God of War měl obsahovat daleko více bossů

novinka  77
Martin Šmíd, 19. 1. 2019 18:52
God of War je jednou z nejlepších her této generace, ale jak nyní prozradil v rozhovoru přímo režisér Cory Barlog, původní vize byla ještě velkolepější a zahrnovala daleko více soubojů s bossy. Bohužel musela být vize upravena, protože nebyly na ní finance a ani lidské zdroje. „Vystřihli jsme popravdě hodně soubojů s bossy. Měli jsme jich o mnoho více a hra byla neuvěřitelně ambiciózní až šílená. Když jsme se ale dostali do samotného vývoje, řekli jsme si, že je toho opravdu hodně. Že to prostě nejde udělat. Jeden boss zabral zhruba 30 vývojářům rok a půl usilovné práce. To bylo hodně,“ říká Cory, proč nakonec muselo být hodně bossů vyškrtnuto. Mezi zamýšlenými bossy měl být třeba i obrovský pták z Helheimu, ale nakonec se ve hře jen ukázal. Třeba se s ním střetneme ve druhém díle. Zajímavostí určitě je, že obří trollové původně nebyli zamýšleni jako bossové. Boss bar dostali z toho důvodu, protože ukazatel s jejich životem byl moc vysoko a hráč tak na něj hned neviděl. Když už se tedy z nich stali bossové, vývojáři k nim vytvořili i lore a další náležitosti, stejně jako k jednotlivým Valkýrám.
Zdroj: Tisková zpráva

God of War (PS4)

ps4
SCEE, Sony Santa Monica Studios
Datum vydání hry:
20. 4. 2018
KARTA HRY
10/10

Komentáře