Konzolista.cz

FIFA 12 trailer + informace z tiskové zprávy

novinkapátek 27. května 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: FIFA 12 trailer + informace z tiskové zprávy
Nedávno jsme se dočkali oznámení hry FIFA 12, která bude mít od minulého ročníku spoustu revolučních prvků. Jedním z nich je i Impact Engine, který bude po celý zápas monitorovat jednotlivé hráče a kontakty mezi nimi. Díky tomu tak budete mít přehled o tom, kam koho druhý hráč zasáhl a případně co ho přesně trápí za zranění. Ke zranění hráčů ostatně bude docházet častěji, než doposud bylo zvykem. Hlavně ke konci zápasu budou hráči na zranění dost náchylní, navíc se kolikrát budou moci zranit sami třeba při špatném došlapu. Zranit se takto může jak vámi ovládaný hráč, tak samozřejmě AIčko. Jak tato novinka funguje, to ukáže první trailer, který naleznete v novince.


Tisková zpráva

„Změny ve FIFA 12 nemají evoluční, ale revoluční charakter,“ uvedl Kaz Makita, výkonný producent série FIFA, která za poslední tři roky nasbírala celkem 136 prestižních videoherních ocenění. „Abychom vytvořili nejautentičtější hru ze série FIFA všech dob, potřebovali jsme novou technologii, která by nám pomohla naši vizi realizovat. Fanoušci okamžitě uvidí, ale především přímo pocítí, jaký význam nový Player Impact Engine má.“

Nová technologie Player Impact Engine bude součástí FIFA 12 ve verzích pro PlayStation3 a Xbox 360. Fanoušci na vlastní kůži zažijí pocity skutečných hráčů v soubojích o míč včetně účinků vzájemného fyzického kontaktu. Impact Engine neustále v reálném čase zpracovává a vyhodnocuje každý kontakt hráčova těla a je tak schopen produkovat nekonečné množství přirozených a autenticky působících variant vyústění každé kolize. Hráči působí na hřišti dynamičtějším dojmem, při každém osobním souboji se snaží soupeře odstrčit a rychleji se vzpamatovávají z lehčích střetů.

Revoluční změny herního systému na bázi reálných fotbalových prvků přinášejí ve FIFA 12 hlubší a atraktivnější zážitek ze hry. Zcela nová funkce Precision Dribbling (Precizní driblink) umožňuje útočícím hráčům mimořádně jemnou kontrolu míče, zatímco Tactical Defending (Taktická obrana) představuje defenzivní pojetí hry, které vyžaduje stejnou úroveň koncentrace a dovedností jako v reálu. Chování hrou řízených fotbalistů bylo dále vylepšeno funkcí Pro Player Intelligence (Inteligence profesionálních hráčů), což je nová technologie řízení umělé inteligence a výkonů fotbalistů ovládaných hrou. Změn se dočkal i oblíbený mód kariéry, a to v podobě hratelných epizod ze světa skutečného fotbalu, které hru dále obohacují.

Funkce Precision Dribbling nabízí lepší ovládání vedení míče na malém prostoru, více času na rozhodnutí o útoku a lepší kontrolu nad celkovým tempem hry. Inovace v útoku jsou však vyváženy změnami v obranném mechanismu. Defenzíva je nyní díky funkci Tactical Defending stejně důležitá jako ofenzíva, protože v jejích principech fungování hrají stejně velkou roli faktory aktuální pozice jednotlivých hráčů a zachytávání přihrávek, stejně jako provádění obranných zákroků.

Počínání a rozhodování hrou řízených fotbalistů nyní řídí funkce Pro Player Intelligence. Na základě jejích mechanismů jsou hráči schopni vyhodnocovat přednosti i slabiny spoluhráčů a reagovat na situace vzniklé v jejich důsledku díky vlastnímu sebeuvědomění, vnímání okolí, zkušenostem a znalostem. Hráči s mimořádným čtením hry například uvidí příležitost pro vyslání kolmé přihrávky i v situacích, jež by jiný hráč ignoroval. Špílmachr Realu Madrid Kaká se spíše (a rychleji) dokáže rozhodnout oslovit přihrávkou dále postaveného spoluhráče, nežli hráč se slabším přehledem na hřišti. Navíc týmy řízené hrou budou měnit styl svých útočných akcí na základě předností svých hráčů na hřišti a slabých stránek soupeře, čímž vytvoří reálnější zážitek a větší různorodost zápasů.

FIFA 12 rovněž přináší novou verzi módu kariéry s prvky příběhů, inspirovaných skutečnými epizodami fotbalových dějin. O výsledcích zápasů v jejich rámci budou rozhodovat faktory jako morálka hráčů, jejich aktuální forma či pozice v tabulce. Hráči se budou muset vypořádat s mnohem více situacemi a vnějšími faktory než kdykoli předtím a přijímat správná rozhodnutí, protože jejich důsledky se okamžitě projeví v dění na hřišti.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
c4voX

kurva asi si budu muset koupit ps3 vypada to kurva dobre! jenom aby ty kolize nebranili v plynulosti hry.... aby rozhodci porad neco nepiskal a hra by byla kvuli tomu zbytecne kouskovana

moderntalking

Thank you for your hlas.

JOHN CENA
JOHN CENA #NaughtyDog

super na další díl se těším sice je pravda že je pořád co zlepšovat ale i tak je promě fifa nej fotbal

TonyRocky

Picek myslíš to jak bylo možné ve Fifa 11 dát 95% gólů přelobováním brankáře a obrana nebránila? K tomu bych se teda moc vracet nechtěl...

LordikDevil

PICEKcz : o to mas pravdu, do 11 sem nesel, takze uvidim co 12 ale vypada zatim z toho videa hodne pekne

adis1604
adis1604 #SUMPERK

Jen doufám, že tam nebude takové to občasné zaseknutí, které mi pije krev a jen díky němu nemá FIFA 11 u mě známku 10/10 [s13]

PICEKcz
PICEKcz #\m/

jestli to bude taky hnuj jak 11, tak at si to nechaju... zlata fifa 10

LordikDevil

no rozhodne to vypada pekne, a uz tam neni jen 2 zranene pohyby a konecne sou tam pady ktere reaguji na stret hracu. Za todle tleskam

VortexCZ
VortexCZ #Switch

Že by konečně nějaká opravdu revoluční novinka po tom, co zavedli off the ball?

pastic

fifa=kung fu panda[s6]

moderntalking

Pokud si tam budu moci odplivnout a zdravit divaky zdvizenym prostrednickem.Proc ne.

Makinaky

Skluz...křup...noha do vinglu. Pokud tam nebude tohle, tak mají ještě na čem pracovat příští ročníky[s14]

TonyRocky

Největší masakr na fifě je už to, že se hráči zraňují i když máte v menu zranění vypnuto. Dlouholetý problém EA, kteří její zaměstnanci nejsou schopni vyřešit. To nechci ani vidět jak se budou zraňovat, když se mají zraňovat ještě víc. To jim budu muset přikoupit helmy. Po nějaké 75. minutě zápasu se bojím vůbec přiblížit k soupeři, protože to praskají kosti. Jestli se rozhodli pracovat na takové vychytávce, jako přidání většího množství zranění, tak to klobouk dolů kdo na to přišel.

Warriosparky
Warriosparky #PSVita

„ Ke zranění hráčů ostatně bude docházet častěji, než doposud bylo zvykem.“, jen aby to nakonec nedopadlo tak, že se mi zraněj během jednoho zápasu všichni [s6]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články