Konzolista.cz

Hry Detroit: Become Human se prodalo přes 6 milionů kopií

novinkastředa 21. července 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hry Detroit: Become Human se prodalo přes 6 milionů kopií
Jsou tomu tři roky, co vyšla povedená adventura Detroit: Become Human od francouzského studia Quantic Dream, kterou si hned hráči zamilovali. Dnes se vývojáři na twitteru pochlubili, že k dnešnímu dni prodali už přes 6 milionů kopií této hry, což je na žánr opravdu obdivuhodný počin, který jen ukazuje, že je na trhu místo pro podobně filmově laděné hry se silným příběhem. Hra Detroit: Become Human je v současnosti dostupná pro konzoli PlayStation 4 a PC. Obsahuje lokalizaci formou českých titulků.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (44)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Cobra

@joe_zx: twl nic proti,ale ND určitě vymazání z mapy světa nejsou a co týká Tlou 2, pro mne je to jeden z největších a nejlepších herních zážitků v mém životě! Naprosto BOMBOVNÍ hra!! Ikdyž jim jednu věc nikdy nikdy neodpustim,ale to je můj problém a ne te hry, která je naprosto fantastická!

joe_zx

@mokrypeter: .. hehehehehehe ignore list .. jak male decko .. kazda firma chce rast, nechce mat existencne problemy, QD sa roky tlacilo ku SONY ale nikdy sa nedokazali posunut do prvej ligy.

.. a TloU2 hehehehe .. WOKE agitka, ktora po skandale na mnoho mesiacov zmazala ND z mapy sveta a nasrala SONY podobne ako poliaci z CDP. Chlapce .. gamebiz je uz aj o politike ale to je pre vas este spanielska dedina.

Petosk
👍1

@joe_zx: som rad ze si to mne itiotovi vysvetlil. Podla tvojej logiky by aj tlou2 mal obmedzehy rozpocet. Ved mohli mat kludne aj 1mld usd. Vsade si bol vsetko vies. Dik ides u mna uz do ignoru.

joe_zx

@mokrypeter: .. zarabam 2000 euro v cistom a teda si mozem dovolit kupit auto tak za 15 000 - 25 000 euro bez toho aby som sa ekonomicky zlomil.

.. ja vsak chcem auto za 45 000 alebo 2 auta jedno pre staru, jedno pre mna a z bytovky do domu a setrit pre deti na vysku.

.. to by som vsak musel zarabat aspon 5 litrov v cistom .. to vsetko su ilustracne priklady.

.. QD zaraba 2000 e v cistom a v tomto budgete aj robi hry .. chcu vsak OVELA viac, na to vsak ich hry nemaju. Preto ich SONY nekupilo, su prilis niche, nemaju spravu rentabilitu. Preto QD uteka na PC. Kazde euro je dobre.

"Hra je spickova vo svojom obore."

.. je doslova jedina vo svojom obore a ich scenare a rezia je tazko amaterska. Je to "becko". Prechod do acka alebo superligy vyzaduje velke investicie do ludskeho kapitalu. Je to ovela drahsie a tie prachy QD nema. Prva liga /skutocna extraliga/ bude mat v priebehu next genu okrem ineho 10 krat vacsi budget.

" Nie kazda hra preda 10milionov a takych je iba par zo vsetkych vydanych na psko. "

.. kazda firma chce predat 10 mega. Kazda sa o to urputne snaci a sniva o tom. QD robi herne filmy a strasne chcu mat predaje ako tie Marvelovky. Nechcu sa iba tak motkat s malymi predajmi a zit do vyplaty ku vyplate.

Petosk

@joe_zx: tak zaplatila sa ta hra lebo nie? Bud chlap a povedz konecne pravdu neprekrutenu. Vyvoj stal 37mega. Sony robila reklamu na svojich vystupeniavh. Hra je spickova vo svojom obore. Pre mna skoda ze Sony QB nekupila a nespravili pokracovanie. Nie kazda hra preda 10milionov a takych je iba par zo vsetkych vydanych na psko.

