Když jsem hrál Death Stranding, přišlo mi absolutně ujetý, že ty NPC ve světě trpí tím, že jsou závislý na doručování. Pochopil jsem po 10 hodinách ve Snowrunnerovi, že je to opravdová diagnóza 😅
@Danilov: Všechno, krom těch povinných závodů, ty mne nebavili a nebaví, ale pak mne to někdy po nějaké sezoně dohrané a čekání na další nedalo a dodělával jsem si zpětně i ty závody. Jinak mám všechno, věže, úkoly, zakázky. Na konci dělám ještě to, že svážím všechny vleky a prodávám. Ale pak jsem zase hodně jezdil GT, tak proto jsem dvě sezony ve skluzu už zase.:-) Mám tam něco kolem 1600 hodin.
Já hodně vyhledávám stará auta, Zily, Tatry, Vejtřaska a podobně. Nejradši jezdím se starou Tatrou 111, v modech je jako "Barka 108".
No, já to kupoval na Store v akci asi někdy kolem Vánoc a ještě jsem se k tomu nedostal. Nedávno vyšlo něco nového podobného na ten styl. Ale těším se až se k tomu dostanu
@Tade6400: To vypadá, jako by se ti 9 a 10 nestáhlo 🤔 zkus se podívat do stažených doplňků. Já kupoval jen 10 samostatně, takže úplně přesně nevím co se ti tam odehrává.
@johnyital: Asi bych si to dokázal představit, že bude nový díl z jiných zemí/oblastí a mohli by něco přidat. Třeba sypké materiály, funkční sklopky, možnost třeba lití betonu z mixu - třeba na nějaké opravy s upraveným ovládáním z jeřábu například nebo něco takového 🤷🏻♂️ možností je dost a podle mě by mohli nahlédnout na nějaké módy, protože se tam koneckonců můžou inspirovat. Tenhle díl bude po 11 a 12 už poměrně vyždímaný, protože ve výsledku je to stále dokola. Už to chce prostě inovace.
@Robin Pecháček: jj. nemožnost odklidit "bordel" mi taky sere, nebo okolnost, že si to nic nepamatuje, někde projedu nějakou zkratkou, povalím stromečky, přeladím se na jinou mapu a je to zpátky.
Jj. Britská Kolumbie je pěkná mapa, zatím mám odkrytou komplet první mapu. Ontario a Háje jsou taky fajn, nejsou tak "vypjatě "náročné a člověk si tam zajezdí i se "slabšími" kusy.
Už jsem vývojáře dohnal, což mne nejvíc sere, tak si to začínám "šetřit" a jezdím i s plečkama, aby mi to vydrželo.:-)
Sezony mají být ještě 11 a 12, pak by mne taky zajímalo, co bude, jestli další várka, nebo třeba nový díl.
Už by to pomalu chtělo začít dělat na dalším díle. Je tam hodně co zlepšovat a nebo přidat nějaký nový mechaniky, případně vyřešit to na co tady úplně kašlou - třeba, když opravím nějakej zavál nebo průjezd, tak tam zbyde bordel, kamení nebo zábrany o který si akorát rozmrdám podvozek a podobně. Nebo když jedu do kopce na automat, tak třeba nějaký podřazení a né, že se to prostě zastaví a nakvedlá tam první stupeň a pak se pomulu rozjede. To už tenhle díl asi nezažije.
Ontario sem minul, ale ta Britská Kolumbie je super - moc pěkný mapy. Ale je toho už poměrně hodně. Už by to chtělo něco svěžího a nového, ale co si tak představit pod dalším dílem? Nakonec by to bylo stejný jen možná vylepšený? 🤔
Tak je to možné,že se něco zoserovalo. Já si to stáhl, ale hrál jsem Ontário a tam mi to běhalo normálně. Už jsem to měl vyplý, když jsem tohle četl, tak jsem to zapnul znovu a zkusil tu Kolumbii a T150 mi šel, akorát se začalo to nějak hádat s ovladačem, sem si všiml, že mi chvílema jako vypadává.
Odpoledne mi bylo ale divný, že když jsem se na Ontáriu přesouval z mapy na mapu s Kolosem a těžkým návěsem tak to hlasilo, že se hra může zhroutit.:-)
@Hashut: výběr bodů je oser pravděpodobně jen na konzoli, na PC co jsem tak koukal, se zdá, že si vybere rychle ten nejvhodnější namířením myši. Na konzoli musí člověk překlikávat bod po bodu, to je oser neuvěřitelný. Někde v lese jich je třeba čtyřicet kolem. Jo, to je oser, pravda.
