Deviation Games o spolupráci se Sony

„Když jsme se s Jasonem vydali na tuto cestu, mysleli jsme jen na jednu věc, a tou je kvalita," říká Anthony. "Jsme přátelé už víc let, než dokážeme spočítat. Byl to náš sen, už od mládí, založit si společně studio. Měli jsme velké štěstí, že jsme mohli pracovat na několika velkých značkách. Ale když pracujete na IP, které je tu už hodně dlouho a vychází pravidelně, musíte pracovat ve velmi omezených podmínkách. Z pochopitelných důvodů. Rozhodli jsme se od toho odklonit, a proto jsme se rozhodli založit studio Deviation Games,“ dodává.

„Když založíme studio se zaměřením na kvalitu, změní to váš pohled na to, koho si vyhlédnete za partnera. Musíte hledat partnera, který má za sebou naprosto nezpochybnitelné výsledky, pokud jde o kvalitu. O úspěších společnosti Sony vám nemusím vyprávět. Je to zřejmé. Počet ocenění, která získávají. Je to hit za hitem. Je to naprosto ohromující. Nikdy předtím jsme nebyli v takové situaci, kdy bychom měli vše, co si můžeme přát. Od prvního dne studia máme finanční zajištění na roky a roky dopředu. Nyní, díky tomuto partnerství se společností Sony, můžeme být sami sebou. A nejen to, když do studia přivedeme lidi, můžeme jim slíbit, že tohle je naše kultura. A můžeme nebojácně tvořit, inovovat a být průkopníky." V současnosti má studio Deviation Games už přes 100 zaměstnanců a nabírá další.
Hermen Hulst, šéf PlayStation Studios, v rozhovoru dodal, že je důležité vytvořit zdravé vývojové prostředí, aby bylo možné pravidelně vytvářet kvalitní hry, kterými se Sony proslavila. „Je to o důvěře a o tom, abychom je netlačili do nesplnitelných termínů nebo je nenutili dělat trailery, když ještě nejsou připraveni,“ říká Hulst, jehož těší, když se zkušení vývojáři rozhodnou osamostatnit a chtějí zkusit něco nového. I proto se studii, s nimiž uzavřeli partnerství, mají hluboké vztahy a podporují je jako first-party studia, takže mají stejnou podporu jako Naughty Dog, Insomniac Games a další. Jedna z otázek na Sony v posledních měsících je, jestli otevře peněženku a nějaká studia koupí. Podle Hulsta takto Sony neuvažuje. „S oznámenými studii pracujeme nezávisle, je to struktura, kterou jsme si nastavili. Stále ale hledáme další ty nejlepší talentované vývojáře,“ dodává Hulst.













Komentáře (6)
ja si myslim, ze KF2 je velmi dobra FPS strilecka, jede dobre na ps4 a jeste lepe na ps4pro. Nikdy jsem se nenudil a furt pridavaji mapy a doplnky
Klasická Sony. Spolupráca na roky a potom sa zrealizuje odkúpenie. Tak to bolo aj pri Insomniacoch. Snáď sa to chalanom podarí dodať to co chcu.
„Je to o důvěře a o tom, abychom je netlačili do nesplnitelných termínů nebo je nenutili dělat trailery, když ještě nejsou připraveni,“ To s těmi trailery je narážka na The Outer Worlds 2?
Sony potrebuje dobrou FPS hru a i nejaky multak, tyhle studia jsou plne lidi, kteri maj s obojim velke zkusenosti. Celkove je tohle dobra cesta, je to jiste slozitejsi a rizikovejsi, nez koupit zajeta studia, ale dava to sanci na neco skutecne noveho. Jinak v tom Haven pry krome lidi z Ubisoftu, delaji i lide z Eidos Montreal.
Sony je mozna casem pohlti, ale jdou na to trochu jinak. Kdyz bude uspech. To neni jak vzit miliardy, koupit a ted budete delat pro nas, tak na cem zrovna delate?
Tyhle studia by měli být schopné připravit kvalitní FPS.Tohle bylo pro mě od Sony milé překvapení.Pořádné FPS už dlouhé léta na PSku chybí tak snad se konečně dočkáme.