Konzolista.cz

David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony

novinkaneděle 28. července 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony
David Cage se nedávno zúčastnil Comic-Conu v San Diegu, kde magazínu Gamespot poskytl rozhovor, v němž se následně rozpovídal o budoucnosti studia Quantic Dream a nových technologiích, které budou podporovat konzole nové generace. „Technologie se neustále vyvíjí a navíc nyní přicházejí nové platformy, takže chceme realismus dále posílit. Mluvil jsem o fotorealismu po celé roky, přičemž s každou novou hrou se mu chceme přiblížit. Myslím, že Detroit vypadal o dost lépe než Beyond, Beyond zase vypadal lépe než Heavy Rain, a tak dále. S další hrou se pokusím udělat podobný skok ve vizuální kvalitě. Jednou z klíčových věcí přitom bude nasvícení. Hlavně ve spojení s novou technologií ray tracing, o které se v současnosti hodně mluví. Bude to určitě zajímavé ji využít ve hře, protože díky ní budeme moci zlepšit odrazy, osvětlení i stíny. Nemyslím si, že budoucnost bude jen o rozlišení. Vím, že lidé dnes mluví o 8K, ale raději se zaměříme na kvalitu nasvícení,“ říká David Cage. Ten následně i řekl, že do budoucna si bude chtít studio Quantic Dream vydávat své hry samo, stejně tak v tomto pomáhat jiným studiím. To mu bude umožněno i díky finanční podpoře od společnosti NetEase, a i díky ní může ve studiu vznikat několik projektů najednou. „Pracovali jsme v posledních dvanácti letech exkluzivně se společností Sony, a myslím si, že to bylo fantastické partnerství. Opravdu jsme si spolupráci hodně užili, za což mohlo i to, že jsme měli hodně tvůrčí svobody. Mohli jsme dělat hry, které jsme chtěli, což bylo skvělé. Po těchto letech jsme se ale rozhodli, že se chceme posunout, zkusit nové cesty a zároveň se i sami stát vydavatelem. A také jsme chtěli pracovat na více hrách najednou. Vidíme navíc, jak se videoherní krajina mění, vidíme nové platformy, mobily i cloudové hraní, a rozhodně jsme chtěli být této krajiny součástí,“ říká David Cage ohledně budoucnosti studia.
Zdroj: wccftech.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (8)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Baltazar
👎2

Nemůžu si pomoc, ale tento člověk fakt není dobrý scénarista. Řekl bych, že po průseru Beyond a naprostému průměru Detroitu, kde jedno prázné klišé střídá druhé mě ani moc nemrzí, že Quantic Dream už nejsou exklusivní pouze pro Sony.

Effavasmanasalamu
👎6
👍1

No jelikoz jeho dilo je jedno velké klišé a dotahnul to k dokonalosti s debilitou jmenem Detroit (jako vazne se neda hrát tenhle typ her jinak nez za pomoci qte???) stejne debilni mechaniky jako v beyond two souls. Pan ma rozhodne velké ego ale kvalita her je porad stejna uz od heavy rain. Zádný posun. Mackej tlacitka, občas zatoc triggerem. Rozhovory a volby jsou taky něco, nedostatek informaci pro rozhodování. Kdyz uz náhodou dej dojde do roviny kdy by bylo mozne se rozhodnout (spoiler: naprasit nebo nenaprasit vraha) tak hra rozhodne za vas a volbu vam neda. Ale kdyz nepohnete packou tak nenalijete ani kafe. Na kazdou kravinu musim dělat interakci. Ale kdyz s vozíkem beham po místnosti jako závodník, pan sedi s výrazem mentala a neřekne ani popel. Za mne jsou to matlanice s hloupým a předvídatelný příběhem s relativně pěknou grafikou a špatným technickým zpracováním (v jedne lokací se treba nečetla cca jen polovina textur). K filmovosti to ma daleko asi tak jako bagr k jahodam.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍4

Njn.. Nějak mu ta slava stoupla do palice. U SONY si přičichnul k velkým prachum, a očividně zjistil že jich může mít ještě víc, když se od SONY trhne.. A pustí se na mobilní trh... Kde je jedna sračka vedle druhé, prošpikovaná microtransakcemi. Ano ano, je mi jasné že na tohle by jim SONY peníze nikdy nedala... 😉 Tuším že jsem četl že se v dobrém nerozešli

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👎5
👍2

Beyond byla sračka a na lesba tam podala tragické výkony raději no-name herce jako v Detroit a mnohem lepší rozvětvení příběhu, protože jestli ty hry něco dělá stále hrami tak možnost hráče ovlivnit vývoj události a ten v Beyond byl nejslabší v rámci her od QD.

Fenix
👎1

Detroid nebyl špatný jen to ke konci byla už trošku nuda a konce byli celkem předvídatelné. Hrou se to moc nazvat nedalo spiše interaktivním filmem.

Banan

Přeju jim, aby jejich další hra byla stejně kvalitní, jako ty předešlé. Uvidíme s čím přijdou, možná se pokusí i o změnu žánru, ale to bych asi ani nechtěl.

BenjaminL
BenjaminL #Fuck off
👍9

Víc her najednou? Cítím úpadek kvality

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍6

Jako nemuze se jim uprit,ze co hra to super pribehovy az filmovy zazitek.Dalsi hra bude jiste super.Zatim mi od nich chybi Heavy Rain.Ty skoky tam videt jsou.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články