaguje na mackani tlačítek jak ma. Tohle me fakt nasralo a hodne zkazilo chuť z hraní. Je to posledni co mi chybi ale kašlu na to, nervy mam fakt jen jedny. Jen nerozumím tomu jaky ta obtížnost ma smysl.
Vejt: Pro většinu lidí na světě je top i Fortnite 😀 ale pro mě je to totální kravina.Ale jak jsi psal každej má odlišný názor někdo je spokojenej někdo ne.
Jak někdo nemá rád steaky "krvavý, syrový a nedodělaný", jinej zase nemá rád GoW 2018 ". Obojí je pro mě top svýho žánru (a pro většinu lidí na světě taky), ale je třeba respektovat ty, co si výtečný sirloin steak nechají kremovat na well done a nelze jiným brát názor, že je GoW nebaví. Obojí je sice nepochopitelný, ale nemá cenu se tu zbytečně emočně ždímat.
GoW měl svoje mouchy, ale jako celek ta hra funguje a co hlavně, strašně baví. Už se moc těším na pokračování :-)
Half-Life je jeden velkej script od zacatku do konce.
N pikachu já jsem nikoho nejmenoval, vím jak si to vysvětloval, ale když už si zakdákal... oni se sdílej větší pikačoviny a tohle si myslím nepatří mezi důvody toho proč z nás ženské mají prdel. Je jich spousta, a myslím, že mezi ně patří i hraní her, ne u všech ale u dosti případů to tak bude. Schválně zkus sbalit holku na to že hraješ hry.... Ale aby měli srandu z toho, že někdo něčemu obětoval cca 5 let svého života, a sdílel se svými fanoušky svou reakci? 🙄
ty trolove pro me nebyli bossove :/ opravdovi bossove sou v predchozich dilech...tohle bylo smesny a souboje snima sem si vbc neuzival a bral sem je jako ostatni enemy.Jedinej poradnej boss byl Buldur a tod vse a jeste valkiry ale to sem taly nejak nebral :/ tenhle dil byl proste chudej neskutecne na poradny bossaky :/ doufam ze v druhym dile taky nebudou jenom dva bossove ale bude to naslapany jako treba ve 3 dilu a podobne
Cermi ano, měl. Loki je původem "Giant", je to tak i dle Eddy.
link GOW je must have titul, ať si říka kdo chce co chce, vyšel bez jakehokoli bugu, bez nesmyslných dlceček..už jenom za to, klobouk dolů. Je tam vidět spousta práce, ale taky bohužel i strach jak to hráči po celem světě přijmou, no všichni víme jak to dopadlo, že jo. jsem rad, že jsem od sudiček nedostal do vínku hnidopišství a akurátnictví jako někteří tady. A že Cory brečel? Až budou mít tady někteří děti a dospějou tak ten pláč pochopí.
Kratos mel Atrea s obryní ne?
Jasně. Brokk a Sindri klasický příklad NPC. Patík asi nikdy nehrál mmorpg, tak ho omluv. Kdyby to Patík zkusil v raidu nazývat mobky NPC, tak by ho na TSku rychle zablokovali, ale on se bude hádat dál, nemá cenu s ním vést diskuzi.
@PatoTheKing: Pokud jsem A2 pochopil správně, tak tady šlo spíš o přesnost. NPC je množina všech nehratelných kreatur ve hře, ale většinou se tím myslí ty, se kterými lze nějak interagovat, takže svým způsobem to kecací postavy jsou, příkladem je merchant. Pak hostile characters (nepřátelské charaktery) jsou podmnožinou NPC a jsou hráči nazývány jako mobky a creepy, neboli charaktery, které jsou ve hře výhradně pro to, aby hráčovi ubrali HPčka.
@A2: Okay, sice wikipedia není úplně top zdroj, obzvláště ta česká, ale po nakouknutí na zdroje jiné tomu tak opravdu je.
link
Samozřejmě že to tak je, ale Pato neumí číst, omluv ho prosím. NPC rozhodně není běžná mobka či nepřítel. Tohle snad ví každý hráč her proboha. Vlastně všichni až na Patíka, ale omluvme ho.
@PatoTheKing: Já si právě myslel, že npc je nonplayable character :D. Příště bych se neměl tak zbytečně dezorientovat. Měl jsem za to, že A2 tu je chytrolín, ale asi ne tak úplně .
Vždycky mě zamrzí, když takto talentovaní vývojáři nenaplní úplně své ambice. Je to vždy neopakovatelná příležitost. Opravdu pevně doufám, věřím, že nový projekt Death Stranding od Hideo Kojimi a studia Kojima Productions naplní onu ohromnou vizi do své úplnosti. Nikdy a nikdo už takovou příležitost nezopakuje. A snad s dalším God of War se podaří studiu Santa Monica naplnit své ambice úplněji. Ačkoliv poslední God of War je ve výsledku vynikajícím akčním dobrodružstvím, nemohl jsem se nikdy zbavit pocitu, že to není úplně to, co vývojáři pravděpodobně chtěli nakonec zrealizovat.
Napadá mě Half Life.
Dobře udělané scripty jsou ty, u kterých ani nevíš, že jsou to scripty. God of War má scripty, o kterých hráč celou dobu ví, což nejsou dobré scripty.
@A2: Za ty NPCčka sorry, budu je tedy nazývat mobkama. Každopádně, jen hezká grafika a prostředí z GoW hezkou hru nedělají. Naprosto nejlepší na té hře je combat. Mobky se ti sice někdy respawnujou a někdy je zabít musíš, abys se dostal dál , ale jestli sis všiml, tak všichni nepřátelé jsou vytvoření velmi pečlivě. Koukal ses jak nádherně na tebe každá mobka útočí? U všech GoW jsem miloval animaci nepřátel a Krata celkově, a tady to je ještě lepší než v předešlých dílech. Docela by mě zajímalo, kdyby ti někdo tady našel něco špatného na TVÉ oblíbené hře a začal do ní vysloveně nimrat a během toho by ignoroval všechny její kladné stránky .
