FIFA 19 představuje systém aktivního zpracování míče

BUĎTE KREATIVNÍ S SAZM
K podpoře větší variability při práci s míčem byla do hry přidána řada nástrojů a animací. Nyní máte k dispozici hned několik způsobů, jak prostřednictvím velice jemného prvního dotyku oklamat obránce, aby se vydali špatným směrem. Přibližte se reálnému fotbalu používáním stejných pohybů, které profesionálové jako Toni Kroos využívají k vytvoření prostoru, ošálení soupeřových zadáků nebo založení gólové akce.
Podobně jako v případě nových způsobů oklamání obránců najdete ve hře i paletu animací s nadhozením míče, které podporují větší kreativitu v útoku. Hráči mohou použít hlavu, hrudník, kolena a chodidla k nadhození míče, změně pohybu, zmatení obránců a otevření prostoru pro rychlý výpad. Stejně jako Kylian Mbappé dokáže ošálit svými triky soupeřovy obránce, i vy můžete ve FIFA 19 provádět s míčem kousky, které až doteď byly nemyslitelné, a vyzrát tak na svého protivníka.
Zásluhou tolika inovativních způsobů interakce s míčem a vyšší úrovně kontroly nad každým pohybem přibližuje systém aktivního zpracování míče hru FIFA 19 k realističnosti jako žádný jiný prvek v bohaté historii této série.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (6)
Pořád ještě je tam ten rasistickej příběhovej mód? Nebo už si konečně můžu vytvořit i jinýho než černýho hráče?
zase taková hrůza to nebude, když to každý rok kupuje tolik lidí :D
Mě to celkem baví .. a příběh je fajn, povedlo se.
Krumpáč, Beckham už nehraje za United 😂 to je asi vše za těch pár let... když nepočítám od 17tky ten nudnej příběh
poslední fifu jsem hrál někdy kolem roku 1997. Přišel jsem za tu dobu o něco?
Takže na to EA kompletně tenhle rok prostě sere :-D
Tady někdo zaspal