David Cage: Technologie L.A. Noire je slepá ulička
novinka•pátek 1. dubna 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Rockstar Games
David Cage pak prozradil, že technologii, která snímá celé tělo herce, už používají pro svoji další hru. „Myslím si, že L.A. Noire vypadá dobře, opravdu vypadá, ale nemyslím si, že se tato technologie může někam posunout. Naši technologii můžeme neustále vylepšovat. Už nyní jsme udělali velký pokrok od Heavy Rain a budeme v tom pokračovat, než dosáhneme úrovně Avataru. Do čtyř nebo pěti let to tu bude. Možná budou potřeba nové konzole, ale když se podíváte, kde je teď realtime renderování, tak je zhruba tam, kde před pěti lety bylo CGI renderování. Je tu pětiletá mezera. Avatar tu byl v minulém roce, takže na této úrovni budeme pravděpodobně za 5 let,“ řekl David Cage.
Studio Quantic Dream v současnosti připravuje novou hru, která vyjde exkluzivně pro Playstation 3.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (19)
Pravda bude asi někde uprostřed. Ohledně snímání mimiky tváře spolu s řečí celého těla má pravdu, ktomu asi neni třeba nic dodávat, ale co se týče semotné mimiky v obličeji, tak L.A. Noir je rozhodně mnohem dál než HR, ale HR i přes to exceluje v komplexním vyjádření emocí.
Poradne kritizovat je take umeni [s1] v tomhle clanku ovsem Kritizuje Cage a ne xboti jak tady pisou kluci od vedle
Já nemůžu říct, jestli má Cage pravdu nebo ne, protože se v tomto oboru opravdu nepohybuji... Ale kritizovat umí každý :)
Až na to že Cage a vlastně ani nikdo tady nehodnotí kvalitu L.A.Noire. Ale spíše se zamýšlí nad samotnou technologíí a její využitelností do budoucna. A v tom má zřejmě 100% pravdu.
U klasického motion capturingu se můžou prodávat balíky natočených videí i těm co si tohle přímo nemůžou dovolit. U téhle novinky se museli pořádně plácnout přes kapsu, a navíc využitelnost je jen v té dané hře pro kterou se to snímá. Už dnes má většina tvůrců problém s prachama.
Tak abych tady prolomil ledy s borcema od utlačované xbox komunity, tak zde je jasné vysvětlení a proč o tom Cage může vůbec mluvit: "David Cage pak prozradil, že technologii, která snímá celé tělo herce, už používají pro svoji další hru." To by mohlo jako vysvětlení stačit [s6]
Deshien: Ty voe ty si fakt řízek [s6] Ale možná se to dá léčit [s4] Jo a Quantic pořád ještě není studio Sony. Sony jen investuje do jejich her, což je u adventur minimálně dost odvážné, ale vyplatilo se to.
xDante1986: Myslím že tvůrce Heavy Rain jakožto nejpokročilejší hry, co se přenosu pohybů týče, má právo se vyjádřit. Tak nevím co řešíš. Tvůrci Forzy se taky furt naváželi do GT a Stuart Black se navážel do všech FPS současnosti, stejně jako magoři z Epicu se naváželi do CoD aby pak vyprodukovali ještě nudnější hru [s6]
Deshien: A ty chlapce vis jaky je rozdil mezi motion capturingem a realtime renderem ?
HR bol geniálne dielo ale L.A. Noire prináša evolúciu do prezentácie tvárí o ktorej HR mohol len snívať a preto netreba teraz diskutovať o hre ktorá tu môže byť až na ďalšiu generáciu konzol a radšej sa tešiť na originálne L.A.
Takže ještě jednou, je tady možnost komentáře k novinkám. Nevím proč by měl kdokoliv držet hubu, at už je jeho názor jakýkoliv. Nebo už jsou komančové zpátky?
zakomplexovaní xboti už sa samozrejme ozývajú..
Je to jen názor proboha!
2Dante:Dante ma v tomhle pravdu tak se do nej neserte,Plejkari nahore ani nevedej co to motion capturing je a dost pochybuju ze by kdy Poznaly nejakou hru od Quantic Dream ..Jo je tam Sony a hned je ten chlapek nejvetsi talent... La noir je konkurence a ta se musi zdrbat
Nevím proč by měli všichni držet hubu. To může napsat jenom... Nejde o nějakej Heavy Rain. Cage, respektive Quantic Dream jsou hlavně majiteli největšího motion capture studia v evropě. Tak předpokládám že něco málo o těhlech snímacích technologiích snad ví.
ze všech těch "novinkovejch" keců od různých vývojářů a producentů, mi tohle přišlo logický a argumentama podložený,... navíc od znalce v "oboru"... Heavy Rain nemám.. asi ani nebudu mít.. hrál jsem maximálně demo, takže to říkám čistě z pocitu k vyjádření někoho, kdo o tom problému hodně ví..
toshiba25: Je docela logické že výrazy ve tváři souvisí se zbytkem těla a to dost nedílně...
nechtel bych prilevat olej do ohne, ale taky povazuju technologii v h.r. za komplexnejsi. Mozna se pletu , ale obliceje v Le N. pusobi prece jen zjednoduseneji, vyniknou tam sice verohodne zakladni rysy, ale s kutecna lidska mimika je mnohem bohatsi a ruznorodejsi , h.r. je v tomto smeru bliz pravdivemu vyjadreni...
když někdo ví , že to není dobrý , tak drží pusu ale tohle jen závist ! A můžete semnou nesouhlasit !
Cage neni borec, ale bůh. Heavy Rain byl opravdu parádní zážitek. Ale co se týče realtime render, tak je typek trochu vedle s těmi 5 lety. Na 10 let staré FF: The Spirits within se furt nechytáme a to je 10 let !!! Na úroveň Avatar v reálném čase se dopracujem tak za 20 let ..... možná ....[s13]
Cage je borec, ví o čem mluví...