Bungie: Nasloucháme hráčům, nechceme mít mrtvou hru

Výsledkem snahy zastavit propad hráčů a nabídnout jim něco nového bylo rozšíření The Edge of Fate, v němž Bungie položilo základy svého dalšího hlavního příběhového oblouku s názvem „Fate saga“. Přeneslo hráče do nové části vesmíru, kde se dostali do konfliktu s tajemnou frakcí Nine, ale také jim byly představeny nové postavy a kontroverzní změny v systému samotné hry. Hlavně byl kritizován otravný systém grindu, který vyžadoval, aby hráč hře obětoval stovky hodin ke zvýšení celkové síly. Jen tak mohl pomýšlet na to nejlepší vybavení. Byl to prakticky jen hon za jedním číslem, podle něhož následně loot padal. „Podívali jsme se na problém, který jsme po The Final Shape měli a mysleli jsme si, že existuje cesta, a to větší důraz na honbu za novým lootem, větším powerem a třeba i přizpůsobování obtížnosti. Komunita si měla říci, že projde hru skrz naskrz a získá dobré odměny. Na papíře to zní skvěle, ale vůbec to nefungovalo,“ přiznává Tyson Green.
Nyní už dle jeho slov v Bungie lépe vědí, co hráči přesně od Destiny 2 chtějí, a hodlají jim to s novým rozšířením nabídnout. „Myslím, že jsme dostali řadu opravdu tvrdých lekcí o tom, co naši hráči chtějí. Existují dva typy live service her: ty, které hráče poslouchají a reagují, a ty, které ne. A my nechceme být mrtvá live servis hra, chceme Destiny dál budovat. Takže nasloucháme našim hráčům, a ti nám říkají, že nechtějí honit jen jednoduché číslo, které roste – chtějí skutečné odměny,“ dodal. Jak moc vývojáři zareagovali na zpětnou vazbu, uvidíme už tento týden. Vychází totiž druhé letošní větší rozšíření Renegades, které je inspirované Star Wars univerzem. To přinese novou příběhovou kampaň, nové lokace, aktivity i zbraně.







Komentáře (7)
@alfasamecnewversion: problém je v tom co píšeš, respektive jeden z problémů. Ono je to hlavně nepřístupné novým hráčům. Na tom by měli zapracovat.
A já už nechci hrát destiny. Jenže vzdát se své dojné krávy a vymyslet nedejbože novou hru to nééé. Dávno jsem je jako studio vyšachoval. Tyhle studia Live service her jsou spíš něco jako obsluha casina. Jedinej zájem je, jak to udělat aby se dalo udržet co nejvíc lidí a podojit je.
Mrtvá hra. Za všechno se platí a je v tom takový bordel, že půlku věcí mám zamknutou a nevím ani jak to otevřít
A teď tu o červený Karkulce... 😂
Ale už dávno máte :D
Tak to chce pridávanie kvalitného contentu a ne že pridajú skin a dajú že treba 1000x zopakovat aktivitu co sa už opakovala 1000 000x predtým.
🤣🤣🤣