Cory Barlog přemýšlel nad DLC pro God of War, vize byla ale příliš ambiciózní

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (125)
@a2: hele ty picoviny co si vyblil o zaklínači myslíš vazne nebo te jen svrbelo pero a nenašel si volnou díru tak ses vycak na konzolistu??? Jestli to myslíš vazne (a ja opravdu doufám ze ne) tak ses opravdu dementní a ted to myslim jako diagnózu. Takze bych byt tebou nasadil meditaci. Uz prvni odstavec o světě kterej je nahovno je blbost kterou muze říct někdo kdo to nehrál. Protoze víš co ty jarmile, jsoubtam kopce, skály a dokonce i ty tvoje dungeony. Co by si jeste chtěl? Sněžku i s lanovkou kdyz to delali Poláci?
A2 si z nás otevřeně dělá prdel, přestaňte na něho reagovat, jde mu jen o to mít poslední slovo a tím v jeho očích "zvítězit" v diskuzi, tak mu to dopřejte když vidíte jak se o to opravdu usilovně snaží :D
Co se to tu zas vyskytlo za pablba!! Ten jeho nick je označení jeho cely na psychině ne??
Ano jsem velice jednoduchý člověk, mi stačí ke štěstí,že mne hra baví a jsem spokojený! Nevyžadují od hry aby byla fotorealisticka a postavy se chovaly jako v reálném životě. Chci se bavit a myslím,že se mi to daří výborně!
Naopak já mám rád mainstream, jen musí být kvalitně zpracován, což bohužel v poslední době je docela problém.
Takže kvůli tomu, že se někomu líbí mainstream, je ovce s nízkými nároky. Není to spíš tak, že ty máš potřebu plavat proti proudu, vyčnívat?
Cobra Tě pic. PS: těžko najdeš tak rozbité RPG jako Witcher 3
@A2: zklamu tě Avengers mě nezajímají,jak film který je pouze digi srajda,tak hra která mi nic neříká a ani nevím,zda existuje. Hry o truny nesleduji. Witcher mě bavily všechny tři díly opravdu hodně No a jestli znamena bejt slabý ohledně nároku na hry? Jo to je možné,ale ja se chci u her bavit a ne hledat lupou kdejakou chujovinu a stěžovat si bezdůvodně na něco,co funguje velice dobře! Soubojovy systém je v Kratosovi naprosto v pohodě,nikdy jsem se nesetkal z někým,komu by dělal problém,ty jsi první,gratuluji! Co se Witchera týká,tak poláci udělali vybornou práci a tuhle generaci,těžko najdeš dokonalou a naprosto bez chyb rpg které by bylo zábavné tak jako Witcher. Jistě tebe to nebaví,fajn,beru to. Ale těch hovadin co jsi tady napsal ať už o té hře nebo te,je prostě blbost. Ale budiž,je to tvůj názor. Ty si hraj naprosto dokonalé hry,které maji vyspelou inteligenci z roku 3890 a uzivej si je. Já rád zůstanu u braku jako je Witcher. Přeji ti hezký zbytek večera.
Pato ty máš extrémně nízké nároky úplně na vše
Cobro přemýšlel jsi někdy o tom, že máš jen nízké nároky jako většina lidstva? Že ti stačí k zábavě Avengers, Zaklínač a ze seriálu Hra o Trůny?
Tak jsem po zjištění kritiky na Witchera 3 zjistil,že já hrál úplně jinou hru z Geraltem a za sebe tu 10/10 můžu obhajit tím,že za mne naprosto nejlepší rpg na této generací konzoli,Witcher 3 je naprosto skvělá hra i přes pár musek,ale který OW není bez chyb,třešničkou už na tak výborném dortu jsou parádní datadisky,co k té hře vyšly! Ano píšu datadisky,protože nazvat je obyčejným dlc by bylo plivnuti do tváře tomuto skvělému rpg. A u soubojů,jsem nikdy nenarazil na problem!
Jo, tvoje video. To se da najít u každé hry tak třeba Witcher 3:
link
link
link
Tady hitboxy:
link
link
link
Takže když chceme být přesní, nejvíce rozbitý souboják má Witcher 3. Nemá funkční agro, nemá funkční A.I, nemá funkční hitboxy a nemá funkční ani animace. 0/10 za souboják.
