Deníček hry Cronos: The New Dawn o soubojích s nepřáteli
novinka•pondělí 23. června 2025•Martin Šmíd•

Zdroj: Bloober Team
- Vývojáři chtějí poskytnout hráči taktické střety s protivníky
- Nepřátelé se mohou během souboje slučovat, což bude dělat každý střet unikátní
- Když se Orphan (nepřátelé hry) sloučí s jiným zabitým protivníkem, je silnější a má nové pohyby i útoky
- Zabíjením Orphanů prakticky dodáváte zdroje ostatním protivníkům v okolí
- Proto je klíčové mít podvědomí, kde se protivníci nacházejí a ty následně lákat pryč od těl padlých nepřátel
- Na jednotlivé souboje neexistuje nikdy jedno řešení, záleží vždy na stylu hráče a jeho taktických dovednostech a rychlém rozhodování
- Existují také speciální protivníci, kteří se budou nacházet jen na určitých místech ve hře
- Zbraně, nástroje i oblek je možné vylepšovat, ať už jde o palebnou sílu, stabilitu, rychlost nabíjení a tak dále
- Jedním z nástrojů je skener, který sdělí, kolik zdraví má ještě protivník
- Ve hře jsou i bossové, ale o nich se vývojáři rozpovídají později
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (6)
Konecne neco noveho...delaji radost uz dlouho 💙
Pořád to zní a vypadá zajímavě a natěšenost strmě vzhůru ☝️
Líbí se mi koncept postavený na něčem aspoň trošku neotřelém a něčem tu déle nebylo, těším se na to a hanba všem vývojářům co nedokáží v dnešní době přijít s něčím novým...
@Vymáčknutý jebák: Nekaž mi radost! 😁
@Abysswalker: Pokud ovšem nepřijde odklad 😐
Cronos, Silent Hill f a Resident Evil 9, to vše během půl roku.
We eating good... 😋