Starky
Starky #NaughtyGod
👍1

Na PS4 to ma neco malo pres ctyri mega, to je na tenhle zanr vyborne cislo. Samozrejme to nema na Uncharted nebo Spidermana, to by uz byl QD davno pod Sony, ale hra se zaplatila v klidu.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

@joe_zx: dnes si nějaký podrážděný přiznej se, že sis dnes ještě nestrkal shnilé banány do konečníku ?

joe_zx

@mokrypeter: .. PC trh nema pana. Chapes. Mas iba soft. domy, kt. sa tam snazia predat co to da. PC HW ako taky nikto nevlastni. Nie je to EA, ani Ubi. Nikto tam nema za nic zodpovednost.

.. ak by bol herny PC gamebiz samonosny, tak generuje obludne mnozstvo AAA a AAAA hier nativnych pre PC HW, kt. sa hlasno rehotaju do ksichtu konzolam. Nic take sa vsak nedeje a PC HW je plne a 100% zavisly na konzolackom gamebize a ako taky ma teda uz nemusi zaujimat. Ja skutocne na budurocnej Nv 4080 nepotrebujem hrat hry pre o niekolko tried az generacii slabsie konzoly. Cynicke povedane.

.. Detroit je hra pre konzolu. Kde je podobna hra pre PC only. Kde su podobne hry. Hry s ovela vyssim budgetom a neprekonatelne technicky lepsie. Tak dobre, ze pouzivaju priamo filmove asety a su totalne graficky a audio, animacne fotorealisticke.

.. ziadne nie su. Explicitne hovorim, ze PC je herne uz davno pradavno mrtve a jeho parazitovanie na konzolach je cista zombaren a nie zivot.

.. a ano Detroit mal taky malicky budget aky si QD mohlo dovolit s ohladom na predaje a tie su mizerne. Ak by predali 15 mega Detroitu na PS4ke do 2 rokov, tak ich SONY okamzite kupi a ich dalsie hry budu epickejsie a bude ich viac. Firma bude rast. Zaujem trhu je vsak skor biedny, tak varia z toho co maju a museli utiect aj na PC.

stillalive

Prej guru 🤣🤣🤣 Smrad.Každopádně jsem rád, že se jim investice vrátila a nechť ukáží, co nového připravují.

S.T.A.R.64

Kolik stálo takový TLOU2?? Někde sem četl že Death stranding stálo 100 mega v dolarech...

Petosk

@joe_zx: vyvoj Detroidu stal 30mega. Tak ja neviem. Myslim ze vpohode psko to zaplatilo. Nehovorim ze v inom nemas pravdu. Ale co potom 1mld trh s pc? Tam je akykolvek predaj zufalstvo.

matewr84

@joe_zx: i malé děcko, natožpak sám velký guru si dokáže najít základní info, než začne něco blekotat: Z wiki: The game sold one million copies after the first two weeks.[118] For the week ending 10 June, its physical sales fell to fourth place in the UK.[119] Its Japanese sales hit 74,458 copies on 17 June,[120] but dropped from the country's console chart one week later, when the game was placed ninth on the UK individual formats chart.[114] Two months after release, a total of 1.5 million people had played the game.[121] It had sold more than 2 million copies by that December.a ještě: It was the third best-selling video game overall, generating the third-most revenue in the USTzn.: víc jak 50% z prodejů na ps4 bylo za půl roku. Určitě chcípali hlady. EDIT: rozpočet před náklady na marketing byl 37 mil dolarů, takže i s marketingem to mohlo být okolo 50 mil, se předpokládá. Můžeš začít počítat.

joe_zx

@matewr84: .. som abs. guru, vy ste deti.

.. preco.

.. aj ziak zakladnej skoly si polozi zopar otazok .. PRECO .. preco SONY nedrzi QD, preco zvysilo cenu hry na 70 euro, preco je 3.5 mega kopii pri AAA hre na PS4ke fiasko, preco je SONY nutene davat svoje hry na PC, preco QD musi robit to iste, preco je 1 mega predaj prd vo vetre, ked mam v plane budget 65 mega euro .. preco preco preco ..

