Druhý deníček na akci Uncharted 4: A Thief’s End

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (16)
Speedyredy: jo jsem nad věcí a co jako
Jsou ve videu nějaké nové záběry ze hry? Po shlednutí prvního deníčku sem si už řekl, že další záběry už nechci vidět:D
Acemax67: zde je moje kdysi tvorba v 3d maxu :-) Škoda, že nemám více času se tomu věnovat :-/ Chtěl jsem tehdy udělat všechny obleky, měl jsem to i narigované.
link
link
Ps. dělal jsem to jen podle dvou propagačních artů
To s tou Elenou je ten nákres i v artbooku Uncharted Trilogy a jsem rád , že to změnili
Tohle bude legendární!!!
Speedy: Ty jo, tak to jsme neco jako kolegove, Zbrush mam zrovna ted otevrenej v praci:)
Acemax67: díky, něco už znám :-) Hraju si občas s 3d studio max, takže způsoby jak vytvořit detailní model, vytvořit normálové, bump, speculární a difuzní mapy znám, zejména pak jejich zapečení do textury, tj. vytvoření nejprve detailného modelu s následnou aplikací jej na "low polygon model". To celé bylo jen pro obdiv s přáním vidět více od ND :-)
Speedyredy: Ten zaber, ktery asi myslis je z programu Zbrush. To je pomerne standardni nastroj pro vytvareni modelu jak do her, tak i filmu. To co tam tvori ale neni textura, jde o primou deformaci meshe. To co je z Nathana videt ma klidne milion polygonu a kazda vraska ci por kuze se primo "vytlaci" do modelu. Rika se tomu sculpting. Z takto pripravenych ultra detailnich modelu se pak vytvari modely pro hry, v tom programu se i kresli textury, normal mapy.
Pokud by te to zajimalo nejak vic, tady je pomerne dobre zachycen cely proces pri vytvareni herniho modelu.
link
Omlouvám se všem, ale Uncharted 4: Xbox End musel jsem...
Druckmann ty vlasy Toho bych hned ostrihal
Cobra: a ty musíš být vždy ten, kdo je nad věcí že :-)
Jinak je zajímavé vidět jak lze pomocí G-PENu kreslit detaily přímo do polygonového modelu včetně detailů textur. Škoda, že těchto záběrů NG neprezentuje více :-)
Už se nemužu dočkat beta byla skvělá,ani nevim kdy naposledy sem byl tak nahypovanej na mulťák.Naposledy snad po betě bf3 a to už je pár let zpět.
Panebože! To jsou spekulace jak cyp,od některých tady!!
Speedyredy: já si zase myslím že odklad U4 je spíše díky tomu aby nepokazil prodeje Ratchet & Clank můj názor propagaci vidím až tak na druhém místě :)
Když už jsme u těch postav víte,jak měla původně vypadat Elena?link
Grafika, animace, hudba, vše fenomenální a úctyhodné ale dávejte pozor, že tato propagační kampaň skončí těsně před vydáním, prostě odklad o 14 dní pro propagaci něčeho, co by jí ani nepotřebovalo. A to se mohlo už za měsíc defakto hrát. SONY chce hold ze hry vyždímat nejen maximální výkon ale i maximum hráčů.