Nevím, natuty to pujde až do sezony 12, měly by snad být všechny do konce tohohle roku.
Pak jsem zvědavej, jestli budou další, nebo třeba další díl. Těžko říct.
@johnyital: Mně ty chyby prostě mrzí, protože koncept je super. A konkurence nula. Nemůžu hrát ani ATS, ETS nebo Farming Simulator, protože tam zase úplně chybí fyzika. Ale vůbec mi nepřijde, že by se Sabre snažili nějak ten Snowrunner vyvýjet a reagovat na feedback. Proč například výběr bodů pro naviják v Mudrunneru fungoval v pohodě a ve Snowrunneru je to takovej průser a nic s tím nedělají? No uvidíme, jestli přijdou s pokračováním.
@Hashut: však ano, s věcmi, které uvádíš souhlasím, ano, místy je hra dokonce až "vypjatě" nesmyslně nepřátelská v protikladu s tím, že pak se člověk zasekne na blbé větvi přes cestu, která je tam stejně jen narafičená kvůli možné potřebě zachytit se navijákem.
U některých aut taky nechápu a u těch cest a mostů mívám stejné myšlenky, tam kde to moc nepotřebuji, hra říká "opravuj" a tam, kde by se to hodilo, objíždím spadlý most nějakým nouzovým drkotavým přejezdem, bez možnosti to změnit, donekonečna.
Ale beru to tak, že téma je většinou po nějakých záplavách, tak místní municipalita nemá čas, prostředky nebo možnost některé mosty, zejména ty větší, hned opravit. 🙂
Na druhou stranu, od Michiganu po Ontário jsem nenarazil na nic, co by se nedalo nějakým způsobem splnit.
Ale někdy jsou to holt zkoušky trpělivosti. Na mapě Háje je to třeba obdělávání polí.
Ten traktor Kirovec má děsivě na hovno poloměr zatáčení, se zapřaženým secím strojem přímo děsný, pole jsou většinou tak, aby minimálně jedna strana pole byla s problémy právě pro otáčení, zorat, zasít, sklidit, vypadne jedna nebo dvě bedny brambor, u jednoho úkolu jich potřebuješ osum. No.
A to nemluvím o nutnosti si na ta pole, ta zařízení nejdřív dopravit a mít tam ještě auto s cisternou, páč ten Kirovec papká.
Nakládání balíků sena, operace s tím nakládacím zařízením na tom Kirovci je taky "nádhera", než si na to člověk "zajde".
Jednou se mi podařilo již naložené balíky sena po cestě zvrhnout díky nepozornosti kousek před cílem, při představě, že se tam musím dosrat s tím Kirovcem a absolvovat celý nakládací proces znovu, se mi už fakt klepala bradička.:-)
Co se týče mne, tak nejdebilnější a nejotravnější úkol ve hře, je to otravné ježdění a hledání těch seismických bodů. Je to snad pomalu v každé sezoně. Teď na Ontáriu taky, do hajzlu.:-)
Na druhém místě v žebříčku otravných úkolů, mám ty s nutností detektoru kovů. Objekt vidím už třeba, jsem u něj, ale musím se k němu ještě dosrat autem s detektorem kovů, aby se mi aktivoval pro úkol.
@johnyital: Tak já jel kromě základní hry taky první a druhou sezónu DLC. Některá DLC byla lepší, jiná zase horší. Hodně dlouho mě ten “Dark Souls” přístup bavil a bral jsem to jako výzvu. Bohužel třeba ty větve schopné přilepit se na auto a otočit ho jsou v kombinaci s dost hardcore přístupem bolestivější a bolestivější. Je zajímavé, že zpětně mi přijde že v mnoha ohledech byl starý Mudrunner lepší než Snowrunner. Ale možná jsem jen hrál ten Snowrunner až moc dlouho 🤪
Jasně, jako v každé hře, co jsem kdy hral, jsou nějaké kokotiny.
Season pasy nekupuju, protože nikdy nevim u ceho jak dlouho zustanu. Pravda, když zustanu, tak neco prodelam na druhou stranu když nezustanu, nesere mi to.
