Death Stranding se připomíná novým trailerem, známe datum vydání

Trailer s CZ titulky

Edice hry



Tvoje reakce na článek
Galerie













Trailer s CZ titulky

Edice hry


























novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (106)
Xbox si to vůbec nedává. link
link Kamarádi, na stránkách JRC bylo dnes konečně potvrzeno, že se v tomto herním obchodě bude prodávat sběratelská edice Death Stranding!
Předobjednávky začnou v září.
Leon má svého černého koně FF VII, já již nyní Death Stranding, tož je vcelku očividné. Každopádně speciál o vývoji uvítám, protože určitě se mi nepodařilo sledovat vše co šlo. Trochu jsem se pozastavil nad tím, co je to vlastně úspěch, v kontextu toho, co Kojima a spol poslední roky tvoří. Jsou to snad milionové prodeje? Kritika opěvující dílo jakož to mistrovské dílo? Přijetí co možná největšího počtu hráčů pozitivní reakcí? Nebo snad pocit samotných tvůrců, že se jim povedlo dokonat co nejlépe to, co sami chtěli? Z různých perspektiv může být úspěchem zcela odlišná realita. Osobně vidím primárně za úspěch, když sám tvůrce cítí skutečné, nefalšované naplnění z tvůrčího procesu a výsledku z něj, tedy z díla samotného. Pocit naplnění, který defakto hledá úplně každý, k němuž směruje snaha každého člověka jeho vlastní, jedinečnou cestou a přece opravdu málo kdo dovede v životě říci, zcela upřímně, že to co dělá, ho úplně naplňuje a již netrpí pocitem prázdnoty a neúplnosti ze svého žití. Cítím a cítím to už dlouho, že v případě Hideo Kojimi je odchod od série MGS vysvobozením a projekt Death Stranding jeho dlouho sněným snem, nejintimnějším, nejniternějším, autorským dílem, nepodléhající žádným očekáváním v rámci něčeho zaběhnutého, něčím, k čemu ten člověk směroval celou svou tvůrčí kariéru, k čemu byla zapotřebí všechna ta zkušenost předtím, něčím, co ton člověk už dlouho hledá, jak nejlépe vyjádřit. To je můj pocit a třeba se úplně pletu, ale ať se dívám jak se dívám, Death Stranding je zdá se mi tímto do morku prosáklý skrz na skrz. Jestli někdo viděl jak Hideo Kojima byl vděčný, opravdu vděčný za technologii, za Decima engine, který mu z Guerilla Games vkusně poslali a na němž mimochodem již pracují dále společně s Kojima Productions, pak asi pouze slepého minulo, že takovou vděčnost projeví pouze člověk, který má vizi, nepopsatelnou touhu ji realizovat a když dostane nástroj, cítí ohromnou vděčnost a takové dílo se pak dělá takřka samo, nevídaně rychle do zdárného dokončení. Každý takový případ je v mnohém často shodný, přestože se jedná o diametrálně odlišnou tvůrčí činnost. O pokračování jsem ani popravdě dosud neuvažoval, nepotřebuji další sérii, klidně by mohl být Death Stranding první a poslední hrou, byť s otevřeným koncem, klidně napořád otevřeným. Lepší tak, než aby se stala opět tvůrcovým zajetím. Nikdy jsem se u MGS V nezbavil pocitu, že se tu tvůrce snaží o novou hru, namontovat ji v rámci možností do něčeho, co už má své zajeté vymezení, sebeurčení. Prostě mi to přišlo jako snaha tvořit něco nového v rámci něčeho starého.
Já jsem zvědavý, jak Kojima skloubí faktor jednorázové exkluzivity, která může i nemusí uspět, s tím, že jako vizionář a tvůrce vždy silně inklinoval k dlouhodobé koncepční práci, tj. vytváření rozvětvených a komplexních sérií. Určitě bude v Death Stranding velký potenciál pro pokračování, takže kojimovská klasika: otevřený konec, cliffhanger po závěrečných titulkách, který celý děj obrátí vzhůru nohama, ap. Koneckonců i Norman Reedus je proslulý tím, že když má nějaký úspěšný projekt, snaží se v něm udržet co nejdéle a podepisovat dlouhodobé kontrakty (viz. The Walking Dead). Každopádně určitě půjde o Death Stranding napsat zajímavý speciál o pozadí vývoje a vůbec celém tom koloběhu Kojimova života uplynulých 5 let: MGS V - odchod z Konami - hledání nového zázemí - nová hra - vývoj Death Stranding. Pokud FF VII vyjde až po Death Stranding, tak vám ho klidně napíšu. V opačném případě těžko říct, protože po FF VII asi budu zavírat krám...
