BioWare se chce u Anthemu zaměřit na příběh, počítá se s dodatečným obsahem

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
fórum
Think before you sleep
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (25)
Aj u andromedy robily dodatky. Zruseno.
Tohle mi zavani pruserem, nebo minimalne pro mne nezajimavy titul.
Ja chcem Dragon Age 4, nie Anthem :D
Musim sa smiat EA. To vedia roztocit kym hra este nevysla
At se na naky coop mmo vyserou nechaj to jinejm a udelaj to co umeli nejlip pribehovy rpg jako bejval kotor.
nevím vyprdl bych se na celej příběh,prostě pořádnej svět, coop, mise , dungeony,spousta lootu, prozkoumávání a volnost
Nevím no tyhle hry typu Destiny, Division atd mě vždy strašně hypnou první měsíc mě to extrémně baví a pak zjístím že je to ve spoustě věcí vlastně fail. Proč nemůžou nikdy vydat tu hru tak, aby byla hned od vydání pecka. A taky se mi už nechce podporovat Bioware a EA za to co udělali s ME. Doufám že si s touhle značkou fakt věří a bude to extrémní masterpiece když se rozhodli kvůli tomu pohřbít moji jednu z nej sérií. Jinak příběh u těhle her je na druhý koleji ale nemyslím si že by byl uplně zbytečnej. Pořádný lore a zajímavej svět kterej hráče vtáhne je důležitej. V prvním Destiny to bylo nešťastne řešený přes ty grimoire kartičky které ani nebyly ve hře a člověk si to musel pohledat na netu aby se vůběc něco dozvěděl, no druhej díl se pokusil o nějaký ty cut scény ale stejně to bylo meh :D A taky srovnávat to s WoW je nesmysl. Ta značka má vybudovanej lore i z Warcraft her a několika datáču který se táhnou už skoro 15 let takže je jasný že to bude obrovský a na totálně jiný úrovni. Bungie slibovalo podporu Destiny 10 let no tak uvidíme kam se to jednou dostane.
Moc tomu nevěřím, Casey Hudson sem, Casey Hudson tam. Myslím, že rozhoduje ten kdo hru vydává, nikoliv ten kdo hru vyrábí, neboť vývojový tým jen plní jejich požadavky. Mass Effect Andromeda trpí jedním velkým problémem, a to že je hra ukecaná, dále k tomu lze přičíst fakt, že je hra nudná a tak trochu nezajímavá.
Tahle hra se mi od prvního dne oznámení libila. Ale po spackaném Star Wars Battlefront 2 které bylo z počátku velice dobré jsem ztratil důvěru v EA. Je předem jasné že tam budou mikrotransakce... to by nebyla EA.
Pokud by to mělo nějaký příběh a ne moc krátký jako u SWB2 tak by to možná na tu zkoušku stálo proč ne ale určitě to není hra DAY ONE.
Zkrátka bych v to nevkládal takové naděje jak slibujou.
Bioware je po smrti... skončil po Mass effectu 2
Stepo: Ja s Tebou nesouhlasim. Je to presne tak, jak rika Acemax a konkretne u toho WoWka byl pribeh to hlavni. Ale samozrejme musi mit takova hra hodne obsahu, lootu a vedlejsich aktivit u kterych se muzes odreagovat s prateli, dobry matchmaking, zabavne PvP, crafting, reputace atd. Coz Wowko vsechno ma. Ano, nebylo to tam hned a plno veci pridali o dost pozdeji, ale dnesni hry tohodle typu by to meli mit aspon v zakladni forme hned a casem to jen vylepsovat. Pokud to ma byt universum, musi mit Anthem kvalitni pribeh, na ktere se budou nabalovat DLC, protoze pak ti inobycejne Q budou davat smysl (proc delas to, a proc zas tohle). Fandove ten pribeh budou zrat a ten kdo si jen bude chtit jen zahrat a nebude ho zajimat pribeh nejak do hloubky zase oceni ty dalsi veci a nebude to jako u D2, ktery po mesici zacali opoustet hraci vsech typu.
