Konzolista.cz

Death Stranding 2: On The Beach (78)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2
👍1

@ΛNĐ3RLΛ: možná se pletu, ale já mám Kojimu za chlápka, co si tak trochu dělal vždy, co chtěl, jasně asi ne úplně v Konami, ale nějak mi úplně nejde do rovnice, že Sony mu dá takovou volnost, přenechá mu engine, nechá ho vydat hru na Xbox a pak mu budou říkat, ať zjednoduší terén, že Sam v jedničce moc padal. Stížnosti bych nesl přímo za Kojimou.

Ta hra se stejně nebude dobře prodávat, i když zjednoduší terén, pořád je to japonský bizár.

PS. Ja se tady řešila Fragile, že byla v jedničce lepší, tak za mě ne. Opět musím vyzvednou pokračovaní, pochopitelná změna chování, lepší charakteristika postavy, vývoj postavy, dobře ukrytý twist. Spojení s Neilem na konci je jedna z nejlepších scén za poslední roky jestli ne ta vůbec nejlepší alespoň pro mě. Krása.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: No trojka je právě nejtěžším dílem z celé trilogie a na to následuje hned čtverka, která jde úplně opačným směrem. Ty hry nikdy nebyly extra těžké, ale ten "difficulty spike" mezi MGS1/2 a 3 je celkem propastný. Asi před dvěma lety jsem si tu trilogii znovu celou projel, takže to mám poměrně ještě živé v hlavě.

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: a není lepší si myslel, že Kojima prostě nedělá těžké hry?

Jen tak z hlavy z PP. Neomezená neviditelnost s kombinací s bandanou, ano sice až časem, ale naprosto casual herní prvek, zpomalovačky při každém objevení, prášky na posílení reflexů, takže to zpomalení můžeš ještě boostovat. Kojima je zrovna milovník zpomalovaček a různých takových těchto serepetiček.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: Však nebyl snad MGS IV vytvořen exkluzivně pro PS3 tehdy? Sony navíc pomáhala s vývojem, finančně, a byla to velmi důležitá hra pro ní. To není moc bláznivá idea si myslet, že Sony chtěla, aby hra byla co nejvíce přístupná, když v tom měla vlastní peníze.

Kainé
Kainé #A2

@Ashitaka: určitě a Sony tu přístupnost diktovala Kojimovi i dvacet let zpátky, že jo? :D

Kainé
Kainé #A2

@G: jo, tehdy jsme byli mladí a nadšení, ne jak ti dnešní mladí a nasraní :D.

Když k tomu přičtu to nekonečné finále, tak by ho dnešní internet upálil za takový koncept.

G
G #🏮いただきます🏮
👍1

@Kainé: taky jsem hrál až po týdnu, poněvadž to GLS dokopalo a nedodalo. 🤣

Jó mgs 4, tam se čekalo i na loadovaní mezi kapitolama. To bylo peklo. Ale i tak sem to 2x protočil na EU extrém. Tehdy to ještě šlo. Stárnem 🤣

Kainé
Kainé #A2
😁1

@G: asi tak, já to koupil s týdenním odstupem, pořád jsem tomu nějak nevěřil, že by mě to podruhé strhlo a stalo se, asi ne tak, že bych musel brečet, když to nevyhraje GOTY, ale pořád to působí svěže. Ve finále když to porovnán s gameplayem asi a u největší hitu roku Claire, což je v základu další Souls hra, kde jdeš dopředu a nic se reálně neděje okolo, tak já tohle beru. Možná stárnu.

Noisy a jemu podobní mladí, naštvaní hráči, co si nic nepamatují, by si měli povinně zahrát MGS IV, kde Kojima tak 50% času bere hráči gamepad a nutí ho sledovat cutscény. To by ho teprve posílali dělat filmy :D.

Noisy "Tomu věřím. Určitě v tom hrála prsty i Sony, která ho taky podle mě dotlačila k nějaké větší přístupnosti. Nedivil bych se tomu."

:D a jedem konspiračky. Proboha, zahraj si jeho starší hry, zahraj si nějaké starší japonské hry, zjistíš, že spousty i starých her dohraješ bez nějakého velkého úsilí.