@Gunther: Ty jsi expert...
OK ďakujem za odpoveď. Nejak som to prehliadla. Už som si rezervovala objednávku. Táto hra nemôže sklamať.
Že jsem to až dnes shlédl teprve podruhé, mohu u sebe považovat za perfektně zvládnutou sebekázeň, sebedisciplínu, protože co se mně týče, tak v případě jiných her, až na velmi, velmi vzácné výjimky, bych toto takto z legrace říct ani nemohl. Ale vážně se snažím dávkovat si to co možná nejskromněji, poněvadž do vydání je ještě pět a půl měsíce a já bych nerad znal všechny uvedené pasáže ze hry na zpameť i pozpátku, to si raději nechám na plnou hru. Ale plně souzním s těmi, kteří to už viděli takřka desetkrát, ne-li víckrát. 😉
adusa: link
Ešte keby to malo českú podporu...
@Gunther: už mám dík
@Chally74: Tak ono uz to prakticky film bude, hodiny cutscen s jednema z nejlepsich hercu co znam a sem tam si do toho zahrajes 😀 Tenkrat sem si strasne pral MGS hrany film, ale s odstupem casu nevim jestli by to jako film fungovalo. Preci jenom je to hodne odlisny medium. Ale co ja vim ;)
Hodně mě zaujal z toho traileru příběh, to vypadá skvěle, scifi mám hodně rád. V tomhle směru to vypadá na pecku. Nicméně v gameplayi mě nepříjemně překvapila určitá topornost pohybu postav a také určitá "malost" objektů, jakože např. přijíždějící nákladák měl sice správný zvuk, ale jako objekt působil jako malý angličák. UI taky nevypadala moc chytře, ale to je asi běžný problém většiny her, nebo to ještě doladí.
@Insertcoin: souhlasím že si filmovosti ve hře užijeme ale nesouhlasím s tím, že je zbytečný to zfilmovat.
@Chally74: Zbytecny z toho delat film, jak znam Kojimu tak si ty filmovosti uzijeme az po kokot.
Zajímalo by mně jak velký bude ten svět vzhledem k tomu, že celá hra je vlastně o cestování ... mimo to si myslím že budou i jiné planety z trailerů předtím to vypadalo na měsíc a mars
Ty vole všimli jste si taky, že ta hra ještě nevyšla a už teď to je absolutně nejlepší adept na filmový zpracování. Jako to se doslova nabízí....prostě si řeknete....do píči, tohle chci vidět jako film!
Znovu jsem zkouknul ten trailer, už asi po osmý. Tvl. Co to je? To bude pecka jak hovado.
Ty krávo....ten Kojima je strašný hovado tohle bude velká paráda. Ale stejně počkám na ohlasy od vás, páč se strašně nerad bojím a tady mám tucha že asi budu. Když to bude v rozumný míře, vyrážím bratranci dveře, hazim pleják do báglu a rozjíždím Death stranding
No .. takze budeme mat apokalypsu kde ludstvo experimentuje s nejakymi "paralelnymi svetami" - neuspesne zjavne, to decko bude "spojka" medzi svetmi, a ked "zomreme" v tom nasom, asi sa dostaneme do toho "demonickeho" sveta, z ktoreho sa budeme musiet prebojovat spat do toho nasho. Pointa ale bude "connectnut" ludi, co sa bude robit tak, ze pojdeme z bodu A daaaleko do bodu B a nieco tam spravime - antenu? :D .
Toz. Je to zaujimavy koncept o tom ziadna. Kojimovsky blaznive a kontroverzne. Je to nieco zase trochu ine, neviem, celkom sa mi to paci ale stajnak ostavam trochu skepticky a rozhodne pockam na recky.
Strašlivá nadvláda walking simulátoru!
No tady ti vojáci jsou z první světový. V předchozím traileru byly z druhý...
