Konzolista.cz

Bungie: Nasloucháme hráčům, nechceme mít mrtvou hru

novinkapondělí 1. prosince 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Bungie: Nasloucháme hráčům, nechceme mít mrtvou hru
Akční hra Destiny 2 má za sebou opravdu bouřlivé měsíce a v současnosti ji hraje nejméně hráčů v její historii. Za tento stav si mohou vývojáři sami, a to svými rozhodnutími. Přitom loňské velké rozšíření The Final Shape se povedlo a dokázalo přilákat na konec příběhu obrovské množství fanoušků. „The Final Shape přinesl velké finále. Byl to fantastický konec, který uzavřel spoustu příběhových linek. Hráči byli spokojeni, ale pak začali hru opouštět. Odliv hráčů ale nastal kvůli tomu, že jsme zakončili dlouhý příběh. Z obchodního hlediska to ale nebyl plán. Stále chceme Destiny vyvíjet, pořád máme spoustu příběhů, které chceme vyprávět. Pořád je tu hromada věcí a musíme hru dál budovat. Bohužel jsme to ale nezvládli moc ideálně," přiznal s odstupem času herní ředitel Tyson Green v rozhovoru pro magazín IGN.

Výsledkem snahy zastavit propad hráčů a nabídnout jim něco nového bylo rozšíření The Edge of Fate, v němž Bungie položilo základy svého dalšího hlavního příběhového oblouku s názvem „Fate saga“. Přeneslo hráče do nové části vesmíru, kde se dostali do konfliktu s tajemnou frakcí Nine, ale také jim byly představeny nové postavy a kontroverzní změny v systému samotné hry. Hlavně byl kritizován otravný systém grindu, který vyžadoval, aby hráč hře obětoval stovky hodin ke zvýšení celkové síly. Jen tak mohl pomýšlet na to nejlepší vybavení. Byl to prakticky jen hon za jedním číslem, podle něhož následně loot padal. „Podívali jsme se na problém, který jsme po The Final Shape měli a mysleli jsme si, že existuje cesta, a to větší důraz na honbu za novým lootem, větším powerem a třeba i přizpůsobování obtížnosti. Komunita si měla říci, že projde hru skrz naskrz a získá dobré odměny. Na papíře to zní skvěle, ale vůbec to nefungovalo,“ přiznává Tyson Green.

Nyní už dle jeho slov v Bungie lépe vědí, co hráči přesně od Destiny 2 chtějí, a hodlají jim to s novým rozšířením nabídnout. „Myslím, že jsme dostali řadu opravdu tvrdých lekcí o tom, co naši hráči chtějí. Existují dva typy live service her: ty, které hráče poslouchají a reagují, a ty, které ne. A my nechceme být mrtvá live servis hra, chceme Destiny dál budovat. Takže nasloucháme našim hráčům, a ti nám říkají, že nechtějí honit jen jednoduché číslo, které roste – chtějí skutečné odměny,“ dodal. Jak moc vývojáři zareagovali na zpětnou vazbu, uvidíme už tento týden. Vychází totiž druhé letošní větší rozšíření Renegades, které je inspirované Star Wars univerzem. To přinese novou příběhovou kampaň, nové lokace, aktivity i zbraně. 

Zdroj: IGN
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (7)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Zde255 v.2
Zde255 v.2 #Lucifer

@alfasamecnewversion: problém je v tom co píšeš, respektive jeden z problémů. Ono je to hlavně nepřístupné novým hráčům. Na tom by měli zapracovat.

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426

A já už nechci hrát destiny. Jenže vzdát se své dojné krávy a vymyslet nedejbože novou hru to nééé. Dávno jsem je jako studio vyšachoval. Tyhle studia Live service her jsou spíš něco jako obsluha casina. Jedinej zájem je, jak to udělat aby se dalo udržet co nejvíc lidí a podojit je.

alfasamecnewversion

Mrtvá hra. Za všechno se platí a je v tom takový bordel, že půlku věcí mám zamknutou a nevím ani jak to otevřít

TommyKeez
TommyKeez #PS5 PRO

A teď tu o červený Karkulce... 😂

lagZz
lagZz #PC+Steamdeck 🩵

Ale už dávno máte :D

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt
👍1

Tak to chce pridávanie kvalitného contentu a ne že pridajú skin a dajú že treba 1000x zopakovat aktivitu co sa už opakovala 1000 000x predtým.

debilorf
debilorf #cz titulky

🤣🤣🤣