V Dark Souls můžeš interakcí ovlivnit všechny NPC, klidně tak že je všechny pobiješ. Witcher 3 ti nabídne jen skripty, skripity, skripty. Ovlivníš si jen, jestli si zvolíš A,B,C. Docela nuda, ne?
Tohle číst nebudu... Když jsme u té gramatiky, co je to desing?
a 5/10 jsem si tu krásně zdůvodnil Ale pro tebe ještě jednou:
Zaklínač 3 trpí strašně moc neduhy. Hlavní problém vidím v naprosté omezenosti hráče jako činitele děje. Ve finále je hráč jen pozorovatel ne moc dobrého filmu v obřím světě. Je úctýhodné jak velký svět máme k prozkoumávaní, bohužel exploring nakonec je ve finále jen cestovaní z bodu A do bodu B, jelikož svět je generický až běda. Vesničky všechny vypadají stejně, svět je placka s jedním kopcem. Svět neobsahuje pořádne dungeony, zkratky. Dále trošku zamrzí, že hlavní NCP opět nereagují na vývoj události, takže Marigold plní živou postavu jen a pouze v jeho questu, jinak je to opět mrtvá postava s pár dialogy a takhle fungují všechny NPC.
Teď bychom se mohli vrátit k tomu fimu v obřím světě. Dle mého subjektivního polhedu tu máme béčkové-céčkové fantasy, které si hraje na něco více. Brakový příběh se snaží zahladit retrospektivou a dalšími berličkami, ve finále to ty berličky jen zhoršují. Příběh je ve finále prostinký a nemá žádnou hloubku. Je to opravdu jen o tom porazit hlavního záporaka, najít princeznu a zachránit svět. Nejhorší je, že tvůrci se celou dobu tu hloubku hráči snaží vnutit. Nasrat! Hráč ve finále může ovlivnit v tak obřím světě úplné hovno a nemůže ani zabít podřadné NPC. Hra je ve finále úplně stejná jako W2, ale v obřím světě, kde se hratelnost ředí do na prosté šlechty. Subjektivně hra má snad nestupidnější završení trilogie, jaké jen může být, nejen že to vlastně ovlivníš jen otcovskými rady člověku, který toho dokáže víc než hráč samotný, ale příběh vykrystalizuje do naprosté parodie.
Ciri je jedna z neotravnějších postav videoher, nulový progress od knížek, na to že procestovala x světů, zůstává její osobnost na úrovni knížek, i když je z ní dospělá žena, tak se chová jako dítě, tady CDP jasně ukazuje, že si není schopen poradit s vývojem postav. Všimni si, že všechny postavy od jedničky po trojku mají stejné rysy, ty rysy jsou jen kopírky postav z knížek. Dále nebudu ukazovat, že spoustu události jsou jen horší kopie události z knížek.
Dále je problém combat. Combat je nefunkční balast. Hra absolutně postrádá funkční agro, takže když zkombinuješ nulové A.I, nulové agro a mačkní dvou random tlačítek, tak tu máme jeden z nejhorších combatů této generace u AAA her. K tomu napomáhají ještě horší hitboxy než u Souls a mizerné animace, které jsou opravdu k pláči. Geralt běhá jako almara.
Lore: Ohýbaní lore je další nešvar hry. Už bych se opakoval, od čarodějů pod úrovni Zaklínačů po to, že Geralt nosí sukně.
Leveling, XP rewarding, quest lines: Zaklínač 3 neselhává jenom jako hra, ale selhává i jako RPG. Tvůrci dokonce nedokázali vytvořit smysluplný doporučený lvl pro questy, takže se v questline objeví menší doporučený lvl než u předchozího questu ve stejné linii. Hra měla rozbité perky, takže mutageny nedávali boost, samozřejmě ne že by to bylo potřeba, už v půli hry jsi terminátor, který nemůže umřít. Samotné rozmístění qeustu dělal naprostý diletant, čili klidně na LVL 30 dojedeš pro quest na LVL 8, samozřejmě v lokaci pro lvl 30. XP rewarding ani nemá cenu komentovat. To je fail, v podsatě dostáváš jen xp za questy, za exploring a bitvy nic. Celkový vývoj postavy vázne, perky jsou nudné, hra tě nemotivuje levelovat, protože se leveluješ sám během příběhu, takže motivace vázne a jak říkám, celý leveling je rozbitý. Sami tvůrci potvrdili, že si s tím nevěděli rady, několikrát to překopali a ve finále z toho zůstala nefunkční taškařice.
