DOOM Eternal využívá současné konzole na maximum

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (41)
Je to barevny jak Diablo 3, rychly jako Quake 3 arena a to pitomy skakani jak Unreal Tournament...bohuzel to pripomina Doom, ktery byl ve sve dobe super, ale pro me je true Doom Doom 3! Udelejte Doom s blitkama a krvi po stenach, zrezivelou architekturu, tmu, necekany lekacky a napeti a ke konci kola vzdy nejakou arenovku, kde bude 200 zrud a do toho bude hrat poradnej death metal. Dead Space v prvni osobe
@mik5cz: mam doma OneX a o ty konzoly nevim i kdyz hraju RDR2,Forzu v nativnim 4k pri 60fps a i u vsech her...nevim jak na tom je OneS
@Marcel CZE: aha tak to sme doma odkud vychazi tvoje poznatky.. pocet ma hard limit ...na to nema vliv obtiznost...jak na nejlehci tak na nejtezsi obtiznost je vzdy limit mobu co muzou byt v danou chvili na mape..nenapadlo by me ze vyrukujes s obtiznosti twl XD
Kazdopadne achivement za dokonceni prvni mise! na ultra nightmare ma 0,74% lidi na boxu...to asi tolik k tomu jak je AI v doomu "zombikova"
Smeta, ikdyž ps4 řve peklo, tak od tý doby co odebraly externí trafo, tak xko x mi když chladí pěkně sere hlučností, nechápu že podlehly nesmyslnýmu tlaku ohledně nějaký cihly. O starym xku člověk vůbec nevěděl
Omg u4 nemi open world, psal jsem to nekde? :D ale rozhodne to neni tunel. Jen zdrave debatujeme, to je v poradku :) A se zbytkem komentare souhlasim.
@Herr Flick: Nic takoveho jsem o Doomu rozhodne nerekl. A samozrejme, ze hral. Jen jsem asi lepsi pozorovatel nez ty. Ty v Uncharted vidis open world s neomezenyma moznostma. A ja si uvedomuju, ze to je v zasade predem nascriptovanej koridor, samozrejme az na par casti hry, kde se prepravujes autem nebo lodi. Je to jedna z nejkrasnejsich her vubec o tom zadna. Puvodne jsem jenom chtel rict, ze porovnavat grafiku tech dvou her neni moc na snade ;] V zajmu pratelstvi a dobrych vztahu uz bych to dal nerozvijel :D
@Hráč123: Nevím jestli to víš nebo nebo nevíš, ale asi taky očividně nevíš recenzi na switch verzi Dooma jsem zde na konzolistu psal já a dovolím si tu vytrhnout, co jsem tam psal:
"Plynulost hry se bude dosti odvíjet od toho, jakou zvolíte obtížnost, protože ta udává počet nepřátel v úrovních a logicky tak má dopad na snímkování."
Takže díky, že ses snažil mi "rozšířit obzor" tady touto tvojí nepřesnou informací, protože počet je sice omezen ale také řízen obtížností, a jak vidíš tak to pro mě není žádná novinka a stále budu tvrdit, že AI nepřátel v Doomu je jedna z těch jednodušších, která neumí pracovat komplexně ve skupině, neumí se efektivně krýt a povětšinou se její pohyb zaměřuje na likvidaci z blízka nebo příblížení hráči za neustálé palby/útoku. A jsem přesvědčen o tom, že kdyby se tam nepřátelé měli chovat jako ve hrách v ND nebo jiných moderních stříleček, které se snaží s AI více pracovat, tak jich bude MNOHEM méně, protože si ukousnou mnohem VÍCE výpočetního výkonu. A prosím nepřekrucuj co jsem napsal, nenapsal jsem, že to je stejný jako v DR, jen že to je na způsob jednodušší AI ASI jako v DR, tzn. vidí tě - jdou po tobě.
PS pro ostatní, možná to vyzní že DOOMa kritizuji nebo tak něco, ale jen jsem reagoval na koment insertcoina, AI v DOOMovi je podle mě přesně taková jaká má vzhledem ke hře být a stejně jako mě bavil předchozí díl, těším se i na tento.
HOWGH.
Prej: vyzualu :)) ty woe. Zelenej mozek v plne kráse. Jdi se naučit češtinu pusino.
@Marcel CZE: coz o to ze ja s tim nesouhlasim ale ona to hlavne neni pravda..to je problem.. Doom a jeho pocet nepratel [ktery je mimochodem omezen coz jsem si jist nevis prave proto aby to nemuseli byt zombici z deadrising] neni to same jako asi zombiici v deadrising..smitec tecka..okecavat to muzes do nekonecna..
