Konzolista.cz

EA se zatím nerozhodla, jestli uvolní před vydáním Dragon Age: The Veilguard editor postav

novinkasobota 21. září 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: EA se zatím nerozhodla, jestli uvolní před vydáním Dragon Age: The Veilguard editor postav
Z prvních dojmů se zdá, že Dragon Age: The Veilguard bude mít hodně propracovaný editor postav, v němž bude možné si vytvořit hrdinu z nepřeberného množství možností. I proto by určitě fanoušci ocenili, pokud by vývojáři z BioWare zveřejnili předčasně editor, aby bylo možné si hrdinu připravit a následně importovat do plné verze. Něco jako udělal začátkem letošního roku Capcom se svoji akční RPG hrou Dragon’s Dogma 2. Herní ředitelka Corinne Busche nyní v rozhovoru pro magazín Wccftech, že si je vědoma velké poptávky ze strany hráčů o editor postavy ještě před vydáním hry. Dodala, že mít něco takového by bylo jistě super, ale zatím o této možnosti zatím nebylo rozhodnuto. Snad rozhodnutí padne v brzké době. Ostatně do vydání už moc času nezbývá. Hra Dragon Age: The Veilguard vyjde 31. října letošního roku pro PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍5

Tak už víme, proč ty postavy vypadají tak odpudivě - link

Odpověď pro ty, co nechtějí klikat na odkaz: Byl to úmysl, ne chybějící talent. Což je ještě horší...

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
👍1

@AsuraCZech: me to bavi taky, postavy si piplam taky dlouho. V DD2 hodinu urcite, to same v bg3 nebo i elden ringu. Ale 6 hodin??

tattookarl
tattookarl #Ps5+Big N
👍1

@Risix 001: spíš i s duhou 😃

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

@Balcar Tomáš: Baví mě to 😁 Prostě si musím postavu vypiplat k dokonalosti a nedokonalosti, čím lepší nástroje tím víc tomu věnuji, DD2 má asi nejlepší co jsem doposud vyzkoušel a používám ho občas i pro tvorbu postav do DnD. Nebyl pro mě dřív problém i začít hru od znova po i 30 hodinách a víc, když jsem si všiml nějaké chyby nebo se mi nelíbil odstín kůže v nějakém osvětlení a nešlo to třeba během hry změnit nebo upravit. A tady byly výhoda, že jak tvorbu vydali předběžně, tak jsem si k tomu mohl vždy oskočit třeba i jen na pár minut a něco upravit. Je to jeden z aspektů, který mám u RPG rád, je to stále víc a víc něco jako tvorba backstory a historie postavy v mé hlavě pro roleplay. Už u Origins jsem na PC používal radši DA Tool, kde bylo mnohem víc možností a šlo se vyvarovat tomu, že vousy nelevitovali několik cm od tváře nebo si přizpůsobit vrásky v každé oblasti tváře zvlášť.

Balcar Tomáš

@AsuraCZech: mám kamarádku, co si taky pipla svoji postavu, ale proboha 12 hodin? To si mu ručně vytvářel i vzor na zbroj?

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

Doufám že ho vydají dřív, vypadá dost vydařeně a ušetřilo by mi to dost času. V Dragons Dogma 2 jsem svou postavu piplal asi 6 hodin a dalších 6 společníka, tady to bude podobné.

VenoM
👍1

Když bylo Origin aktuální, tak jsem to zkoušel hrát (PS3 kopii stále někde mám myslím), ale nějak mě to nechytlo, možná proto, že to vypadalo jako pr*el, nebo nebyla nálada, nevím.

Druhý díl jsem kompletně minul.

Třetí jsem zkoušel v rámci PS+ a z nějakého důvodu mi ta hra přišla v úvodní lokaci jako naprostá pitomost co smrdí EA managmentem (a to jsem předtím dohrál Andromedu). Vzhledem k tomu, že BioWare už dlouho není čím bývalo, tohle má nádherný potenciál zase jednou udělat díru do EA kasičky.

Risix 001
👍1

Tak snad jim ten jejich “pokrokový “ přístup dají fanoušci sežrat i s oblohou..😊

dr_chaos 👑
dr_chaos 👑 ##jeSuisMC
😁6
👍2

Tady bude velký mrzeníčko v táboře uvědomělých vývojářů 😀

Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex
😁4
👍2

@ONE OFTHEBIGGEST: "Editor propracovaný pro zrůdy leda tak viz" Něco tak fuj jsem ještě neviděl a to jsem hrál TES Oblivion v den vydání..

ONE OFTHEBIGGEST
ONE OFTHEBIGGEST #KH 💖💖💖💖
👍10
❤️3

Já teda nevím... ale v čem je ten editor postav tak hodně propracovaný? pro 1% lidí na světě nebo kolik jich je? Ženská tam nejde vytvořit, která by měla prsa nebo zadek. Jak je tedy propracovaný?, že ve fantasy světě můžeš mít jizvu na hrudi po operaci prs? to je ono? to je ta propracovanost? nebo zájmena pro postavy? Proč si normální žena nemůže vytvořit postavu podle sebe? Třeba jako tato link to jsou mi ale otázky. Prý propracované, ale vynecháme 95-99% potencionální kupců, kvůli inkluzivitě, která není inkluzivita ale čistý Bias vůči heterosexualitě a přirozenosti. Abych nebyl jen pořád kritický, tak můžu pochválit, že ty vlasy opravdu vypadají lépe a změna pozadí na nasvětlení je taky dobrá věc. Tenhle Bias ale ať jde do prdele, tohle za mně není propracovaný editor. Editor propracovaný pro zrůdy leda tak viz link Pokud vydají ten editor, tak by přišli o peníze, protože každý by zjistil, jak to stoji za hovno, a jak není! inkluzivní, protože dělá, že pěkné ženy neexistují, a ze ženy, a muže, dělá leda tak parodii pro nestabilní jedince, co to nemají v hlavě v pořádku, ale budou to nutit milionům lidí na světě, fakticky propracované.

S tímhle videem 100% souhlasím link

czDante92
czDante92 #PSMR
😁10
👍4

To je jasný, nechtějí aby bigotní diverzanti vypustili do světa ty zrůdy co půjde vytvořit :D "Ředitelka" moc dobře ví že "modern audience" tvoří tak 20 lidí a nejrůznější kreatury které jsou reprezentovány hry nekupují.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články