Bungie začátkem května představí budoucnost Destiny 2, oznámeno rozšíření The Edge of Fate

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (9)
Pořád jsem toho názoru,že Destiny 1 byla nejlepší. Nepřehršel aktivit,prostě každých pár měsíců kvalitní datadisk a žádné hloupé sezóny které mě nedokáži zabavit. Mise byly taky daleko zábavnější, protože měly velkou znovu hratelnost. Ale kdyz tam plácnou ty vymodlené filmečky a filmovej příběh..tak jako sorry,ale koho baví na to pořád dokola koukat a procházet dlouhé mise?
Destiny bylo vždy o farmení..ale díky těm dobře navrženým a ne příliš dlouhým misím to člověku tak rychle nezačalo zajídat jako ve dvojce.
Loot taky za mě prostě zajímavější v jedničce.
Vím že si hodně hráčů přálo mít promakanější mise,ale to je právě ten problém ve dvojce. Když je něco tak filmově zpracované, tak to stejně jako film na vícekrát už nebaví.
Mě třeba hrozně bavilo grimoire kartičky, příběh vyprávěný tímto způsobem a sem tam nějaký filmeček bylo dle mého nejlepší pro hru takového tipu.
Jinak v Destiny 1 mám kolem 3500h
Destiny 2 cca kolem 1000h. Ale kolikrát jsem to hrál že jsem se do toho už nutil. Což se mě u D1 nikdy nestalo. Takže celkem vypovídající
Chtelo by to zprehlednit a usnadnit vtup novym hracum. K tomu neni uplne nezbytne delat novy dil, Bungie uz to pry resi, tak uvidime co prijde.
Jednoduchý, asi to furt sype😎
@Radek Suchy: Tak sni dál.
@Temp27: nevím, kdy jsi hrál Destiny naposled, ale v poslední době Bungie na odstranění repetetivnosti dost zapracovalo. Před nějakýma třema rokama jsem si musel dát pauzu, protože to bylo opravdu otravný, ale teď jsem zpátky cca tři čtvrtě roku a přijde mi, že je ve hře tolik různých aktivit, že se ani sólo hráči nemusí nudit.
Jiná pohádka (a neustále kritizovaná bolístka) je nepřívětivost pro nový hráče, kteří nemají možnost smysluplně odehrát kampaň amísto toho jim je servírovanej slušnej chaos, ale na tom snad už taky zapracujou.
Imho hráče na nějakou dobu zabaví i leaknutej rework armoru a na to jsem snad zvědavej nejvíc.
Taky jsem raději pro nový díl, pokud se na něm vůbec pracuje a ne tuhle nastavovanou kaši. Ale chtělo by to jinak a líp, aby se poučili z chyb a udělali něco, co nás posadí na zadek... svět a lore na to mají obrovský a potenciál stále nevyužitý, tak je na čem pracovat. Gunplay mají skvělý, těžko se hledá nějaká konkurence v podobných hrách.
Destiny mám rád, odehrál jsem tam snad tisíce hodin, ale tohle je pořád dokola. Hlavně ať nezapomenou na nové pravidelné epizody nebo season pass se stereotypním obsahem, jako je tomu už mnoho posledních let. Doufal jsem, že dokončí 10-letý cyklus a nechají to už umřít, ale ne, budou s tím strašit ještě do přespříští generace.
Destiny 3 na Decima enginu bych si nechal líbit.
Proč neoznámí nový díl SAKRA !!!
Oznamte trojku a reboot série 😀