David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony
novinka
10
Martin Šmíd, 28. 7. 2019 23:05
David Cage se nedávno zúčastnil Comic-Conu v San Diegu, kde magazínu Gamespot poskytl rozhovor, v němž se následně rozpovídal o budoucnosti studia Quantic Dream a nových technologiích, které budou podporovat konzole nové generace. „Technologie se neustále vyvíjí a navíc nyní přicházejí nové platformy, takže chceme realismus dále posílit. Mluvil jsem o fotorealismu po celé roky, přičemž s každou novou hrou se mu chceme přiblížit. Myslím, že Detroit vypadal o dost lépe než Beyond, Beyond zase vypadal lépe než Heavy Rain, a tak dále. S další hrou se pokusím udělat podobný skok ve vizuální kvalitě. Jednou z klíčových věcí přitom bude nasvícení. Hlavně ve spojení s novou technologií ray tracing, o které se v současnosti hodně mluví. Bude to určitě zajímavé ji využít ve hře, protože díky ní budeme moci zlepšit odrazy, osvětlení i stíny. Nemyslím si, že budoucnost bude jen o rozlišení. Vím, že lidé dnes mluví o 8K, ale raději se zaměříme na kvalitu nasvícení,“ říká David Cage.
Ten následně i řekl, že do budoucna si bude chtít studio Quantic Dream vydávat své hry samo, stejně tak v tomto pomáhat jiným studiím. To mu bude umožněno i díky finanční podpoře od společnosti NetEase, a i díky ní může ve studiu vznikat několik projektů najednou. „Pracovali jsme v posledních dvanácti letech exkluzivně se společností Sony, a myslím si, že to bylo fantastické partnerství. Opravdu jsme si spolupráci hodně užili, za což mohlo i to, že jsme měli hodně tvůrčí svobody. Mohli jsme dělat hry, které jsme chtěli, což bylo skvělé. Po těchto letech jsme se ale rozhodli, že se chceme posunout, zkusit nové cesty a zároveň se i sami stát vydavatelem. A také jsme chtěli pracovat na více hrách najednou. Vidíme navíc, jak se videoherní krajina mění, vidíme nové platformy, mobily i cloudové hraní, a rozhodně jsme chtěli být této krajiny součástí,“ říká David Cage ohledně budoucnosti studia.
Zdroj: wccftech.com
Detroit: Become Human
ps4
SCEE, Quantic Dream
Datum vydání hry:
25. 5. 2018
25. 5. 2018
Žánr:
Puzzle, Adventura
KARTA HRYPuzzle, Adventura
10/10
Související články
Studio Quantic Dream slaví 25. výročí rekapitulačním videem
Čínská společnost NetEase kupuje Quantic Dream
Hry Detroit: Become Human se prodalo přes 6 milionů kopií
Studio Quantic Dream založilo novou pobočku v Montrealu
Hry Detroit: Become Human se prodalo přes 5 milionů kopií
Quantic Dream si bude do budoucna své hry vydávat sám
Hry Detroit: Become Human se prodalo přes 3 miliony kopií
Další hry studia Quantic Dream budou vycházet multiplatformově
Sony mění nabídku PlayStation Plus pro červenec, bude dostupná hra Detroit: Become Human
Hry Detroit: Become Human se prodaly téměř 3 miliony kopií, studio Quantic Dream se rozrůstá
kde to žije ...
novinka
Ubisoft oznámil vývoj hry Tom Clancy’s The Division 3
novinka
Devět minut dlouhá prezentace akční RPG hry Dragon's Dogma 2
novinka
Britský regulační orgán CMA pravděpodobně schválí Microsoftu akvizici Activision Blizzard, pomohl prodej práv na cloudové hry Ubisoftu
novinka
Gameplay videa z hraní hry Final Fantasy VII Rebirth
recenze
Mortal Kombat 1
novinka
The Crew Motorfest měl největší launch v rámci série, nový trailer se chlubí vysokými známkami
novinka
Sledujte prezentaci Xbox Tokyo Game Show 2023
novinka
Vyšla kooperativní akce PAYDAY 3, podívejte se na launch trailer
fórum
Cyberpunk 2077
fórum
Lies of P
Komentáře