Konzolista.cz

Bodycount – první informace a obrázky! Musíte vidět!

novinkaúterý 9. března 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Bodycount – první informace a obrázky! Musíte vidět!
Včera jsme vás informovali, že magazín OXM odhalí hru Bodycount, novou hru od scénáristy hry Black. Ta nás zavede do globálních bojů, kdy budeme muset zlikvidovat všechny své nepřátele. Autoři slibují výbušnou rychlou akci, kde se nebude šetřit nejrůznějšími efekty a kromě kampaně pro jednoho hráče nemá chybět ani kooperativní režim a klasický online multiplayer. Celá hra je poté postavena na modifikovaném EGO Enginu, který slibuje tu nejlepší možnou podívanou. První dva obrázky na Bodycount si můžete prohlédnout na kartě http://konzolista.cz/seznam-her/karta/bodycount-_1694.html . My jenom dodáme, že by se hra mohla klidně jmenovat Black 2. Grafickým stylem a stylem i samotné hry je Bodycount Blacku hodně podobný. Bodycount vyjde začátkem příštího roku na Xbox 360 a Playstation 3.

Brzy vám přineseme další podrobnosti.
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (18)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
targumures

Ne, bílá obrazovka je přímo od tvůrců hry. Má to nějakej děsně nízkej max. počet jednotek. ;)

TumaPetr

targu: Víš co je nejhorší? Odsoudit hru kvůli tomu, že ji hraješ na starym pcčku na minimum při 15ti snímcích a v editoru ti to spadne, protože ta tvoje super mašina neutáhne...

targumures

OFP:DR vypadala naprosto otřesně - freeroam, to bylo sice hezký, když celé okolí tvořily jen stromy (Které stejně v dálkcáh mizeli) a občas se našel nějakej šutrák. Animace byli naprosto otřesné a modely ještě horší. Navíc ten engine nezvládal nijak velké bitvy. (To jste měly vidět co to udělalo v editoru když jsem tam strčil 3 skupiny proti 3.. nic, bílá obrazovka = moc jednotek na scéně.)

karloslav
karloslav #deckuju se 🚢

Black 2 jak vysitej - i lekarnicky vypadaji stejne :D

TumaPetr

Fenix: No naposled se ti budu snažit odpovědět ještě rozumně. Proč vývojáři nepoužívají EGO engine? Protože všichni dělají právě onen koridor a freeroam her se přiliš bojí, protože tam jde hru zkrátka naprosto podělat nebo vypiplat a ještě u ní není zaručen mainstream úspěch, protože casual hráč přeci jen nedokáže ani určit směr podle mapy. Dál srovnávat EGO engine a Cryengine3 je skoro až šílenství, protože Cryengine je právě ten koridor. Jinak grafika je na poměry otevřenosti dokonalá, ale to sám víš, když si OFP, tak dobře prošel. No a nakonec pokud chceš poměřovat EGO, tak jedině s Lindou.

Fenix

VRB: to je sice možný ale krom Opf 2 na něm nevyšla jiná akční hra , tal sakra proč když je tak dobrej jak píšeš... Kde je ta chyba matrixu že na Ego engin vývojáři kašlou a krom pár závodních her a Opf 2 na něm nic jiného nevyšlo ... za druhý viděl si první screeny s opf 2 jak tam jsou ty zalehnutí vojáci a jak je všechno detailní , to byla krása ale k realitě to bohužel jako většina prvních screenu nedosáhlo ... nezlob se na mě ale podle mě budoucnost herních enginu je uplně někde jinde :) než Ego představilo v OFP2 , je to vyší průměr ale hold na engin od Crytecu nemá :) jestli si hrál na PC Crysis tak to má uplně to samé jako OPF 2 ... a to má přijít i na konzole s Cryenginem 3 ... no nic egoengin je super ale jen pro závodní hry kde vypadá skvěle ale hodl do FPS mi nesedí :)

PICEKcz
PICEKcz #\m/

VRB: nadavej me jak chces:-) Sice je pravda, ze EGOengine zvlada "vsechno", ale jenom zavodni hry vypadaju na nem dobre... Ja vim co sem videl, kdyz sem to zkusal a nelibi se me to... Neznamena, ze kdyz stebu nesuhlasim, ze su dementni... Tak sklidni hormon prosimte;-)

