@slanecek A kdo si myslíš, že je stále největší kupní silou v konzolovém průmyslu a v singleplayer segmentu? Jsou to právě milénialové. Gen Z trpí krátkou dobou pozornosti a nejvíce je baví Tik Tok, AI slop a když už videohry, tak ty, které nevyžadují dlouhodobou časovou investici, jako Fortnite.
Víte co by byla prdel? Kdyby HL3 vyšlo příští rok a byla to taková atomovka že by vypálila GTA VI rybník 😁
Ale ohledně Half Life se už nehodlám nadále vzrušovat, ten vlak už odjel, teď je na Valve aby naplnila ta dlouholetá očekávání hráčů. Mají lidi, peníze, prostředky i čas očividně, tady žádná výmluva neexistuje.
Oznámení vypadá ještě na tenhle rok, ale může to sklouznout na začátek příštího roku. Podle Tylera a dalších to prý na Game Awards nebude, takže to asi Valve oznámí random stejně jako Alyx, ale stát se může všechno. Každopádně to vypadá, že jsme fakt blízko.
Sleduje tu někdo ty leaky? Podle mě už na oznámení nebudeme dlouho čekat a nový Half-Life, s kódovým označením X, je opravdu na obzoru a tak zakládám tohle téma pro budoucí diskuse o hře. :)
Diký známemu dataminerovi Tyleru McVickeru víme o hromadě zajímavých informací, které naznačují, že hra je v pokročilé fázi vývoje a nejde jen o spekulace. K dispozici jsou data ze Source 2 enginu, refaktoring kódu a dokonce playtesty. McVicker rovnou tvrdí, že hra je v pozdní fázi optimalizace. Gabe Follower (slavný leaker, který předpověděl i Deadlock) tvrdí dokonce, že se hra playtestuje již měsíce, teď navíc i s rodinami a přáteli vývojářů.
Nyní ale to nejdůležitější, co víme o samotné hře a že je na co se těšit! Valve totiž míří s novou hrou na další milestone a revoluci ve FPS žánru díky novým dynamickým systémům.
HLX (možné kódové označení pro 3) existuje minimálně 5 let ve vývoji, ale Valve se může nakonec přece jen rozhodnout ho nikdy nevydat (jsou "perfekcionisté" a zisk pro ně není hlavní motivace). Jde jak jinak o sequel k HL2 Episode 2 (Gordon Freeman + HEV oblek). Nejde o VR exclusive (VR mód je ale možný). Uvidíme zde i staré známé tváře.
Hlavní devízou gameplaye bude dynamika: AI, prostředí, materiály, vozidla. Cíl: emergent design (ne-scriptované interakce pro unikátní playthrough), randomizace pro znovuhratelnost (jako jsme mohli zažít v HL2 Highway 17 + Left 4 Dead encounters)
Materiály mají "nody" (palivo, flash point, vodivost tepla). Např. olej hoří pomalu, některé povrchy zapálí vše, čeho se dotknou. (Již bylo plánováno pro HL2, zaříznuto kvůli budgetu)
Živá interakce (vztlak, váha). Žádná Source 2 hra to zatím nemá (CS2/Dota jen shader). Materiály reagují, tak jak mají v reálu (vlhké = kluzké atd.)
Kompletně předělaná fyzika: Odpružení, tření pneumatik, interakce s prostředím. Kvůli tomu si ve Valve najali lead physics vývojáře z Forzy Motorsport 6.
Každá zbraň bude plně přizpůsobitelná (poškození, interakce).
Deformace a poškození bude obecně velmi pokročilé ve hře. Objekty se budou lámat a správně opotřebovávat.
Schopnost měnit gravitaci (asi gimmick pro určité levely)
Vše běží na upraveném Source 2, Valve dokonce napřed chtělo vlastní termodynamiku v enginu, jenomže to by bylo již příliš náročné a nákladné, ale i tak bude hra disponovat zminěnými chytrými "nody" na materiálech pro realistické interakce.
Dynamické chování AI. Ta bude přepínat mezi "obecný prostor", "voda", "let". Bude například i rekalkulovat, když se před ní zničí stěny/schody apod. Inputs/Outputs: Reaguje na materiály (horké, vlhké, dokonce prý pachy?) → stealth prvky, dynamické reakce v boji.
Destrukce NPC: Viditelné poškození (brnění, poranění, končetiny odlétávají jako v HL: Alyx).
Progres: Open linear design – velké oblasti jako v HL2 Ep2, s randomizovanými encountery (poloha NPC, health packs). Vysoká znovuhratelnost, méně speedrun-friendly.
Všechno fakta z let výzkumu, která slibují nejdynamičtější FPS ever: Unikátní každý playthrough díky interakcím (oheň + voda + AI + vozidla). Pokud vyjde, bude to revoluce pro žánr a nejspíš nejlepší sandbox, který opět položí pro herní průmysl nové standardy, které bude chtít poté konkurence napodobit.
Half-Life X (16)
Já si asi stáhnu zase dvojku a rozjedu ten Alyx konečně. Nedávno jsem dvojku hrál s tím 20th Anniversary Updatem a nelze než smeknout pomyslný ánus.
edit: klobouk
@DEMON Maximum level of Hopium: ACTIVATED
link o tom "přeřeknutí" v interview s Mikem Moraskym jsem ani nevěděl
Kdyby jen nekupovali hry, ale situace je ještě smutnější :D link
Abych citoval Jiřího Schmitzera z gymplu, válku na ně! Nejdřív totalitu, a pak válku! :D
OK, tak ted jen musime doufat, ze ta hra fakt vyjde :D
@ΛNĐ3RLΛ Mladsi generace obecne hlavne neni zvykla hry kupovat, pripadne si to za soucasne ceny nemohou dovolit...
