Deníčky na závodní simulátor RiMS Racing
„První vývojářský deníček zkoumá všechny možné etapy herního vývoje, počínaje designem a výzkumem, který tým provedl kvůli vytvoření co možná nejrealističtějšího motocyklového simulátoru. Ve společnosti uměleckého ředitele Maura Ferrariho, herního designéra Alessandra Carulla a výkonného producenta Sergia Rocca vysvětluje Marco Ponte, ředitel RaceWard a kreativní ředitel hry, význam technických detailů herního designu. Tato epizoda rovněž zdůrazňuje nesmírně cennou spolupráci mezi studiem a výrobci jako třeba Ducati a společně s Alessandrem Valiou, oficiálním testovacím jezdcem Ducati, se zaměřuje na realismus RiMS Racing, a také na historii Ducati.“
„Ve druhém videu se vývojářský tým soustředí na různé herní režimy, zejména na režim kariéry, a také na různé okruhy a silnice reprodukované ve hře. Společně s Giuliem Panzanim a Stefanem Raddrizzanim z výzkumného oddělení Politecnico di Milano se herní designér Alessando Carullo dívá na fyzikální model vytvořený kvůli dokonalé simulaci opotřebení pneumatik během závodů. Hráči vždy usilují o maximální výkon, což je ústředním motivem herního vývoje studia RaceWard, které spolupracují s experty, jako je Lorenzo Mauri, specialista na mechaniku motorek a konzultant hry.“
RiMS Racing vyjde 19. srpna 2021 na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC a Nintendo Switch.
Komentáře