Pak tu máme bossfighty: O to by se už CDP nikdy neměl pokoušel, protože jsou jen velcí panáci s milion hp a s jedním či dvěmi útoky, navíc mají potřebu se zaseknou o nejbližší překážku. Bossfighty jsou pak patrně nejotravnější, co můžeme najít v této generaci u AAA her. Tvůrčí impotence v praxi.
Hra selhává samozřejmě i v lootu a rewardingu lootu. Takže v random truhle najdeš lepší meč než od elfího mistra, který ti meč vytvoří na zakázku za tvoje služby. A víte co? Ten meč z té truhly máte z lokace pro lvl nižší než meč za quest. No, to nevymyslíš. Po světě milion truhel, každá obsahuje x nesmyslů, občas je tam pak meč, který pak statistikově vůbec nedává smysl, že by měl být kdesi pod stromem. Zase se tady vůbec nepřemýšlelo a dělal to nějaký diletant.
Nejhorší na konec. Game desing hry. Celá hra je postavena na tom, že hráč je cvičená opice. Tvůrci hráče ponižuje celou dobu hry. Takže tvůrce si myslí, že hráč je jen polointeligetní opice, proto všechny questy jak hlavní tak vedlejší vypadají jako přes kopírák. Pozoruješ buď červené stopy nebo červený smrad. Dokonce většinou oboje, takže jedna červená linie vede k další červené linii. Jedna z nejvíce casual debilních mechanik u AAA her této generace.
Nasrat. Ze mě ovci neuděláte. 5/10 za hezkou i když kýčovitou grafiku, asi tři vedlejší questy které měly hloubku a pár scén.
Každou hru si tu obhájím na rozdíl od Vás, co jste nejste schopni napsat ani jednu větu bez gramatické chyby.
@A2: ale jo v klidu,nebavilo tě to,já to respektuji! Jenom si myslím,že co se soubojaku týká,tak ten měl Kratos vždy v pohode vymazleny,přehledný a nevím o nikom,kdo by s nim měl problém.
Zaslepené reakce fanboys jsou na tomhle úplně nejlepší
Nehrál, jinak bys neplácal takový lži. Každopádně respektuju, že ti to nesedí, nebaví tě to, ale nerespektuju, že tu plácáš nesmysly a lži.
Asura, prosím tě, ty už mě taky nebavíš. Představ si, že jsem to hrál. Představ si, že mě to nebavilo, představ si, že to považuji za brak. Dokážeš si představit, že jsou lidi, kteří to hráli a dokonce je to nebavilo?
Dark Souls má jednoduchý souboják, máš pravdu, proto není tak náchylný na chyby a proto je tak funkční. God of War se snaží o hloubku, ale neodvádí dobrou kvalitu. I když se Dark Souls nepokrytě inspiruje, tak i s větším budgetem nedosahuje funkčnosti a flexibility.
Navíc zrovna soubojak byl v God of War ve všech dílech parádní,svižný,drtivy a přešel hned do krve,takže tohle kritizovat je trochu blbost
@rimi: hele ja to mel uplne stejne. Musel sem se do toho nutit. Dokonce v jednom míste (nebudu říkat co a jak) sem mel tak blbou grafiku ze to vypadalo jako halflife 2. Trochu sem si pohrál s nastavením obrazu ale i tak. Proste to určitý místo u me vypadalo zle. A celkove jsem mel porad pocit ze to neni uplne ono. Ale cca od poloviny me to začalo bavit a ten konec je pecka. Doporucuju vydržet :)
Tak zrovna souboják je něco, co má hra zvládnuté naprosto na jedničku. Oproti tomu je spíš "primitivní" v Bloodbornu a Souls hrách. Pokud člověk opravdu není omezený a má i fantazii, daj se tam tvořit opravdu dlouhá comba. Stejně tak díky RPG systému, tak jde si dobře přizpůsobit staty svému stylu. Buď to A2 vůbec nehrál, protože hra chyby má a kdyby o nich věděl, tak si tu nebude vymýšlet nesmysli anebo, to je pravděpodobnější, prostě trollí :D A v jaké jiné hře prostě člověk seká sekerou, hodí jí po nepříteli, jde na férofku jen se štítem a pěstma aby na to si sekeru přivolal, ta po cestě posekala několik nepřátel aby v jejich krájení potom mohl pokračovat hráč. Kdyby byl opravdu combat systém na nic, nedokázal by si vystačit po většinu hry jen se sekerou a upřímně, já neměl problém s tím, kdyby tam byla jen sekera a pěsti.
