Konzolista.cz

Deníček o remaku hry Shadow of the Colossus

novinkapátek 26. ledna 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Deníček o remaku hry Shadow of the Colossus
Za dva týdny vyjde očekávaný remake jedné z nejlepších her historie - Shadow of the Colossus. Vývojáři ze studia Bluepoint Games si na dnešek připravili deníček, v němž se o předělání legendy více rozpovídali, na deníček se podívejte níže v novince. Naší velkou recenzi na remake Shadow of the Colossus si budete moci přečíst už příští týden v úterý.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive

Kdyby někdo věděl, kde stáhnout originální soundtrack SotC ve formátu FLAC, dejte prosím vědět. mp3 mám.

Cid
Cid #Korjú
👍3

stillalive: Móóc pěkný, pod to se můžu podepsat. Už se taky těším až ukápne slzička, srdcová záležitost.

TheBigfoot
TheBigfoot #Maringot
👍1

stillalive: Ano, psal to Starman. V jednom z podcastů se vyjádřil, že je na tuhle recenzi nebývale pyšný.

Aligator
Aligator ##PlayGames
👍2

stillalive -> Krasne si to napisal :). Ja som tuto hru este nehral, pre mna to bude uplna novinka ale Tvoj text je cista inspiracia do hrania :) Dik moc, a snad ma to bude bavit aspon z polovice tak, ako to bavilo Teba ;)

PLAYSTATION.123
PLAYSTATION.123 #mr_spajdy
👍1

stillalive vybornej komentář a naprostej souhlas mám to dost podobně, nejde ani slovy popsat. Na tohle se neskutečně těším

stillalive
👍19

Bluepoint Games tímto projektem výtečně sdělují skutečnost, co doopravdy znamená REMAKE ve svém úplném významu. Tehdy, když Shadow of the Colossus měl ještě před vydáním a já se veškeré novinky o tomto projektu dovídal pouze prostřednictvím OPSM2 magazínu, s každým obrázkem a útržkem nové informace se ve mně hromadil pocit, že je zaděláno na něčem skutečně výjimečném a s vydanou recenzí, kterou tehdy tuším psal Starman, se ve mně uvolnilo veškeré napětí z toho, že by projekt dopadl špatně a tak následovala cesta do PlayStation Shopu, odkud jsem si nesl speciální edici v papírovém vydání s pohlednicemi uvnitř. Prvé a několikáté dohrání ve mně vířilo tak moc silné emoce, že jsem doslova v onom světě žil a prožíval dobrodružství v roli ústřední postavy prostřednictvím své interpretace jako snový svět, v němž jsem s každým skoleným kolosem doslova hmatatelně prožíval onu smrt každé oběti jedinečného tvora, jakož daň za vzkříšení života, přičemž konatel se s každým zabytím propadal hlouběji do temnoty, aby nakonec zemřel, jiný život probudil a sám se znovuzrodil. Nedovedu žádným způsobem vyjádřit hloubku a tíhu prožitků u tohoto virtuálního symbolického dobrodružství, které mně tehdy skutečně nesmazatelně poznamenalo, protože i nyní, jak píši tyto řádky, vyplavují se ony pocity znovu a slzy jen potvrzují jejich intenzitu. Ani nespočítám kolikrát jsem tehdy poslechl onen dokonalý soundtrack. Jestli lze vyjmenovat 5 nejzásadnějších děl videoherní produkce od prvopočátku, tento tvůrčí skvost nedovedu nikdy vynechat. Díky Fumito Ueda za to světlo mezi mračny a Bluepoint za odvážný krok znovuvytvoření něčeho, co mám zvláštní moc v čemsi v sobě skrytou a doufám, že se toto cosi výjimečného zachovává i zde v Remaku.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články