Bethesda otevřela nové studio v Montrealu

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (15)
Hele taky nevím o cem se tady furt kvaka ...mam vice jak 70hodin odehráno a jedine co me potkalo byla jedna levitujici utrzena ruka a to ze me kellog uviznul ve stene ...jinak všechny questy vpohode dohrany zadny další chyby
dr_chaos: V tomhle pripade mas urcite z casti pravdu, nejsem si jistej tim jak tohle presne funguje, v cem bych videl rozdil je mnozstvi itemu, NPCcek a lokaci do kterejch se prochazi dverma. Vychazim jenom z toho co se mi logicky nabizi, takze me klidne oprav, mam zato ze jsou to faktory ktery muzou hru po technicky strance limitovat. Kazdopadne s F3 nebo FNV se to neda moc srovnavat, vypada to podobne, ale kdyz si das fotky konkretnich veci vedle sebe, je tam hodne velkej rozdil. Hral jsem F3 a FNV na PS3 a po par hodinach F4 jsem byl hodne prekvapenej, hra lagguje na par konkretnich lokacich, ale neni to nic vaznyho, kdyz si vzpomenu na F3 kterej mi pravidelne zamrzal a zaverecnou bitvu v FNV, kterou jsem myslel ze kvuli laggum nedohraju, tak uz zastaralejsi engine nejak extra neresim. Na prvnim miste stejne vzdycky bude stat kvalita hry, kdyby vysel prvni Fallout pro PS4 bral bych ho klidne za plnou cenu.
MALEJMORIS: jj ano bugy měl i zaklínač, to beru, jsou to obě dost velké a rozsáhlé hry, je jasné, že množství bugů roste zároveň s větší komplexností a velikostí hry...ale zkus si ty dvě hry porovnat po technické a grafické stránce a řekni mi s klidem, že tam nevidíš rozdíl 5 let...o to mi jde...Witcher 3 vyrostl na kompletně novém a překopaném enginu od CD Projektu, Fallout 4 využívá stále Creation Engine, který v podstatě vzali ze Skyrimu a jen modifikovali pro svět Falloutu...a je to strašně vidět, F4 hraju v práci na PC při maximálních detailech na 4K monitoru, grafika je sice při tomto rozlišení dost vyhlazená, ale ty textury, efekty, to je prostě zastaralej Skyrim...když jsem zkoušel ve 4K Zaklínače 3, je to nepopsatelný rozdíl...na PS4 mi pak ten rozdíl mezi Falloutem a Witcherem přijde ještě propastnější, protože Witcher na PS4 vypadá velmi dobře, ale Fallout 4 oproti PC verzi šíleně ztrácí...
Nevim co jste hrali, ale ja po zhruba 150ti hodinach narazil v F4 na min bugu nez v Zaklinaci. Navic vcera vysel update kterej uz par z nich opravil, tohle uz mi prijde trochu jako pravda vs hate fikce. Je to stejne absurdni jako videa s bugama, protoze tech je plnej net snad ke kazdy hre.
bohužel, největším problémem her jako Fallout, Elder Scrolls je ZeniMax...ty určují co a jak se bude dělat, za kolik...Bethesda je poslední roky jen otrokem...proto bohužel hry vycházejí na zastaralých enginech, nedodělané, plné bugů...
Z xboxu ani ne...ale z CELLU ano..a proto byl ořech dělat tlou remastered a museli překopat engine...i když je Power PC architektura z boxu odlišná tak pořád dobrý...
Spíš sem ale měl na mysli to že Bethesda by to zase podělala a běželo by to ještě hůř než fallout ...i když opak může být pravdou..obojí je riziko ale věřím že už s tím budou muset pohnout pro další hru..
Hráč123: "Novej engine a na konzolích to pak pojede ve třech fps.."
tak tohle co píšeš je všeobecně nejrozšířenější mýtus téhle generace...právěže nejhorší je portovat engine z X360 a PS3 na XOne a PS4...doporučuju přečíst vývojářský deníček na The Last Of Us Remaster na PS4, kde Naughty Dog píšou, že když portovali build na PS4, jelo jim to při 1080p sotva při 10fps...protože engine byl vyvíjen od začátku pro CELL procesor, kde vývojáři šli cestou multi threadingu za pomocí SPU jednotek, CPU PS4 funguje úplně jinak a museli všechno totiž totálně překopat, mluví tam právě o tom, jak strašně těžké je takový remaster udělat a všechno portovat na nový HW...přesně takové problémy má DICE se svým Frostbite enginem, který stojí právě na architektuře starých konzolí...a o Bethesdě a jejich Creation Enginu ani nemluvím...
Novej engine a na konzolích to pak pojede ve třech fps..
200+ hodin bugu...hmmm....nope
Ze by the Elder Scrolls VI? :-)
nekafretje na bethesdu,jejich hry maji hraci dobu 200+ hodin coz za ty penize rohodne stoji.za stejny penize koupite hru na par hodin.F4 uz se pomalu hrabu na sto hodin a nemam porad hlavni pribeh dohrany a teprve jsem zacal stavet.mapa je paradni a skryva uzasny lokace.F3 i vegas bylo to samy + dalsi hry
Doufám, ze ti looseri pouzijou novej engine a ne jen vylepšenou sracku, co maj.
Nemozem inak ako suhlasit s vyssie uvedenym postom. Hry od BETHESDY maju sialeny potencial, ale technicke spracovanie ich zraza na kolena mierneho nadpriemeru. Naozaj by to chcelo novy engine.
"Je vzrušující, že budeme přemýšlet společně o hrách, které budeme vytváře"
vzrušující by bylo hlavně vytvořit nový engine, aby hráči za své peníze dostali plnohodnotný produkt...
Moc se těšim na nové hry z tohoto studia ač jsou většinou plne bugu stojí skoro vždy za zahrání a skvěle se u nich bavim