@A2: promiň,ale já takové problémy ve hře fakt nezažil. Navíc jsou souboje svižné,nechtěl bych aby byly těžkopádné jako v souls hrách! Nemůžeš proboha chtit aby všechny soubojaky ve hrách byly stejné,nejenom žeby to byl stereotyp ale hlavně časem pěkná nuda! Navíc mi nepřijde žeby ta hra byla primitivní! Co chceš potom říct o souls hrách?? Ty ti primitivní nepřijdou?? Mě teda mechaniky v souls hrách přijdou hrozně jak přes kopírak a pořád dokola,takže podle tebe primitivní! Ani nevíš jak jsem šťastný,že Sekiro půjde jinou cestou a konečně nějaká změna!
Každá hra má jiný soubojový systém a beru to jako to nejlepší, co může být. Líbil se mi v Bloodborne, i God of War. A v God of War není vůbec primitivní, jak se nám tady někdo snaží dokázat. Je velmi propracovaný. A to jedno tlačítko se dá využít do spousty kombinací. Je jednodušší, než u souls her, ale to neznamená, že je špatný. Už jen odhození sekery a boj holýma rukama, následně přivolání sekery přes houf nepřátel ... Souboják v God of War je pecka. Pro většinu hráčů a recenzentů. Asi taky ovce. A kdo tvrdí opak, hru nehrál, nebo musí sám sobě něco dokázat, jen nevím co. Prostě když se ti to nelíbí, nehrej to, tvůj názor známe, ty náš taky, tohle nic nevyřeší....
Můžeš mi tu napsat, kde sem v této diskuzi cokoliv napsal o soubojáku z Bloodborne?Jen jsem napsal, že souboják z God of War by se v Souls rozpadl, což by se rozpadl. Jinak můžeš určitě odcitovat, kde píši o bezchybnosti soubojáku z Bloodborne a té dokonalosti, kterou zmiňuješ. Děkuji.
Já o voze a ty o koze. Opět jenom red herring. Smutné to představení.
God of War má dosti průměrný souboják. Problémy s kamerou(přiznávají sami tvůrci), naprosto nesmyslné tagovaní pomocí ikonek na obrazovce, magnetizace nepřátel dle vzdálenosti. No, naštěstí ta hra je dosti primitivní(krom začátku), takže souboják se nerozsype. Samozřejmě takový souboják by v Souls hrách uspět nemohl, protože by hráč pořád jenom umíral.
link
Tady dvě nový minuty ze Sekira. Plavaní, vertikalní desing, stealth, propracovaný souboják. Takhle vypadá hratelnost. Cory Barlog by měl povinně sledovat před spaním.
@StepoBella: ano tak to bylo právě u mne,ale hra už je doma,takže dám Kratosovi druhou šanci
Cobra ja byl taky zklamany z nového GoW... Stare díly pro mě jsou nejlepší rozhodně. Hlavně v souboji je to neporovnatelné přesně jak píšeš. Všude rozpáráné břicha, krev zlomene kosti, odtrhnuté hlavy, vyrvané oči👀.Žádné velké plácky k prozkoumávání, i když i tak tam byl prostor na to hledat truhly nebo itemy z padlých Bossu. Ale tvrdit někdo že je ta hra špatně, to ne. Nový dil je hodne jiný, ale ne špatný. Mě osobně prostě jen vyhovuje starší koncept. GoW 1,2,3, měly úspěch a obrovské množství fanoušků. Ne náhodou takže si myslím že pokud by byl koncept zachován, úspěch by měl i dil nový. I tak se da udělat spousta změn a novinek. Ale holt je to tak jak to je, a buď se s tim smířime nebo ne. Ja tomu dal další šanci, a docela mě to baví. Asura- tak to ja jo. Právě kvůli GoW jsem si konzole kupoval😄