Konzolista.cz

Cliff Bleszinski: Čtvrtý Gears of War mohl být z first-person pohledu

novinkaneděle 12. března 2023Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Cliff Bleszinski: Čtvrtý Gears of War mohl být z first-person pohledu
Cliff Bleszinski je považován za hlavního tvůrce série Gears of War. Ještě než odešel ze studia Epic Games, přemýšlel o čtvrtém dílu, jak nyní prozradil v podcastu XboxEra. Dokonce zvažoval, že by čtvrtý díl byl z first-person pohledu, což by byl značný odklon od prvních dílů, které byly z pohledu třetí osoby. „Mohu vám říct, že jsem skutečně uvažoval o hře z první osoby. Dokážete si představit, že byste ve first-person pohledu řezali Locusty motorovou pilou?“ Ten svůj koncept následně blíže už nepředstavil, ale je jasné, že z něj do budoucna nic nebude. Po jeho odchodu prodalo studio Epic Games veškerá práva na Gears of War společnosti Microsoft, která se o ní od té doby společně se studiem The Coalition stará. Vydala několik hlavních her a také povedený strategický spin-off Gears Tactics. Do budoucna se připravuje minimálně Gears 6.
Zdroj: VGC
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (16)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Nová doba
Nová doba #Guten tag

at zase udelaji tunel a zasazeni jako Gears 2 a bude to cajk.

Boring Longplay onjo

Já si matně vzpomínám hlavně na jedničku to bylo celkem zjevení, ani tu snad nebudu vypisovat R6 vegas a gearsy potom lachtan hromadně chipoval 360tky a konec 😂

esoLister
esoLister #legendMKII
❤️1

@Boring Longplay onjo: nejen nováčkům, nedávno jsem chtěl zahrát pár her, ale jak jsem to hrozně dlouho nehrál, tak jsem dostával pořádný sekec. Už se mi nechtělo zas trénovat, tak jsem se potupen rozloučil😂

esoLister
esoLister #legendMKII

@🏡Makléř: hraje to furt dost lidí Za mě nej mulťák vůbec. Vzpomínám, jak jsem dostával strašnou sadu, než jsem to dostal trochu do pracek😃 Nejvíc jsem drtil u 3 a 4. Za mě chce nakopnout i ten mp. Něco třeba ve stylu Killzone3 v modu warzone, jak se tam mapa postupně dobývala. Jeden tým by bránil, druhý útočil. První fáze odpálit dveře, druhé něco/někoho najít, odnést a poslední přežít do evakuace ukončené animací odletu postav. Třeba. Vymyslet by se toho dalo mraky, ne jen team dm, koth na x mapách.

Boring Longplay onjo

@🏡Makléř: stovky lidí denně pvp, desítky lidí pve většinou "veteráni" série občas se objeví pár botů, ale spíš výjimečně gears je už docela nepřístupná hra nováčkům, navíc spousta lidí už hraje spíš pc verzi, multiplayer je only crossplatform

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race

@🏡Makléř: Takze by ti jakoze davalo smysl mit sp fps a mp tps nebo? 😀

Krome toho tyhle "frajerinky" se daji delat ne jen v mp a take v singlu jich spousta funguje celkem obstojne. "Bounce to strafe" me pri hrani na insane nejednou zachranilo a celkove ten komplexni cover/movement system je proste soucasti DNA Gearsu a bez toho by to byla jen dalsi strilecka bez duse, sorry jako.

Ze ta serie potrebuje nejak nakopnout je sice asi pravda, ale tim ze ji seberes ten nejklicovejsi prvek, kterym se v podstate identifikuje, toho fakt nedosahnes...

