Konzolista.cz

Druhý deníček na akci Uncharted 4: A Thief’s End

novinkastředa 16. března 2016Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Druhý deníček na akci Uncharted 4: A Thief’s End
Vývojáři ze studia Naughty Dog dnes vydali nový deníček na akční hru Uncharted 4: A Thief’s End, který se tentokrát zaměřuje na vývoj hlavního hrdiny v rámci celé série, hlavně tedy na jeho vizuální ztvárnění, které se pochopitelně hodně měnilo. Na deníček se podívejte níže v novince. Hra Uncharted 4: A Thief’s End bude dostupná 10. května exkluzivně pro PlayStation 4, u nás vyjde s českými titulky.

YouTube video: YouTube video player

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (16)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Cobra

Speedyredy: jo jsem nad věcí a co jako

hanis90

Jsou ve videu nějaké nové záběry ze hry? Po shlednutí prvního deníčku sem si už řekl, že další záběry už nechci vidět:D

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍3

Acemax67: zde je moje kdysi tvorba v 3d maxu :-) Škoda, že nemám více času se tomu věnovat :-/ Chtěl jsem tehdy udělat všechny obleky, měl jsem to i narigované.

link

link

Ps. dělal jsem to jen podle dvou propagačních artů

MigelCZ
MigelCZ #Layden >> Jimbo

To s tou Elenou je ten nákres i v artbooku Uncharted Trilogy a jsem rád , že to změnili

CaJTeeKaNee

Tohle bude legendární!!!

Acemax67
Acemax67 #VYDIS
👍1

Speedy: Ty jo, tak to jsme neco jako kolegove, Zbrush mam zrovna ted otevrenej v praci:)

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Acemax67: díky, něco už znám :-) Hraju si občas s 3d studio max, takže způsoby jak vytvořit detailní model, vytvořit normálové, bump, speculární a difuzní mapy znám, zejména pak jejich zapečení do textury, tj. vytvoření nejprve detailného modelu s následnou aplikací jej na "low polygon model". To celé bylo jen pro obdiv s přáním vidět více od ND :-)

Acemax67
Acemax67 #VYDIS
👍1

Speedyredy: Ten zaber, ktery asi myslis je z programu Zbrush. To je pomerne standardni nastroj pro vytvareni modelu jak do her, tak i filmu. To co tam tvori ale neni textura, jde o primou deformaci meshe. To co je z Nathana videt ma klidne milion polygonu a kazda vraska ci por kuze se primo "vytlaci" do modelu. Rika se tomu sculpting. Z takto pripravenych ultra detailnich modelu se pak vytvari modely pro hry, v tom programu se i kresli textury, normal mapy.

Pokud by te to zajimalo nejak vic, tady je pomerne dobre zachycen cely proces pri vytvareni herniho modelu.

link

dr_chaos 👑
dr_chaos 👑 ##jeSuisMC
👍3

Omlouvám se všem, ale Uncharted 4: Xbox End musel jsem...

CERMI1985
CERMI1985 #LížuProlapsy

Druckmann ty vlasy Toho bych hned ostrihal

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Cobra: a ty musíš být vždy ten, kdo je nad věcí že :-)

Jinak je zajímavé vidět jak lze pomocí G-PENu kreslit detaily přímo do polygonového modelu včetně detailů textur. Škoda, že těchto záběrů NG neprezentuje více :-)

bjelda

Už se nemužu dočkat beta byla skvělá,ani nevim kdy naposledy sem byl tak nahypovanej na mulťák.Naposledy snad po betě bf3 a to už je pár let zpět.

Cobra

Panebože! To jsou spekulace jak cyp,od některých tady!!

JOHN CENA
JOHN CENA #NaughtyDog
👍2

Speedyredy: já si zase myslím že odklad U4 je spíše díky tomu aby nepokazil prodeje Ratchet & Clank můj názor propagaci vidím až tak na druhém místě :)

papirus20

Když už jsme u těch postav víte,jak měla původně vypadat Elena?link

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Grafika, animace, hudba, vše fenomenální a úctyhodné ale dávejte pozor, že tato propagační kampaň skončí těsně před vydáním, prostě odklad o 14 dní pro propagaci něčeho, co by jí ani nepotřebovalo. A to se mohlo už za měsíc defakto hrát. SONY chce hold ze hry vyždímat nejen maximální výkon ale i maximum hráčů.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články