TumaPetr

Fenix: V OFP to byla bída? Ale to musíš tu hru nejdřív zkusit, aby jsi to mohl hodnotit... Jinak výhoda EGO enginu je jednoduchá, on totiž narozdíl od ostatních zvládá všechno. Zkus v UT enginu udělat OFP s takhle propracovanou technikou, její výbornou ovladatelností, totální otevřenost světa, počasí jsem nikde neviděl lépe zpracovaný, destrukce v takhle otevřeném prostoru, které běží bez poklesů, styl grafiky, která může být realistická i stylová atd. atd. Ty tu mluvíš zkrátka o koridorech, kde je naskryptobaný snad i výbuch barelu a vykreslovaná vzdálenost je pár metrů před tebou a určitá dohlednost je pouze kulisa. Pokud mluvíš o budoucnosti, ano já dávám přednost enginu, který zvládá vše na 80 procent, ale jinak věřím, že vývojáři si raději koupí licenci na již vytvořený engine pro danou hru, kde budou moci oslňovat skvělými testurami apod., ale jak vyjedeš z kolejí žánru, hře se automaticky vyrazí dech.

PICEK: Tvojí dementnost převýší leda tvoje duchaplný komenty...

PICEKcz
PICEKcz #\m/

EGOengine jedine na zavody... jak Dirt, tak Grid vypadaju paradne, ale pouzit ho na FPS??? Stacilo me videt OFP2 a tri dni sem nemohl spat jak to bylo skarede:-)

Fenix

VRB: ego engin není špatnej ale hodí se spíše do zavodních her tipu CmR a ne do opf2 ... kde to byla dost bída :) narozdíl od zavodních her ... a hlavně tohle není budoucnost herních enginu :) budoucnost je UT4 engin kde jeho programování je pro tvůrce her přijetelnější jak ego ... proč jinak by byly poměry her postavených na Ego enginu a na UT enginu tak rozdílné :) .... ale kéž by tomu bylo jinak a vývojáři se vykašlaly na UT a používaly nové technologie třeba engin s BBC2 je užasnej a DICE prostě umí :)

Maverick_cz
Maverick_cz #G.B. club

hnidopich.. nu ..mno... mně šlo o (grafiku) tý armatury... kdy je rovná stěna a z ní trčí už né drát, ale vyloženě roura, která je ohlá a pak seřízlá jako že po výbuchu... Zkuste ohnout a nebo přetrhnout takovouhle tyč! co má pruměr podle toho screenu tak 10cm :o) šlo mi o kapku realističnosti, když se někdo dělá s tim levelem... Pro mě je to, jak z doby starších her ...něco jako, kdyby tam bylo vymodelovaný auto a to mělo hranatý kola. ;o) ach jo.. kam jsem to dopracoval.. už jsem jak Pedro se stromama. Nu každej máme něco :o)) mužeme pak udělat kompletní tým hnidopiších věčně nespokojenejch kritiku.

Ne já to beru, hlavně ať mi nedělaj u her co chci hrát hranatý kola na autech a budu spokojenej... Tady to byl jenom joke.. nehodlám se kvuli tomu prát.

TumaPetr

Nádhera, EGO engine je vážně jeden z minima, který umí podat realistickou grafiku i styl v jednom. Jinak jen dodám pro hnidopichy, že pokud neviděli v běhu OFP2 v pořádný bitvě, jejich názory jsou takřka nulový. Jde o realtime efekty, které nepodává jiný engine. Obloha je zatím nejvěrněji zpracováná ze všech her, EGO engine má podporu několika stovek světel (výbuchů) bez poklesu snímkování, podporu destrukce prostředí, dohlednost desítek kilometrů či neskutečné možnosti v rámci techniky/objektů. Pokud odvedou stejnou práci jako u OFP2 akorát v jiném stylu a pro mainstream, mohla by se hra stát opravdu hitem.

Smileface

No a že to nevypadá dokonale, pokud to bude zábavné stejně jako Black tak je mi to uplně jedno. Má to ale vyjít až za rok, grafiku určitě ještě dopladěj. [s7] [s7] [s7]

Stanley-man

Snad to bude tak dobra rezba jako Black, ale prvni dojem bohuzel pod moje ocekavani.

PICEKcz
PICEKcz #\m/

To je PSP verze??:-)

Fenix

nevidím tam nic super a zatím mě to moc z údivu nevyvedlo , ty dva screeny vypadaj dost podivně a rozhodně to není žádnej WOW efekt :)

Maverick_cz
Maverick_cz #G.B. club

taky mi přijde, že graficky je to teda skok dozadu... Jenom ta armatura, jak trčí z toho betonu je na dnešní poměry tedy docela výsměch a navíc takovouhle rouru, kdyby dali do betonu, tak se jim to asi snad v životě nerozpadne :o)))

milhaus
milhaus #PSN: mhsCZ

to sou screeny z ps2 verze? [s8]