.. nie to vase slepacie bliakanie, ze je vsetko super a potlesk za utrapenenych 6 mega za 3 roky predaja .. 3 roky prekrista !! .. co mi myslite, ze z coho QD medzitym zije, z coho plati ludi, najom, z coho kupuje technologie, kde su investicie, kde je rast .. rast z tych 6 mega co pomalicky kvapka 3 roky ?

.. to su zakladne hesla ekonomiky pre blbych .. RYCHLOST navratnosti investicie .. QD vie, ze sa im nedari a idu na hrane, SONY to vie, cely gamebiz to vie.

.. je to prezivanie, nie zivot.

.. pri 120M PS4 zakladni a pri mizernej 5% penetracii predam 6 mega iba na PS4. To ale QD nedokazalo. To je problem. Na 6 predanych mega za 3 roky na PS4-PS5-PC sere pes. SONY im dalo volnu ruku, nech sa snazia aspon nejako prezit.

matewr84

@joe_zx: Nauč se číst, než začneš někoho urážet do děcek. Ani trochu jsem neřešil, proč odešli od Sony, reagoval jsem jen na tvůj názor, že ten počet prodaných kopií je slabý a že se jedná o neúspěch. Takže prosím méně urážet, trocha sebekritiky, lépe a pozorněji číst a pak možná jednou tím guru budeš. Zatím seš možná tak akorát guru narcismu ;)

joe_zx

@matewr84: .. som guru a matematika nepusti, bodka.

.. Detroit Steam dnes za 39,90€ .. lebo nejake decko sa tu pyta .. respektiva si mysli, ze ked preda 1 mega kopii, tak zarobi v cistom po zdaneni 100 mega ..

.. no nezarobi a preto QD uteka na ine platformy, ak by dokazali predat za rok a pol 10-15 mega iba na PS4ke, tak si ich SONY necha !! .. QD ten obrat na PS4ke nema a ostat iba na PS4ke je pre nich likvidacne a na PS5 zarobia kulovy, lebo tam nie je velka zakladna a dlho nebude .. vie to QD, vie to SONY, takze idu so svojimi hrami aj na ine platformy.

.. guru vie vsetko.

matewr84
👍3

@joe_zx: :D ok, vážně jsi ukázal, že moc nevíš, což je smutné na to jak se prezentuješ. Jestli devatenáctou nejprodávanější hru v historii PS4 (a ano jsou počítány jenom prodané kopie z PS4, tj.: 3,2 m.) považuješ za neúspěch a že na tom prodělali, tak jsi doopravdy docela mimo. Sorry, nechci být útočný, ale ten tvůj výpočet je taky mimo. EDIT: jenom dodám: argumentovat tím, kolik procent majitelů ps4 hru ignorovalo je docela mimo mísu, poněvadž nejprodávanější hru v historii PS4 (GTA 5) ignorovalo nějakých 83% hráčů, TLOU2 nebo Persona 5 (která dostala pak Royal edici, když byla tak prodělečná) cca ignorovalo stejné procento hráčů jako Detroit. Moc to nevypovídá o úspěšnosti co? Jinak je mi jasné, že vývoj hry je proklatě drahá záležitost a je to úplně něco jiného, než tomu bylo v minulosti, taky proto se čím dál tím víc vývojářů zaměřují na live služby. Ale tvrdit, že ta hra na sebe nevydělá je podle mě dost mimo.

Forza Juve
👎1

@joe_zx: jaky jeden mega euro vsak ta hra nestala jedno euro prodali 6 mega kopii prumerna cena cca 30€ to mas 180m€ to je na takovou hru hodne slusny vydelek neni to the last of us 2 aby vyvoj stal 150m€

slanecek
slanecek #SHODAN
👍1

@up_er: To ani ne.

joe_zx

.. SONY dava svoje hry aj mimo PS konzol, lebo drahe AAA hry uz na seba iba na PS konzole nevedia zarobit. A bude horsie.