I zde platí: můžete vytvořit něco takřka dokonalého a stejně se nezalíbí všem. Můžete dělat co chcete, tisíckrát se přetrhnout, překonat sebe a vše a stejně pořád oslovíte část, i když podstatnou část lidí, ale nikdy ne všechny. Proto není vůbec zapotřebí brát míru přijetí či odmítnutí za definici kvality a dokonce je to nesmysl. Death Stranding, jako cokoliv, bude mít své příznivce, své odpůrce a ty, kteří vůči tomu nepocítí nic. Proto se zde i jako kdekoliv jinde řídím výhradně vlastním pocitem z toho, jak celá věc na mě působí, protože to jediné má pro mě osobně váhu, co se mně týče.
@Leon: Určitě klobouk dolů. Je to blázen a génius. A určitě mu hodně pomohla Sony a Mark Cerny. Hlavně engine Decima je moc povedený. Hry vypadají skvěle. Bude to mazec tohle hrát. Jsem zvědavý na tu od začátku avizovanou změnu žánru. Vypadá to, že z walking simulátoru na akci. Ale zdání klame, všechno bude jinak. Každopádně z traileru mám super pocit.
OT: A mrzí mne, že někdo neudělá hru, pořádnou, single hru třeba ve stylu days gone z univerza walking dead. Slyšel jsem v traileru hlas Reeduse, Daryla. Charismatický jak prase. Hned jsem si vzpomněl na TWD. Udělat příběhovou hru inspirovanou seriálem, kempy, známé postavy, víc hororové než days gone, různé skupiny. Kdo by tohle nekoupil?! A taky chci nový Silent Hill. Sakra, konami zas..... Ten od kojimy by byl masterpiece. Ale máme místo toho Death Stranding. Všechno zlý.....
Vážně vidělo mé oko modravé dobře a Kojima ke konci toho traileru vizualizoval člověka zapalujícího si cigaretu? V dnešní době ve veřejném "zobrazovacím" prostoru věc naprosto nevídaná. Ve hře sice okamžik, ale v traileru který hltá tisíce a tisíce nadšených lidiček? A ještě, pěkně efektně, zapálená ve vzduchu.O jé, to někdo nebude mít radost. To nás vrhne desetiletí zpátky.
Fakt mazec uplne me to posadilo na prdel. Ta prvni svetova soundtrack toho traileru a vubec ta atmosfera tpc. Vypada to ze poprve koupim nejaky lepsi baleni. Jo a cz titule to uz no coment
Apocalyptica+ Death Stranding+Hideo Kojima= megapecka
Pecka, sem rad ze se na to nebude cekat dele a v zimni cas, tesne pred narozeninami si budu moct tohle zahrat..esi to bude jen z pulky takova zabava jako byl mgs 5 tak budu nadmiru spokojen..
tak ja si pomyslnych 1800 davam zpatky do srajtofle :D Bude to kvalitne odvedena prace ale Kojima na tripu holt neni pro kazdyho
No nevím trailer moc neprozradil, moc si nedokážu představit ze celou hru hraju za vocasa s kufrikem a žebříčkem a bloudim krajinou
Čekal jsem mnohé a až doposud si představoval mnohé. Ale že jen v pouhých 9 minutách ukázky mě dokáží doslova odrovnat a vymazat jakékoliv předsudky a pochyby o kvalitách teto hry, se ještě teď snažím rozdýchat.
Tohle jsou hry, které očekávám, kterým fandím a které chci hrát. Nové, nápadité, neotřelé, zajímavé, mysteriozní, plné fylozofie a odkazů, nabité parádní syntetickou a podtrhujících hudbou. Stejně jako Shadow of Colossus - proste takové které svou jedinečností, zpracováním a zážitkem v hráči zanechají stopu napořád.
Movie Movie a dalším tobě podobným trollům a podivínům: Můžete tu psát a prskat jak chcete, ale na zážitku, který Kojima s jeho týmem lidem předa, svými zbytečnými výkřiky do prázdna nic nezměníte. Jen blázen, zatvrzelý jedinec či nepřející škarohlíd může popřít kvality něčeho tak výjimečného na poli herní scény. Kojima nikdy nedělal hry pro každého. Kojima hry především dělá s láskou, detailem na zpracování a nadšením pro filmařinu - a hlavně pro nás - nikdy neutuchající hladové fanoušky a hráče.
Předobjednáno.