Deníček o remaku hry Shadow of the Colossus
novinka•pátek 26. ledna 2018•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Interactive Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
fórum
Think before you sleep
Komentáře (6)
Kdyby někdo věděl, kde stáhnout originální soundtrack SotC ve formátu FLAC, dejte prosím vědět. mp3 mám.
stillalive: Móóc pěkný, pod to se můžu podepsat. Už se taky těším až ukápne slzička, srdcová záležitost.
stillalive: Ano, psal to Starman. V jednom z podcastů se vyjádřil, že je na tuhle recenzi nebývale pyšný.
stillalive -> Krasne si to napisal :). Ja som tuto hru este nehral, pre mna to bude uplna novinka ale Tvoj text je cista inspiracia do hrania :) Dik moc, a snad ma to bude bavit aspon z polovice tak, ako to bavilo Teba ;)
stillalive vybornej komentář a naprostej souhlas mám to dost podobně, nejde ani slovy popsat. Na tohle se neskutečně těším
Bluepoint Games tímto projektem výtečně sdělují skutečnost, co doopravdy znamená REMAKE ve svém úplném významu. Tehdy, když Shadow of the Colossus měl ještě před vydáním a já se veškeré novinky o tomto projektu dovídal pouze prostřednictvím OPSM2 magazínu, s každým obrázkem a útržkem nové informace se ve mně hromadil pocit, že je zaděláno na něčem skutečně výjimečném a s vydanou recenzí, kterou tehdy tuším psal Starman, se ve mně uvolnilo veškeré napětí z toho, že by projekt dopadl špatně a tak následovala cesta do PlayStation Shopu, odkud jsem si nesl speciální edici v papírovém vydání s pohlednicemi uvnitř. Prvé a několikáté dohrání ve mně vířilo tak moc silné emoce, že jsem doslova v onom světě žil a prožíval dobrodružství v roli ústřední postavy prostřednictvím své interpretace jako snový svět, v němž jsem s každým skoleným kolosem doslova hmatatelně prožíval onu smrt každé oběti jedinečného tvora, jakož daň za vzkříšení života, přičemž konatel se s každým zabytím propadal hlouběji do temnoty, aby nakonec zemřel, jiný život probudil a sám se znovuzrodil. Nedovedu žádným způsobem vyjádřit hloubku a tíhu prožitků u tohoto virtuálního symbolického dobrodružství, které mně tehdy skutečně nesmazatelně poznamenalo, protože i nyní, jak píši tyto řádky, vyplavují se ony pocity znovu a slzy jen potvrzují jejich intenzitu. Ani nespočítám kolikrát jsem tehdy poslechl onen dokonalý soundtrack. Jestli lze vyjmenovat 5 nejzásadnějších děl videoherní produkce od prvopočátku, tento tvůrčí skvost nedovedu nikdy vynechat. Díky Fumito Ueda za to světlo mezi mračny a Bluepoint za odvážný krok znovuvytvoření něčeho, co mám zvláštní moc v čemsi v sobě skrytou a doufám, že se toto cosi výjimečného zachovává i zde v Remaku.