Tak já v tom zahučel za stovky hodin, takže pro tu hru mám slabost. Téma i zpracování jsou super. Akorát mě to přestalo bavit, protože je ta hra nesmyslně nepřátelská. 15t monstrum se 4 hnanými nápravami a zapnutou redukcí prostě bahnem projede a nikdo mi nenamluví, že se ta kola musí neustále protáčet jako šílená. Proto to kola vypadají jak vypadají a krouťák spolu s diferenciálem a převodovkou se postarají o to, že to auto projede prakticky cokoliv. Navíc to obrovské monstrum zastaví větev nebo stromek o průměru 10cm, aby náhodou hráč neobjel lesem balvan, který leží uprostřed cesty aniž by byla poblíž nějaká skála. Kdyby se daly cesty a mosty opravit a designéři se nepokusili mapu nafouknou tím, že nemůžu jet víc než 1km/h, tak by to bylo super. Ale tak své jsem si odvozil a teď čekám, jestli budou 10 let vydávat jen nové sezóny nebo přijdou s verzí hry, která by to zase někam posunula.
Tak aby toho nebylo málo, stalo se mi to znovu u trofeje Goliáš za zvednutí speciálního návěsu do výšky 5 metrů. Ve hře s přehledem splněno, zelená fajfka ano, trofej ne. Když jsem ale našel poslední zbývající vylepšení vozů na Aljašce, trofej mi padla. Tak to mi někde vysvětlete 😃
@Danilov: to jo. Leda to nechat osudu a nebo kdyby pak po dohrání všeho fakt teda chyběla, tak pak novou hru. Je klidně šance, že po nějakém update se to třeba odblokuje.
Ještě na jednom fóru doporučují v takovém případě rozjet novou hru a prostě si ty garáže otevřít znovu, ale to je trochu moc zdlouhavá varianta, kor v momentě, kdy chci vyrazit na Amur a Kolu.
SnowRunner (735)
Když jsem hrál Death Stranding, přišlo mi absolutně ujetý, že ty NPC ve světě trpí tím, že jsou závislý na doručování. Pochopil jsem po 10 hodinách ve Snowrunnerovi, že je to opravdová diagnóza 😅
Je šílený jak to člověka pohltí, si řekneš dojedu tuhle zavážku a konec a uběhla třeba hodina, protože jsi udělal další 3. 😂😂
@Danilov: Všechno, krom těch povinných závodů, ty mne nebavili a nebaví, ale pak mne to někdy po nějaké sezoně dohrané a čekání na další nedalo a dodělával jsem si zpětně i ty závody. Jinak mám všechno, věže, úkoly, zakázky. Na konci dělám ještě to, že svážím všechny vleky a prodávám. Ale pak jsem zase hodně jezdil GT, tak proto jsem dvě sezony ve skluzu už zase.:-) Mám tam něco kolem 1600 hodin.
Já hodně vyhledávám stará auta, Zily, Tatry, Vejtřaska a podobně. Nejradši jezdím se starou Tatrou 111, v modech je jako "Barka 108".
Podobně jsem se zažral jen do RDR2 a KCD 1 a 2, úplně mě to pohltilo 😃 ty ses johny dostal až do 14. a dohrál poctivě vše předtím nebo přeskakuješ?
Jasně. Věřím tomu, proto si ten volný čas ještě užívám 😁
Tak už budu jen vzpomínat na doby "než jsem zapnul SnowRunnera" 😁
@davirek: no ale bacha, je to " nebezpečný hodinožrout".😀
No, já to kupoval na Store v akci asi někdy kolem Vánoc a ještě jsem se k tomu nedostal. Nedávno vyšlo něco nového podobného na ten styl. Ale těším se až se k tomu dostanu
@johnyital: já to hraju, ale zdaleka ne tak rychle 😃 mám 100% v základní hře a pak v sezóně 1, 3 a 5
Každopádně nové sezony vypadají dobře, zvlášť 16.
Dohrávám 14. sezonu a uz jsou avizovány sezony 17 - 20.😱😀
Hrajete to ještě nekdo?😀
@Tade6400: To vypadá, jako by se ti 9 a 10 nestáhlo 🤔 zkus se podívat do stažených doplňků. Já kupoval jen 10 samostatně, takže úplně přesně nevím co se ti tam odehrává.
Caute, stahl jsem si snowrunner na ps4 koupil vsechny passy ale nechce mi to odemknout season 9 a 10 nevite co stím??
@johnyital: Asi bych si to dokázal představit, že bude nový díl z jiných zemí/oblastí a mohli by něco přidat. Třeba sypké materiály, funkční sklopky, možnost třeba lití betonu z mixu - třeba na nějaké opravy s upraveným ovládáním z jeřábu například nebo něco takového 🤷🏻♂️ možností je dost a podle mě by mohli nahlédnout na nějaké módy, protože se tam koneckonců můžou inspirovat. Tenhle díl bude po 11 a 12 už poměrně vyždímaný, protože ve výsledku je to stále dokola. Už to chce prostě inovace.
