Ahoj. Tou správou sítě nebo účtu (avatar, o mě atd.) se zřejmě myslí ta první složka v kategorii PSN link Snad v tom ACCOUNT MANAGEMENT dohledáš a nastavíš to, co potřebuješ. Prima odpoledne..
Dobrý den, potřebuju poradit vytvořil jsem si účet na playstation 3 mám i plusko. Přesto když se přihlásím na compu ke svému účtu píše mi to : Nedokončili jste nastavení profilu systému PlayStation. Chcete-li nastavit svého avatara a upravit informace v části O mně, přihlaste se v systému PS3 ke správě účtu sítě PlayStation Network.... kde to najdu v systému ps 3 (jsem začátečník) popřípadě na compu jestli to lze provést. Uvítal bych radu "podrobnější tkzv. po lopatě" začínám :)
Napsat komentář
Chceš se zapojit do diskuze?
S účtem můžeš komentovat a hodnotit, sledovat hry ve wishlistu, sbírat achievementy a psát do fóra.
Rada ohledně playstation 3 (4)
c12345..
Ahoj. Tou správou sítě nebo účtu (avatar, o mě atd.) se zřejmě myslí ta první složka v kategorii PSN link Snad v tom ACCOUNT MANAGEMENT dohledáš a nastavíš to, co potřebuješ. Prima odpoledne..
c12345
V tom pripade nemas ucet nebo nemas hostatecny heslo ?
Zadas zemi,datum narozeni,nick,email,heslo,znovu heslo,potvrdis pouceni SONY,a vybiras nick a jestly chces zasilat info na emai.
Bydliste,ulici,jazyk a je to ?
Pokud ti tohle pise nemas dostatecne heslo.
Drakersss
To asi neni nova PS3 ? Tohle delalo kamosovi,kdyz ji mel haknutou a nelegalni software.Pokud je nova maz do obchodu a reklamuj ji.
Nebo celej HDD formatuj,ale varuju te,ze to trva od 6 hodin po17h podle kapacity disku a dalsi tri hodiny na upgrade.
Mám problém,nevíte někdo proč se mi u žádné hry nedokončí update ? vždy se to zasekne a zruší v nejhorším případě se celej playstation zasekne.