Nový Doom je rozhodně daleko blíže původnímu Doom, než byl třeba Doom3.Já se beru za hráče ze staré školy, a nový Doom si prostě bere to nejlepší ze starých oldschool stříleček.Je to skvělá kombinace Quake,Doom a nebo třeba takového Painkillera, ze kterého si vypůjčili nejen arénovou akci ale i hudbu reagující na aktuální dění na obrazovce.
Za mě je to super odreagování a příjemná změna od všech těch open world her.
PanKral: To tě zajímat může, mě to nezajímá ani za mák .... nikomu nic neberu, jsem rád, že si každý najde to své.
Skara: Jak už tady padlo, někomu se líbí holky a někomu vdolky ..... ještě že tak a každý si vybere.
Skara: Je to logické, že u takto dlouhodobě fungujících studii se lidé střídají, já s tebou souhlasím...... nicméně tvůj text nemění nic na tom, že titul je od chlapů z id ...... v celku je vše co píšI úplně jedno .... chci jen říct, že tato slátanina není hodna jména DOOM .... a to píši jako hráč,který začal hrát zhruba 2-3 roky před tím, než vyšel DOOM 1, takže něco nahráno mám, hraní zdar.
no radsi vemu na PC, obavam se ze moje Pročko to moc nezvladne
@PanKral: ja ru jedu dialog s insertcoinem na tema tunel, ktery jsem uz ukoncil :D
Kdyby to nemuseli optimalizovat na základní xbox one S který v dnešní době nemá už žádný výkon a základní PS 4 pak bych věřil že tahaji z konzoli maximum. A ale jestli tahaji maximum z xbox oné S tak to potěš. A tahat maxim z 1,5teraF výkonné konzole
Někomu se líbí to a někomu zase doom. Každopádně TLOU není žádný tunel a hraje ho daleko více hráčů na Ps4 než doom.
@Insertcoin: tvl hral jsi vubec u4? Podle tech komentu asi ne. A pokud povazujes doom za vrchol fyziky, grafiky a hernich aspektu, tak uz si nemame o cem psat :D
@addams_cz: no od chlapů z id... Na to bych už nespolahal, id už není tím studie co bývalo, po tom co odešli hlavní mozky v čele Carmacka a dalších, se potácí už jen ve stínu dříve zvucneho jména, níc víc. Současně ukázky preplacanych omalovánek jsou toho důkazem.
Prvního nového dooma jsem vypinal asi po půl hodině, s tím systémem arén atd to pro mě nesmírně podelali.
@geclik: Moje řeč....přebarvená hopsačka....ale strašně dokonalá, už jen proto, že to je DOOM od chlapů z ID....ale tak každý máme svůj názor a líbí se nám něco jiného (bez ironie).
az se tahle pecka spusti na Playstation 4 Pro,to zas bude telefonatu od policie za poruseni nocniho klidu :D tukani od sousedu ze chtej spat,tak proc mate nastartovanej vrtulnik v byte :D jojo...zatimco na OneX to zas pojede lip v byť trosku hezcim vyzualu hezky potichu :) no snad modraci nebudou hromadne zalovat id software za vyhoreni domovu :D
@Hráč123: že ty s tím nesouhlasíš neznamená že to je fáma, rozhodně nepřátelé v doomovi mají blíže k jednoduchému AI zombiku než k AI her od ND a na to já reagoval 🖕🤗
@Marcel CZE: me se omlouvat nemusis..jen tu nesir famy ze nepratele v doomovi jsou jak ti z deadrising..
Tyhle kecy používá každý třetí vývojářský tým. Nebudeme si nic nelhávat, využití procesoru a grafiky bývá snad skoro u všech her často na 100%, jde pouze a jenom o optimalizaci jak s tím 100% výkonem naložit. Tyhle kokotiny už fakt nežeru.
Každopádně Doom bude dayone a pak na 100%! Pokud to bude možné. :D
@Hráč123: hral i dohrál, sorry ze jsem si nevšiml jejích zavratné taktiky, když byli na sračky dřív než utvořili své sofistikované formace 🤣🤣
@Marcel CZE: Tak zrovna treba impove po tobe bez kalkulu vubec nejdou...hral si vubec dooma?..
@Insertcoin: jestli neco bere vykon tak AI ne jenom pocet nepřátel. V tom TLOU nebo uncharted nesnese srovnání s doomem a druha věc Uncharted 4 mělo i dost otevřené lokace, datac po 4 jich měl ještě více, takže tunel už se na popis uncharted moc nehodí. Doom a jeho velký počet nepřátel jsou asi jako zombici v dead rising jen jdou po tobě bez kalkulu.
Ne asi...
Doom jsou hodně areny, takže za 60fps a grafiku klobouk dole
Že tohle říká zrovna Bethesda s jeho zabugovaným Fallout 76, Rage 2 nebo Wolfenstein Youngblood u těch dvou posledních se to malinko zlepšilo, ale na launch to nebyla žádná hitparáda. Takže asi tak