@Robin Pecháček: jj. nemožnost odklidit "bordel" mi taky sere, nebo okolnost, že si to nic nepamatuje, někde projedu nějakou zkratkou, povalím stromečky, přeladím se na jinou mapu a je to zpátky.
Jj. Britská Kolumbie je pěkná mapa, zatím mám odkrytou komplet první mapu. Ontario a Háje jsou taky fajn, nejsou tak "vypjatě "náročné a člověk si tam zajezdí i se "slabšími" kusy.
Už jsem vývojáře dohnal, což mne nejvíc sere, tak si to začínám "šetřit" a jezdím i s plečkama, aby mi to vydrželo.:-)
Sezony mají být ještě 11 a 12, pak by mne taky zajímalo, co bude, jestli další várka, nebo třeba nový díl.
Už by to pomalu chtělo začít dělat na dalším díle. Je tam hodně co zlepšovat a nebo přidat nějaký nový mechaniky, případně vyřešit to na co tady úplně kašlou - třeba, když opravím nějakej zavál nebo průjezd, tak tam zbyde bordel, kamení nebo zábrany o který si akorát rozmrdám podvozek a podobně. Nebo když jedu do kopce na automat, tak třeba nějaký podřazení a né, že se to prostě zastaví a nakvedlá tam první stupeň a pak se pomulu rozjede. To už tenhle díl asi nezažije.
Ontario sem minul, ale ta Britská Kolumbie je super - moc pěkný mapy. Ale je toho už poměrně hodně. Už by to chtělo něco svěžího a nového, ale co si tak představit pod dalším dílem? Nakonec by to bylo stejný jen možná vylepšený? 🤔
@Jiri Avartso: tak to je voser tedy.
Mám g29 a ten vůbec nefunguje po updatu
Tak je to možné,že se něco zoserovalo. Já si to stáhl, ale hrál jsem Ontário a tam mi to běhalo normálně. Už jsem to měl vyplý, když jsem tohle četl, tak jsem to zapnul znovu a zkusil tu Kolumbii a T150 mi šel, akorát se začalo to nějak hádat s ovladačem, sem si všiml, že mi chvílema jako vypadává.
Odpoledne mi bylo ale divný, že když jsem se na Ontáriu přesouval z mapy na mapu s Kolosem a těžkým návěsem tak to hlasilo, že se hra může zhroutit.:-)
Tak dneska vyšla 10 sezóna,akorát nejdou volanty😤.
@johnyital: No ale Mudrunner na konzoli to vyřešené měl. Tam byl kruhový zaměřovač a tím stačilo vybrat oblast. Proč to najednou u Snowrunneru nejde?
@Hashut: výběr bodů je oser pravděpodobně jen na konzoli, na PC co jsem tak koukal, se zdá, že si vybere rychle ten nejvhodnější namířením myši. Na konzoli musí člověk překlikávat bod po bodu, to je oser neuvěřitelný. Někde v lese jich je třeba čtyřicet kolem. Jo, to je oser, pravda.
Nevím, natuty to pujde až do sezony 12, měly by snad být všechny do konce tohohle roku.
Pak jsem zvědavej, jestli budou další, nebo třeba další díl. Těžko říct.
@johnyital: Mně ty chyby prostě mrzí, protože koncept je super. A konkurence nula. Nemůžu hrát ani ATS, ETS nebo Farming Simulator, protože tam zase úplně chybí fyzika. Ale vůbec mi nepřijde, že by se Sabre snažili nějak ten Snowrunner vyvýjet a reagovat na feedback. Proč například výběr bodů pro naviják v Mudrunneru fungoval v pohodě a ve Snowrunneru je to takovej průser a nic s tím nedělají? No uvidíme, jestli přijdou s pokračováním.
@Hashut: však ano, s věcmi, které uvádíš souhlasím, ano, místy je hra dokonce až "vypjatě" nesmyslně nepřátelská v protikladu s tím, že pak se člověk zasekne na blbé větvi přes cestu, která je tam stejně jen narafičená kvůli možné potřebě zachytit se navijákem.
U některých aut taky nechápu a u těch cest a mostů mívám stejné myšlenky, tam kde to moc nepotřebuji, hra říká "opravuj" a tam, kde by se to hodilo, objíždím spadlý most nějakým nouzovým drkotavým přejezdem, bez možnosti to změnit, donekonečna.
Ale beru to tak, že téma je většinou po nějakých záplavách, tak místní municipalita nemá čas, prostředky nebo možnost některé mosty, zejména ty větší, hned opravit. 🙂
Na druhou stranu, od Michiganu po Ontário jsem nenarazil na nic, co by se nedalo nějakým způsobem splnit.
