Konzolista.cz

Armored Core VI: Fires of Rubicon nebude sci-fi Soulsborne hrou

novinkapondělí 12. prosince 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Armored Core VI: Fires of Rubicon nebude sci-fi Soulsborne hrou
Studio FromSoftware se v posledních letech věnovalo hlavně fantasy akčním RPG hrám spadající do žánru Soulsborne. Před několika dny ale oznámilo akční hru Armored Core VI: Fires of Rubicon, která vyjde v příštím roce, přičemž v současnosti moc informací o ní nemáme. Víme ovšem, že nepůjde o další Soulsborne hru, ačkoliv s tímto žánrem bude mít některé charakteristické prvky. „Nesnažili jsme se vědomě hru směřovat k hratelnosti Soulsborne. Nejdříve bych to chtěl upřesnit. Základním směřováním bylo vrátit se zpět a dobře se podívat na základní koncept Armored Core série a na to, co ji dělalo tak výjimečnou. Myslím si, že jedním z největších lákadel pro mě vychází z možnosti vytváření vlastního mecha. A na možnost sestavit si a přizpůsobit mecha jsme se hodně zaměřili,“ říká v novém rozhovoru pro IGN přímo Hidetaka Miyazaki.

Ten ale hru přímo nerežíruje, ačkoliv byl jejím režisérem v začátcích. Režisérem je Masaru Yamamura, který dříve režíroval akci Sekiro: Shadows Die Twice. „Mezi oběma hrami ale není žádná podobnost. Nejsou zde žádné prvky, které by odkazovaly na Sekiro, ale myslím, že oba tituly staví na agresivním soubojovém systému," říká s tím, že útočením i na silného protivníka mu může v určitý okamžik prolomit postoj a tím mu způsobit kritický zásah. Yamamura svého známějšího kolegu doplnil, že ačkoliv bude možné útočit na krátkou vzdálenost, hodně soubojů bude probíhat hlavně na dálku za pomoci palných zbraní. Stejně tak se bude hra lišit svoji strukturou, protože nebude mít velký otevřený svět, ale klasické mise.

Stejně jako Soulsborne hry bude mít Armored Core VI: Fires of Rubicon souboje s bossy. „Souboje s bossy budou vrcholem hry. Podstatu soubojů, kdy je nutné číst tahy nepřítele a následně si s ním hrát, samozřejmě zachováváme. Je to pro hry From Software typické,“ říká  Masaru Yamamura. 

Zdroj: IGN
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2
👍2

@Flash: to samé bylo i u Sekiro, což taky není Souls. Tam taky fanoušci nadávali, jak je to těžké, že zvládli všechny DS, ale tohle je už moc HC. Opět očekávám plné bazary.

Flash
Flash #Jrpg/rpg
😁1

Ta série je tak známá a populární ze se musí dopředu upozorňovat ze to nebude souls, lol.

To zas bude protahlych obličejů a brekotu až si to soul fandové koupi 🙂

Něco jako když vyšlo SMT V a asi tak půl milionu lidi brecelo ze to není jako Persona 🙂

up_er
👍1

Trochu se bojím o prodeje, tohle je přece jenom specifická hra. Mě to moc nezaujalo.

Morty Smith

ja tuhle znacku/hru do ted vubec neznal,a tak sem se zpetne podival na gameplay videa a uprimne me to docela zaujalo...takze hru budu mit od ted v hledacku :)

MikeCZ
MikeCZ #PS5

Hodně mě to zaujalo. Věřím že kvalita bude vysoká. 🙂

dawe999
👍1

@StrejdaKarolko: Propadák je tvůj komentář. Já tady ty Mecha věci moc nemusím, ale to neznamená, že to nemá svoje fanoušky. Je to jejich zajetá série. Myslím, že s tím začínali skoro. Obtížnost tam určitě i tak bude větší než u jiných her.

dawe999
👍1

@Benedalsh: No to nebude máš to tam psaný. Souboje spíš na dálku.

Benedalsh
Benedalsh #Buď dobrý!
👍2

Pokud bude souboják podobný Sekiru, tak to bude dokonalost.

Kár3l
Kár3l ##playstation
👎3

Jasný propadák teda potom

mmaatteess
mmaatteess #Z.M.R.D.I
👍3

Mechy já moc rád a od fromaku? Sem s tím

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články