Je to kombinace vicero faktoru, ale duskedkem je presne co pises.
link
@slanecek A kdo si myslíš, že je stále největší kupní silou v konzolovém průmyslu a v singleplayer segmentu? Jsou to právě milénialové. Gen Z trpí krátkou dobou pozornosti a nejvíce je baví Tik Tok, AI slop a když už videohry, tak ty, které nevyžadují dlouhodobou časovou investici, jako Fortnite.
@czDante92 Taky si myslim, ze Half Life 3 vzrusuje maximalne tak milenialy, mladsi lidi to moc nezajima :)
Víte co by byla prdel? Kdyby HL3 vyšlo příští rok a byla to taková atomovka že by vypálila GTA VI rybník 😁
Ale ohledně Half Life se už nehodlám nadále vzrušovat, ten vlak už odjel, teď je na Valve aby naplnila ta dlouholetá očekávání hráčů. Mají lidi, peníze, prostředky i čas očividně, tady žádná výmluva neexistuje.
GabeCube 😍
Oznámení vypadá ještě na tenhle rok, ale může to sklouznout na začátek příštího roku. Podle Tylera a dalších to prý na Game Awards nebude, takže to asi Valve oznámí random stejně jako Alyx, ale stát se může všechno. Každopádně to vypadá, že jsme fakt blízko.
Neostáva než dúfať že to bude vzhľadom na uvedenie ich nového VR headsetu hybrid po vzore posledných Resident Evil dielov 😎
Znie to zaujímavo. Držím palce, nech im to vyjde.
launchovka na Parní Mašinku, tutovka😁
Sleduje tu někdo ty leaky? Podle mě už na oznámení nebudeme dlouho čekat a nový Half-Life, s kódovým označením X, je opravdu na obzoru a tak zakládám tohle téma pro budoucí diskuse o hře. :)
Diký známemu dataminerovi Tyleru McVickeru víme o hromadě zajímavých informací, které naznačují, že hra je v pokročilé fázi vývoje a nejde jen o spekulace. K dispozici jsou data ze Source 2 enginu, refaktoring kódu a dokonce playtesty. McVicker rovnou tvrdí, že hra je v pozdní fázi optimalizace. Gabe Follower (slavný leaker, který předpověděl i Deadlock) tvrdí dokonce, že se hra playtestuje již měsíce, teď navíc i s rodinami a přáteli vývojářů.
Nyní ale to nejdůležitější, co víme o samotné hře a že je na co se těšit! Valve totiž míří s novou hrou na další milestone a revoluci ve FPS žánru díky novým dynamickým systémům.
HLX (možné kódové označení pro 3) existuje minimálně 5 let ve vývoji, ale Valve se může nakonec přece jen rozhodnout ho nikdy nevydat (jsou "perfekcionisté" a zisk pro ně není hlavní motivace). Jde jak jinak o sequel k HL2 Episode 2 (Gordon Freeman + HEV oblek). Nejde o VR exclusive (VR mód je ale možný). Uvidíme zde i staré známé tváře.
Hlavní devízou gameplaye bude dynamika: AI, prostředí, materiály, vozidla. Cíl: emergent design (ne-scriptované interakce pro unikátní playthrough), randomizace pro znovuhratelnost (jako jsme mohli zažít v HL2 Highway 17 + Left 4 Dead encounters)
Materiály mají "nody" (palivo, flash point, vodivost tepla). Např. olej hoří pomalu, některé povrchy zapálí vše, čeho se dotknou. (Již bylo plánováno pro HL2, zaříznuto kvůli budgetu)
Živá interakce (vztlak, váha). Žádná Source 2 hra to zatím nemá (CS2/Dota jen shader). Materiály reagují, tak jak mají v reálu (vlhké = kluzké atd.)
Kompletně předělaná fyzika: Odpružení, tření pneumatik, interakce s prostředím. Kvůli tomu si ve Valve najali lead physics vývojáře z Forzy Motorsport 6.
Každá zbraň bude plně přizpůsobitelná (poškození, interakce).
Deformace a poškození bude obecně velmi pokročilé ve hře. Objekty se budou lámat a správně opotřebovávat.
Schopnost měnit gravitaci (asi gimmick pro určité levely)
Vše běží na upraveném Source 2, Valve dokonce napřed chtělo vlastní termodynamiku v enginu, jenomže to by bylo již příliš náročné a nákladné, ale i tak bude hra disponovat zminěnými chytrými "nody" na materiálech pro realistické interakce.
Dynamické chování AI. Ta bude přepínat mezi "obecný prostor", "voda", "let". Bude například i rekalkulovat, když se před ní zničí stěny/schody apod. Inputs/Outputs: Reaguje na materiály (horké, vlhké, dokonce prý pachy?) → stealth prvky, dynamické reakce v boji.
Destrukce NPC: Viditelné poškození (brnění, poranění, končetiny odlétávají jako v HL: Alyx).
Progres: Open linear design – velké oblasti jako v HL2 Ep2, s randomizovanými encountery (poloha NPC, health packs). Vysoká znovuhratelnost, méně speedrun-friendly.
Všechno fakta z let výzkumu, která slibují nejdynamičtější FPS ever: Unikátní každý playthrough díky interakcím (oheň + voda + AI + vozidla). Pokud vyjde, bude to revoluce pro žánr a nejspíš nejlepší sandbox, který opět položí pro herní průmysl nové standardy, které bude chtít poté konkurence napodobit.