Quiller Až na to, že v DS je zabíjet nemusíš, aby ses dostal dál. Jestli se tedy bavíme o nepřátelích. NPC jsou totiž kecací postavy. V God of War ve většině arénách musíš zabit několik vln, abys udělal progress, což je naprosto diametrální herní přístup.
Jestli ti grind a script přebije prostředí, hezká grafika, tak jsi jen povrchní a vlastně ti nezáleží, jak se hra hraje. A došli jsme tam, kde je zakopaná sekera, to že většině hráčům stačí hezká prezentace, hloubka samotné hry je vlastně ani nezajímá.
@A2: To je sice pravda, ale nesmíš zapomínat na skutečnost, že dobré stránky nového GoW naprosto likvidují ty špatné. Trošku zaběhnu, copak ti v DS nevadilo zabíjet ty samé NPCčka pořád dokola vždy po tom co sis sednul k bonfiru? Tam jsi ty samé NPCčka zabíjel mnohem víc než zde v GoW... Navíc, GoW má tak výborné animace a design mobek a prostředí celkově, že něco jako je ta "kombinace skriptů a grindu nepřátel" člověk velmi lehce odpustí. Mám dojem, že ti hra prostě nesedla (stává se to) a soustředíš se jen na ty negativní aspekty...
CaJTeeKaNee a co já s tím? Když si to myslíš, tak si to mysli, mně je to u paty. Jen nechápu, proč to píšeš sem, co to má společného s touhle diskuzí.
A2: God of war je mnohem lepší hra než Nier automata, change my mind :D
Opravdu nechápu zdejší agresi a vulgaritu jen kvůli nějaké hře. Mám stejné právo napsat, že je hra špatná jako vy, že je dobrá. Jediný rozdíl je v tom, že já vám nenadávám, že se vám hra libí. Co to vlastně značí o vás? Nic dobrého
Quiler. Je to kombinace skriptů a grindu nepřátel. Kdyby ten script(což je líný herní prvek) obsahoval jednu vlnu, tak bych to i přežil, takhle vám ten script dají pořádně sežrat a oni vám ještě několikrát během mise nechají zopakovat. Takže hra je ve finále: script, vlna nepřátel v aréně, puzzle - skript - vlna nepřátel - custcéna, script, vlna a pořád dokola.
@A2: Okay, takže jestli to chápu dobře, tak ti vadí více předvídatelnost děje než nějakej GRIND. Jelikož to cos popsal jako GRIND neberu (ty první zmíněné věci). Vidím to tak, že by s tebou souhlasil takovej John Romero (tvůrce hry Doom a Quake), který vysloveně nesnáší nascriptované a předvídatelné momenty. Co se týče Muspelheimu, tak se bavíme o lokaci která je VOLITELNÁ. Tzn. člověk do ní chodit vůbec nemusí, LEDAŽE CHCE TROFEJ a LUXUSNÍ VĚCI. Každopádně, a SADLY je to opravdu GRIND oblast. Je to moje nejméně oblíbená oblast. Jenže, když jsem přecházel na hodinku či dvě na hry jiné (kvůli tomu grindu), vždy jsem měl problémy u nich zůstat (nebavilo mě to tolik). God of War sice v tom Muspelheimu tak dobrý oproti jiným částem není (budu upřímný), ale pořád je to něco, co se dá překousnout (využití výborného combatu v náročné oblasti –> výzva –> kompetence nejen umět zabíjet tough nestvůry, ale zabíjet je RYCHLE (sbohem házení sekery, viz kritika, kterou považuješ za skvělou; je třeba se naučit hrát POŘÁDNĚ!) + člověk musí používat mozek aby v tom hnusném bludišti dokázal GRINDIT efektivně).
Quiller ale je to dost často grind. Máme tu útěk z Helu na té lodi, kde se minimálně 10 minut respawnují nepřátele a pořád se loď o něco zasekává. Máme tu výjezd na horu, kde se výtáh x rozbije a vždy k tomu respawn nekonečných nepřátel. Každý nějaký vyřešný puzzle v rámci story spustí respawn. Vždy je to tak nasriptované. A když k tomu vezmu Muspelheim a Niflheim, což jsou lokace, kde strávíš hodiny grindem, tak máme spousty grindu.
@A2: Autor píše ve verdiktu:
"God of War 4 made a fine show of well-made combat mechanics, groundbreaking video game animation and graphics, impressive audio, a superb plot, and a cast of excellent characters." (Zbytek kritiky potom v podstatě zmiňuje jen detaily, jako je zoom kamery, menu nebo repetitivnost)
A pak tomu dá 5/10? OK...
@A2: "The enemies are often a grind, where you have to over and over throw your axe at them for 10 minutes until they finally die" Mám dojem, že to chalan hrál jinak než měl . Zabíjet některé nepřátele ve hře POUZE hodem sekerou je sice možné, ale absolutně nezábavné. Proto jsem vždy volil možnost jít k nepříteli přímo a nasekat mu zblízka jak se to dělat má. Jedinej enemy, na kterého jsem sekeru házel často, a ještě k tomu rád protože to dávalo velkej damage (i na hard), byl The Stone Ancient, a bylo to hodně o timingu a ještě takové ty lítající mouchy, ale to byl většinou one nebo two shot (na hard...) , takže GRIND to opravdu nebyl. Podívej se na komentáře pod kritikou, je to PŘEHNANÁ KRITIKA.