.. ak predam 1 mega kopii a po zdaneni mam 30 mega euro. Je to strasne malo penazi. Kolko dam na marketing - 10 mega .. malo penazi, malo reklamy, mala viditelnost, mala expozicia. Kontraproduktivne. Ostava mi 20 mega na 2 a pol rocny vyvoj povedzme 100 clenneho timu AAA hry triedy Detroit ..

.. sorry ale to su smiesne male prachy !!! Az natocite velky americky movie blockbuster za 20 mega tak sa mi ozvite. Realne naklady su o rad vyssie a hry aj ako ten Detroit sa tam rychlo blizia.

up_er
👍1

matewr84Napsat joemu, že nemá přehled o videoherní branži chce hodně odvahy...

joe_zx
👎4
👍2

@matewr84: .. som guru, takze mam vediet vsetko a vskutku viem vsetko.

.. 6 mega na PS4, PS5 a PC znamena, ze predali 4 mega na PS4 pri zakladni 120 mega users. V preklade - 96% uzivatelov PS4 tu hru ignorovalo. Hra teda zarobila trt makovy a niet tu kapital na dalsi rast. Chcu robit OVELA bombastickejsiu vypravu, real hercov, drahy mocap.

.. sorry ale na PS4ke sa na to neda zarobit .. isli aj na PS5 aj na PC a stale to nestaci. 6 mega po zdaneni je prd vo vetre a neumoznuje rast aky si predstavuju.

.. pochopil si alebo tu budem musiet pisat este raz .. pomalsie ako pre 10 rocne decko.

"Prakticky cokoliv se dostane nad jeden mega v prodejích, je velkej úspěch."

.. jedno mega po zdaneni nie je viac ako 30M euro .. a za to moj mily si nezaplatis ani len marketing AAA hry, nie este jej vyvoj. Uz nie sme v 1997, dobre rano.

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426

Tuhle hru mám fakt rád gratuluji k úspěchu a těším se na něco podobného.

matewr84
👍2

@joe_zx: Co? Koukám že moc nemáš přehled v tom, kolik se toho ve videoherní branži prodává a co znamená úspěch a co ne. Šest mega na dvou platformách je vysoce nadprůměrné číslo. Na ps4 je to 19. nejlépe prodávaná hra (k roku 2020). Nejen exkluzivita, ale celkem. Předběhla většinu FIF a někerá call of duty. Prakticky cokoliv se dostane nad jeden mega v prodejích, je velkej úspěch.

joe_zx
👍1
👎1

@Heymi9615: "Škoda, že se odpojili od Sony."

.. predali 6 mega na 2 platformach. Extremne nizke a likvidacne cislo. Na PS konzolach nech predali 4 mega. Super extremne nizke cislo a penetracia mensia ako 3-4%. Prakticky kazdy to tam ignoroval. Oni vsak chcu robit dalej hry /herne filmy/ aj s podobne "filmovym" budgetom.

.. tie prachy sa vsak len na jednej konzole pri tak malom zaujme nedaju zarobit. Nemaju na vyber. Bud by museli robit hry, ktore chce kazdy, su tak kvalitne /co nie su, robia beckove filmohry/ a potom sa zahoja aj na jednej konzole alebo musia ist do sveta a na vsetky dostupne platformy.

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing
👍4

Detroit B.H som si veľmi užil, ako aj Beyond two souls.. nezabudnuteľné príbehy.

Hráč123
Hráč123 #GameCave

To je sila na takovou "herni nudu".

Banan

Vůbec nevím co vypotí, ale kéž by to byla opět skvělá hra v duchu Heavy Rain.

We love PS5

Skvelá hra dúfam že budú v tomto žánri pokračovať nemajú konkurenciu

Feroš

@Michal Ebert: 28 stab wounds

mik5cz
mik5cz #11.1 sound

Diky zkusim

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články