Deníček o remaku hry Shadow of the Colossus

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (6)
Kdyby někdo věděl, kde stáhnout originální soundtrack SotC ve formátu FLAC, dejte prosím vědět. mp3 mám.
stillalive: Móóc pěkný, pod to se můžu podepsat. Už se taky těším až ukápne slzička, srdcová záležitost.
stillalive: Ano, psal to Starman. V jednom z podcastů se vyjádřil, že je na tuhle recenzi nebývale pyšný.
stillalive -> Krasne si to napisal :). Ja som tuto hru este nehral, pre mna to bude uplna novinka ale Tvoj text je cista inspiracia do hrania :) Dik moc, a snad ma to bude bavit aspon z polovice tak, ako to bavilo Teba ;)
stillalive vybornej komentář a naprostej souhlas mám to dost podobně, nejde ani slovy popsat. Na tohle se neskutečně těším
Bluepoint Games tímto projektem výtečně sdělují skutečnost, co doopravdy znamená REMAKE ve svém úplném významu. Tehdy, když Shadow of the Colossus měl ještě před vydáním a já se veškeré novinky o tomto projektu dovídal pouze prostřednictvím OPSM2 magazínu, s každým obrázkem a útržkem nové informace se ve mně hromadil pocit, že je zaděláno na něčem skutečně výjimečném a s vydanou recenzí, kterou tehdy tuším psal Starman, se ve mně uvolnilo veškeré napětí z toho, že by projekt dopadl špatně a tak následovala cesta do PlayStation Shopu, odkud jsem si nesl speciální edici v papírovém vydání s pohlednicemi uvnitř. Prvé a několikáté dohrání ve mně vířilo tak moc silné emoce, že jsem doslova v onom světě žil a prožíval dobrodružství v roli ústřední postavy prostřednictvím své interpretace jako snový svět, v němž jsem s každým skoleným kolosem doslova hmatatelně prožíval onu smrt každé oběti jedinečného tvora, jakož daň za vzkříšení života, přičemž konatel se s každým zabytím propadal hlouběji do temnoty, aby nakonec zemřel, jiný život probudil a sám se znovuzrodil. Nedovedu žádným způsobem vyjádřit hloubku a tíhu prožitků u tohoto virtuálního symbolického dobrodružství, které mně tehdy skutečně nesmazatelně poznamenalo, protože i nyní, jak píši tyto řádky, vyplavují se ony pocity znovu a slzy jen potvrzují jejich intenzitu. Ani nespočítám kolikrát jsem tehdy poslechl onen dokonalý soundtrack. Jestli lze vyjmenovat 5 nejzásadnějších děl videoherní produkce od prvopočátku, tento tvůrčí skvost nedovedu nikdy vynechat. Díky Fumito Ueda za to světlo mezi mračny a Bluepoint za odvážný krok znovuvytvoření něčeho, co mám zvláštní moc v čemsi v sobě skrytou a doufám, že se toto cosi výjimečného zachovává i zde v Remaku.