Ja se tesim division nedalo co jsem chtel destiny 2 des a sot je prazdne tak doufam ze se ea ukazi a udelaji paradni hru
link
Acemax- ale to je přeci samozřejmost že hra musí obsahovat zajímavé univerzum a nějaký ten příběh proč se to vlastně celé děje a tak. Ale ja narážel na to co se rozhodli udělat i v Bungie a teď i v BioWare- prostě upřednostit příběh v tomhle tipu hry je blbost. Příběh tě bude zajímat tak 15h a to ještě přeháním, kdy se pachtíš s misema a levelujes postavu do maxu. Pak ale nastoupí Loot v barevné podobě- Rare-Legendary-exotic a ja nevim co ještě. Týmová hra, porážení stále dokola těch samých mobek jen aby jsi získal top výbavu a v tu chvíli ti je mimo pěkné univerzum( nutnost) celý příběh tam někde. 😊
Tak skvele lore ake ma destiny je hriech takto prznit (kazit). Sedia na zlatej bani ale neschopny manazment ich pochovava, bohuzial. Nic nemeni na tom ze Anthem ma bude musiet sakra presvedcit, ci uz coopom alebo pvp. Nebude to len o krasnom frostbite engine...
"To je přesně to, co od nás hráči očekávají." Naslibujeme Vám hory doly, ale ve finále to bude takhle: "Řídíme se tím, co od nás finanční oddělení EA Games očekává."
To je opravdu moc hezke, ze vas Andromeda mrzi. Malem sem vam to sezral.
Pribeh samozrejme nutnosti je. Nebo mozna spise nez pribeh musi mit podobna hra propracovany lore, historii. Jen tak tomu svetu, ve kterem se bude odehravat uverime. Hral nekdo WoWko? Asi mi date za pravdu, ze tam je pribeh, lore a historie sveta na hodne vysoke urovni. Pokud tohle bude u Antheme absentovat, bude to jen dalsi nudna hra bez jakehokoliv presahu a pridane hodnoty. Stepa ma pravdu, prim by mel hrat gunplay, loot, raidy a podobne veci, ale rict ze pribeh je zbytecnost je podle me dost kratkozraky nazor. Sami si vemte, kdyz reknu Zavala, Ikora...hned vite ze? Za kazdym z tech jmen je jasne dana postava, s jasnou historii, vztahy a miste ve svete hry. Tohle musi u Antehme fungovat taky
Semy přesně tak. Ten kdo hral Destiny 1,a následně naskočil celý natěšený do Destiny 2 nám asi dá za pravdu, jak to dopadá když se vývojáři u MMO RPG FPS tipu Destiny a teď asi i Anthem zaměří místo skvěle hratelnosti a spousty obsahu jen na klišoidní příběh. Který stejně všichni co nejrychleji proletí jen aby byli na max levelu a mohli chodit RAIDY a další obsah kde se dá získat TOP loot.Cobra- chápu, ale tohle asi nebude hra zrovna pro tebe, teda pokud nejsi hráč co má rád dokola se opakující mise a další obsah "jen" proto aby měl tu nej výbavu
Kecaj.Jako,sorry,ale EA.
Jak píše Stepo, tady je příběh úplná zbytečnost, jestli chtěj konkurovat Destiny nebo překonat první díl, chce to loot, raidy, loot a zase jenom raidy, musí tam být extrémní množství obsahu, odemykání, levelování atd. To tyhle hry dělá zábavné.
Stepo jen chci říct,že když se už rozhodli pro příběhovou stranku hry,tak ať to nepodelaji tím,že to bude stylem aby se neřeklo,že to tam není! Třeba Titanfall 2 měl super střílející pasáže,docela slušný příběh,ale jakmile jsem tam začal skakat jak nadopovany zajda tak to byla nuda a přestalo mě to bavit,tak snad to nebude i zde
Cooperativní akční hra s příběhem? To mi nějak nejde dohromady.
No hlavně to ne. U MMO akce pokud chtějí konkurovat Destiny by se měli spíš zaměřit na dlouhotrvající hratelnost než na B-éčkovej příběh který u takových her stejně nikoho moc nezajímá. Tyhle hry jsou přeci primárně o lootu a co-op akci, rozmanitém světě a.t.d.Fakt mě nebere příběh tipu- rozhodni se mezi třemi otázkami které stejně nebudou mít vliv na hratelnost. Ne ja chci perfektní loot, výzvy, perfektně odladěný PvP mód a matchmaking i na cestu na wc☺Pokud tohle splní, tak ať to pak má klidněi super univerzum které bude zajímavé tak jako to má alespoň první Destiny
Pokud to bude mít kvalitní singl,tak koupim,jestli ne,tak maji smůlu