BioWare přiznalo pochybení a bude problémy řešit

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
fórum
Think before you sleep
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
Komentáře (20)
Byl jsem nastvany, ze hra dopadla pri startu spatne, uz ji nemam ani nainstalovanou a tak rok si pockam na novy content, ale - trochu jsem brouzdal po netu jak se to mohlo stat a kdo jiny za to muze nez (famfary prosim) EA! Hra byla ve vyvoji 7 let a z toho skoro 6 let se delaly jen prototypy a testy v UNREAL ENGINU. Na E3 2017 ani BioWare jeste nevedeli co budou dokoncovat, kdyz EA spustilo prezentaci s timto demem bylo to pry tak jakoze "Aha, takze tohle budeme tvorit, OK...". Pak si to nakracel nejakej blbecek z EA a rika "Hele, chceme, aby to jelo na Frostbite enginu". Takze museli jet od zacatku. To co vidime ted je prace za rok a par dni a BioWare si uvedomovala, ze to proste neni hotova hra. I kdyz za rok stvorit neco takoveho se mi zda docela uctyhodne, i kdyz je hra rozbita. Ostatne - Frostbite neni staveny na Online rezim (proto hra neni online open world jak ho zname, ale svet je instancovany). Pri cteni clanku jak hra mela skutecne vypadat a co vsechno tam melo byt... Slintal jsem. Nacez - nemuzu hanit jen EA, jelikoz napriklad BioWare B team, ktery pracuje na SW: The Old Republic se nabidl, ze jim s kodem pro Online Frostbite pomuze, ale Bioware A team prohlasilo, ze "pomoc od amateru nepotrebuje"... Je to jedno s druhym... EA pretahlo par lidi na dokonceni nove FIFA (nechapu proc, je to furt dokola). BioWare zas prislo o nejake lidi z hlediska pracovnich podminek... No doufejme, snad se hra zmatori, ma velky potencial a bavila me, jen delani veco stale dokola bez jakychkoliv zmen... to me nebere.
EDIT: Tak trochu jsem zopakoval to co je v clanku o Kotaku, ktery jsem si docetl pred chvili. Opravdu nechapu celou a stale se opakujici problematiku... akcionari a sponzori jsou moc hamty-hamty na penizky a pak to takto dopada... nikdy se nepouci
NEviem no podla mna je najvetsim problemom nerealny deadline a potom vychadzaju hry resp. zhluk bugov a patchuje sa to tyzden co tyzdnom
Ako som uz raz pisal, vytvorit nevhodne podmienky vyvojarom je v zasade dobra cesta k rozpadu celeho (nie len) herneho studia. Vyvojari su vacsinou vzdelani, inteligentni ludia pre ktorych zmena prace je momentalne len otazka par tyzdnov... Robit z hernej firmy koncentrak by bolo dlhodobo neudrzatelne a aj preto uplne nechcem verit tomu, ze by to v tych hernych spolocnostiach bolo az take zle... Jasne kazdemu sa clovek nezavdaci a individualne tam mozu byt problemy ale v zasade mam trchu dojem ze sa tu z komara zase nafukuje slon :)
@slanecek: a jaký jsou tam rozdíly prosimtě?
Snad se nekdy dozvim i duvod odchodu Kojimy
@Ultimate7th: není stres jako stres.
Bacha na to, objevila se Amerika.. Vyvojari, stejne jako dalších stamilionů lidi pracují pod neustálým psychickým stresem, WOW. To je mi panecku ale převratné zjištění.
"Jason Schreier z Kotaku na závěr svého nového článku dodává, že ho kontaktovala řada vývojářů z jiných studií, kteří jsou na tom prakticky stejně."
Tak schválně, tipnete si, pod jaké vydavatele tihle vývojáři spadají? Já mám jasno: EA, Activision-Blizzard, 2K, Bethesda, Ubisoft...
>>>BioWare přiznalo pochybení a bude problémy řešit<<<
Takže ten pokus o zatopení Destiny zruší? 😄
Jsou to jenom ubrečenci. Spousta lidí tvrdě maká a jsou rádi, že se můžou v práci alespoň napít nebo si dojít na záchod. Rozhodně nemají plakací místnosti. Tohle jim nežeru. Andromeda se nepovedla, protože dělali na Anthem. Anthem je na prd, protože chudáci museli makat a šéf jim do toho kecal. I tohle je marketing, tenhle brekot..
N0isy já rozhodně neříkám že pod sony je špatně, ale je to i tak korporát a ten ti stoprocentní kreativitu nedovolí nikdy
Nechápem aký problém je s hrou Anthem keď slovenský Sector mu dal 7/10 😀😀😀
Paráda a co takhle rovnou opravit ještě Andromedu? Nebo to byl jen obětní beránek? Vy kurvy zapráskaný...
Disney by mělo vzít EA licenci na Star Wars. Ta představa že další hra ze světa Star Wars vzniká v takových podmínkách a na Frostbitu je až děsivá a nejhorší je že to bude nejspiš zase MP shit.
Darth_Štófi Sony ani TakeTwo nedává volnou ruku. Sony jenom pokračuje ve strategii která momentálně hráčům sedí, singleplayer různýho druhu pro všechny co koupí jejich konzoli, je to evidentně díra na trhu a vývojáři jsou za takové hry na kterých můžou dělat taky moc rádi. Proto se zdá že dávají volnou ruku. Na druhou stranu TakeTwo je jedna z největšich korporátních špín v herní sféře,veřejné obhajování a tlačení mikrotransakcí v NBA, RDR2, GTA V. Myslím si že hodně lidí v Rockstaru by radši dělalo singleplayer než debility do multiplayeru, jde to vidět na RDR2. Mezi jejich další specialitu patří zaprodání všech svých značek na časovou exkluzivitu Epicu (to se sice konzolistů netýká, ale i tak by měly časové exkluzivity u 3rd party titulů prostě umřít.. viz Rise of the Tomb raider, jak moc to té hře pomohlo?)
@Darth_Štófi: Neexistuje něco jako "vývojářská firma bez manažerů", ti jsou všude. Problém je s nereálnými deadliny a nejasnou vizí/funčkní specifikací, takže vývoj nepostupuje, hromadí se bugy, tým je frustrovaný, dělají se přesčasy, tím se to ještě zhoršuje... začarovaný kruh.
To je taky důvod proč se hodně studií osamostatňuje. Když vývoj řídí manažeři, který vidí jen zisky a neznají rizika vývoje, tak to prostě dopadne na hovno. Když dá vydavatel vývojářům volnou ruku, tak to vždy doapdne dobře viz. RDR nebo hry od Sony. V EA maj hlavy hluboko v řiti a radši než platit poplatky tvůrcům enginu, tak se vše tvoří na neuniverzálním Frostbitu. Jedinou hru/sérii co jsem od EA hrál je výbornej Dead Space na jehož vývoji pracující studio už neexistuje. Hlavně vydat každoročně FIFU a Battlefield.
Klasicky damage control ...
Jen mam obavu ze to co píse jsou jenom prázdné fráze. :(
Stale si nekdo mysli, ze byt vyvojarem je sranda? Doufam, ze se tahle kauza dostane ke vsem a promitne se do toho aby vyvojari meli lepsi podminky na tvorbu her a hlavně nic neuspechat a nechat jim vic casu na tvorbu.