Ale někdy jsou to holt zkoušky trpělivosti. Na mapě Háje je to třeba obdělávání polí.
Ten traktor Kirovec má děsivě na hovno poloměr zatáčení, se zapřaženým secím strojem přímo děsný, pole jsou většinou tak, aby minimálně jedna strana pole byla s problémy právě pro otáčení, zorat, zasít, sklidit, vypadne jedna nebo dvě bedny brambor, u jednoho úkolu jich potřebuješ osum. No.
A to nemluvím o nutnosti si na ta pole, ta zařízení nejdřív dopravit a mít tam ještě auto s cisternou, páč ten Kirovec papká.
Nakládání balíků sena, operace s tím nakládacím zařízením na tom Kirovci je taky "nádhera", než si na to člověk "zajde".
Jednou se mi podařilo již naložené balíky sena po cestě zvrhnout díky nepozornosti kousek před cílem, při představě, že se tam musím dosrat s tím Kirovcem a absolvovat celý nakládací proces znovu, se mi už fakt klepala bradička.:-)
Co se týče mne, tak nejdebilnější a nejotravnější úkol ve hře, je to otravné ježdění a hledání těch seismických bodů. Je to snad pomalu v každé sezoně. Teď na Ontáriu taky, do hajzlu.:-)
Na druhém místě v žebříčku otravných úkolů, mám ty s nutností detektoru kovů. Objekt vidím už třeba, jsem u něj, ale musím se k němu ještě dosrat autem s detektorem kovů, aby se mi aktivoval pro úkol.
@johnyital: Tak já jel kromě základní hry taky první a druhou sezónu DLC. Některá DLC byla lepší, jiná zase horší. Hodně dlouho mě ten “Dark Souls” přístup bavil a bral jsem to jako výzvu. Bohužel třeba ty větve schopné přilepit se na auto a otočit ho jsou v kombinaci s dost hardcore přístupem bolestivější a bolestivější. Je zajímavé, že zpětně mi přijde že v mnoha ohledech byl starý Mudrunner lepší než Snowrunner. Ale možná jsem jen hrál ten Snowrunner až moc dlouho 🤪
Ja se blizim tisicovce hodin.
Jasně, jako v každé hře, co jsem kdy hral, jsou nějaké kokotiny.
Season pasy nekupuju, protože nikdy nevim u ceho jak dlouho zustanu. Pravda, když zustanu, tak neco prodelam na druhou stranu když nezustanu, nesere mi to.
Tak já v tom zahučel za stovky hodin, takže pro tu hru mám slabost. Téma i zpracování jsou super. Akorát mě to přestalo bavit, protože je ta hra nesmyslně nepřátelská. 15t monstrum se 4 hnanými nápravami a zapnutou redukcí prostě bahnem projede a nikdo mi nenamluví, že se ta kola musí neustále protáčet jako šílená. Proto to kola vypadají jak vypadají a krouťák spolu s diferenciálem a převodovkou se postarají o to, že to auto projede prakticky cokoliv. Navíc to obrovské monstrum zastaví větev nebo stromek o průměru 10cm, aby náhodou hráč neobjel lesem balvan, který leží uprostřed cesty aniž by byla poblíž nějaká skála. Kdyby se daly cesty a mosty opravit a designéři se nepokusili mapu nafouknou tím, že nemůžu jet víc než 1km/h, tak by to bylo super. Ale tak své jsem si odvozil a teď čekám, jestli budou 10 let vydávat jen nové sezóny nebo přijdou s verzí hry, která by to zase někam posunula.
@johnyital: tvl a já to přestal hrát u Tajmyru :D Od té doby jsem to nezapl,hlavně že jsem koupil všechny season passy :D
18. července další rozšiření tvrdí internet. Britská Kolumbie. Bezva👍
Tak aby toho nebylo málo, stalo se mi to znovu u trofeje Goliáš za zvednutí speciálního návěsu do výšky 5 metrů. Ve hře s přehledem splněno, zelená fajfka ano, trofej ne. Když jsem ale našel poslední zbývající vylepšení vozů na Aljašce, trofej mi padla. Tak to mi někde vysvětlete 😃
@Danilov: to jo. Leda to nechat osudu a nebo kdyby pak po dohrání všeho fakt teda chyběla, tak pak novou hru. Je klidně šance, že po nějakém update se to třeba odblokuje.
Ještě na jednom fóru doporučují v takovém případě rozjet novou hru a prostě si ty garáže otevřít znovu, ale to je trochu moc zdlouhavá varianta, kor v momentě, kdy chci vyrazit na Amur a Kolu.