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Prstoklad: Většina exploitů, jež si hráči oblíbili natolik, že se je vývojáři rozhodli nakonec ponechat ve hře, vypadají hloupě (Korean backdash v Tekkenovi například). Ono to vypadá nevábně, ale ten pocit při jejich provedení, je jako když v CoD uděláš 360 Noscope, protože si to žádá skill. 🙂

Prstoklad
👍1
❤️1
👎1

@TimeSplitter: Možná je to účinný, ale vypadá to strašně debilně :D

esoLister
esoLister #legendMKII
😁2

@TimeSplitter: Cliff šudlá něco v nějakém divadle nebo co, už ani nevím😀

Ta jeho poslední hra byla mrtvá tak týden po vydání.

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race

A jinak jsem teda rad, ze od toho sel Cliff pryc. Kdyz by z toho udelal fps, tak by tu serii definitivne pohrbil a ztratil vse, co to delalo unikatnim.

Hlavne od te doby nic poradneho nevytvoril a jeho studio mam pocit uz i krachlo?

Proste takovej "one pump chump" ci autor jednoho dila, nebo jak tomu chcete nadavat... 😀

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race
👍3

@🏡Makléř: Sorry, ale v tomhle fakt vubec netusis.

Gears ma skvelej mp a je v te hre nekolik movement mechanik, ktere v jinych hrach neexistuji (minimalne ne v takove podobe) a jako fps by to nikdy nemohlo fungovat.

Kdyz zacnes hrat Gears mp, tak se doslova musis naucit "chodit", ta hra ma brutalne propracovanej movement system, ackoli to tak na prvni pohled mozna nevypada, ale pokud se tam jen standardne motas jak v singlu, tak absolutne nemas sanci proti lidem, kteri ovladaji wall-bouncing, slide cancel a strafe running. Nedej boze kdyz behem tech animaci z toho umi i primo strilet Gnasherem.

link

Tady to treba borec vzal uplne do extremu, tak jen pro predstavu, co tam muzes provadet. A ver mi, ze neni snadne se to naucit pouzivat efektivne a rozhodne nestaci to tlacitko jen spamovat, jelikoz v tu chvili udelas kotrmelec a to je vetsinou rozsudek smrti, protoze jeho animace se neda zrusit, nemuzes behem ni strilet a ma to snadno predvidatelny smer.

Ted uz pravda Gearsy nehravam, 4 a 5 uz me nikdy tak dlouhodobe nechytlo, ale trojka na X360 byla moje nejhranejsi hra vubec a jsem si docela jisty, ze v 1v1 bych i bez treninku porad znicil vetsinu lidi, zvlast pokud to nikdy poradne nehrali, jelikoz nejakej ten mechanickej skill by tam porad byl a i kdyby ho zustalo jen 15%, tak to je porad podstatne vic, nez 0. 😀

A Gears mp je z 90% o mechanickym skillu a jako jeden hrac tu hru muzes neskutecne ovlivnit. Proste kdyz umis, tak te to fakt odmeni.

menzes

@Peete: jo,to se neskutecne povedlo :) vcera sem si to zrovna stahnul a dneska si to chci zase zopakovat…

Boring Longplay onjo
👍1

link pvp dnes, jediná mp hra co mě baví, nicméně ostuda xbox divize, že doteď nejsou schopni vyplivnout Marcus kolekci

Darth_Štófi
Darth_Štófi #Palmárák
👎2
👍1

Není těch Gearsů už nějak moc? Zase tak oblíbená značka to není. Měli by se na ní už vykašlat a vymyslet něco novýho

xboy cz
xboy cz #X® / S®
👍5
👎1

Takový pohled by hře určitě neseděl,to co dělá hru zábavnou,je její movement a systém krytí a využívání překážek, to by se při pohledu první osoby nedalo použít a hra by tak ztratila to,v čem je skvělá

Mark Gordon
Mark Gordon #XSX💚
❤️2

Jakooo nemohlo by to bejt špatný ve first person, a udělat to temnější taky. Na Gears 6 se moc těším pořad si občas zahraju tu 5 ale už je pro mě ohraná no 😏 chce to další díl.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články