Camouflaj: Marvel’s Iron Man VR není jen experiment, je to velká hra pro VR

Vývoj hry přitom odstartoval už v roce 2016, když byla na E3 poprvé představena hra Marvel's Spider-Man od studia Insomniac Games. V tu dobu Marvel Games hledal schopné vývojáře, kteří by vytvořili pár her pro VR. Ryan Payton vzpomíná, že měli hned velký zájem a následně vytvořili prototyp, který se Marvelu líbil. Mohli se tak naplno pustit do vývoje. Od začátku měli podle Ryana volné ruce a Marvel je ničím nesvazoval, ačkoliv samozřejmě dohlíží na vývoj. Každopádně Marvel’s Iron Man VR nabídne vlastní originální příběh, v němž půjde hlavnímu hrdinovi po krku Ghost. Oproti originálu je Ghost ovšem ženský padouch, ne muž. Vývojářům z Camouflaj se tato myšlenka ženského padoucha hodně líbila, ale nebyli jediní. Stejný nápad s postavou Ghost mělo i filmové studiu Marvelu, výsledkem čehož byla ženská verze Ghosta ve filmu Ant-Man and the Wasp. To trochu Ryana mrzí, protože chtěli být první, kdo s tímto přijde.

Hra nevypráví origin, ale Tony Stark už nějakou tu dobu jako Iron Man existuje, což dává možnost vývojářům zaměřit se na jeho samotného i řadu nepřátel, které si během svého působení udělal. Pro příběhové pozadí i hru samotnou se vývojáři pochopitelně inspirovat filmovými předlohami i komiksy. Tomu se prostě vyhnout nedalo, ale jinak si jdou stejnou cestou, jakou šel Insomniac Games s Marvel's Spider-Man. A je tedy možné, že obě hry sdílejí stejné univerzum? Na to Ryan zatím odpovědět nechtěl, ale jen dodal, že tohle je ve výsledku o rozhodnutí Sony a Marvel Games. My bychom se ale nedivili, pokud by tomu tak bylo a Sony pomalu s Marvelem rozjížděla vlastní herní univerzum.
Podle dojmů zahraničních novinářů je největší devízou hry její hratelnost, protože konečně si můžete připadat jako skutečný Iron Man. Hlavně hře pomáhá skvělý pocit z létání v 360 stupních a rychlosti, aniž by se dělalo při hraní někomu špatně. Vývojáři tomuto věnovali hodně času a poučili se z mnoha jiných VR her. Jak ale Ryan Payton dodává, jsou i lidé, kterým může být během hraní nevolno. Jde o lidi, kteří mají strach z výšek. Pak je jasné, že létání ve zhruba 250 kilometrech za hodinu jim nebude dělat dobře. Na druhou stranu jde ale i největší přednost hry a její základní stavební kámen.

Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (14)
McJoel.: Nejlépe přímo Starkuv oblek s pohybovými čidly že
Herní doba 55 minut, ne fakt už nikdy
Poměr cena/kvalita nedostižná špice. Tady se to evidentně povedlo 🤔😆
Solidní šleha. Only on Godstation Další důvod, proč vlastnit VR :)
Sony se VR evidentne zalibilo a investuje do nej dal a tahle vec by mohla byt pro VR stejne silnym tahakem, jakym byl novy Spiderman pro PS4. Budu vyvojarum fandit, protoze VR je fajn vecicka a herni zazitek oprvadu dokaze hodne posunout. V pristi generaci pri slusnem vykonu PS5, by ta technologie mohla pritahnout mnohem vice hracu.
Shut up and take my money
Jaj keby si ty vedel kolko toho je specialne pre PSVR na znamych panskych portaloch by si nestihal testosteron sypat
(kamos hovoril)
VR je budoucnost, jen vic takovych her
To zní velmi slibně ...
Mám rád komiksy od Marvelu a tohle si určitě nenechám ujít.
To je jenom dobře Pro VR i hráče kteří jej mají. Protože jsou hry které si proste užijete daleko víc ve virtuální realitě než klasicky na aTV.
už jen kdy :)
Experiment a nebo ne to je fuk, ta hra vypadá opravdu parádně.
To zní dobře. Velkých her pro VR zatím moc není. Snad se povede. Těším se.