G
G #🏮いただきます🏮
👍1

@Kainé: jako jasně, podruhé to bude jiný, protože hodně o VV a věcí kolem už víš. Jsi zavedenej, takže jedině nabídnout nějakou cestu vpřed- rozpracovat ještě detailněji ten koncept Přílivu, dodat detaily a treba i to celý tak namělnit, až se to rozbije. Na hru jsem nestál půlnoční frontu, ani se netěšil jako magor. Byl jsem jen zvědavej, co přinesl Kojima tentokrát.

Co se týká tý ujetosti, tak Kojima mívá výstřední až tarantinovský gesta u postav, porno časáky, atd. To víme. Možná jinak vnímáme tu míru. Tady mě datová vedkyně a tanec Die Hardmana prostě dostatečně nesaturoval :)

(Conan ve vydří čapce v jedničce byla taky paráda)

Kainé
Kainé #A2
👍1

@G: jo, asi chápu, že tohle mohlo být zklamaní, mně to zase vynahradilo, že jsem si mnohem více mohl pohrát se stealthem, přece jenom jednička nabídla jenom to chození a ty tycoon věci, takže jsem se bál, že dvojka bude to samé. Já jsem to tady i psal, že hrát podruhé úplně to stejné, by se mi nechtělo. Ale těchto reakcí jsem četl dost, že fanoušci konceptu z jedničky jsou zklamaní z dvojky. Já osobně si neumím představit, že by to podruhé fungovalo stejně, i proto jsem se k jedničce nikdy nevrátil. Auta jsem úspěšně ignoroval až do té doby, než mě hra začala posílat přes celou mapu.

Jednička že byla více ujetější? Mně jednička přišla právě taková menší, temnější, dvojka je japonský bizár úplně uražený z řetězu, jako bych koukal místy na anime se všemi plusy i minusy. Zajímavé, ale proč ne, každý to vnímá jinak. Za mě je dvojka nejvíce japonská hra od Kojimy.

@Ashitaka: ty musíš být pořád tak strašně "edgy". :D

G
G #🏮いただきます🏮

@Ashitaka: tak zase to oslovilo jinou cílovku. Asi taky záměr. Furtnaživák tu dával příběhy o tom, jak byli lidi znechucený jedničkou, ale instantně si zamilovali dvojku a někdo snad našel zpětně cestu k jedničce...takže Kojima dosáhl aspoň takových zázraků :)

G
G #🏮いただきます🏮

@Kainé: vtipný jak to kazdej vnímá jinak.

Ja treba dvojku beru opravdu jako vstup do stejný řeky, kde ale dostanu toho nového z příběhu opravdu málo. Asi moje "chyba" v očekávání.

Jednička tě uvádí do světa a ty skrze monotonnost rozkrýváš příběh. Osobně jsem tehdy hltal všechno , co se řeklo a přidalo do korpusu. Do toho to bylo právě,pokud pamatuju, správně japonsky ujetý. Přijde mi, že daleko víc než tady, což vyhledávám právě u japonských her.

I ten pocit zdolávání přírody je fuč. V jedničce jsem měl natažený lanovky přes celou mapu kvůli nekompromisnímu terenu (aspoň jak si pamatuju a jak mi to tehdy přišlo). Ve dvojce ke všem stanicím dojedu karou, atd...

No je toho hodně, co nadzvedlo moje obočí, to by bylo na rozpravu k pivu.

Každopádně celkově toho času nelituji, rád jsem si to zahrál. A to je asi nejdůležitější pro hodnocení tý hry

Kainé
Kainé #A2

Za mě daleko lépe napsané než jednička i přesto, že je to naprosto bizarní. Příběh lépe dávkován, i když prostředek trošku absentuje stejně jako v jedničce. Jak je jednička poetická malá indie hra, tak dvojka působí místy jako naprostý opak. Asi nejvíce japonská hra, co jsem za poslední roky hrál a to hraji většinou jenom japonské věci. Ta hra je Evangelion, Válka světů, Sunshine a x dalších věcí v jednom a přesto si zachová svůj ksicht. Jednou je to muzikál, podruhé je to tragické drama. Ovšem hra má spousty i míst, kdy je to poetická stejně jako jednička, u toho pomáhá více pomáhá vizuál s úžasným skyboxem. Herně dospělejší i když přívětivější než jednička, připomínalo mi to hry, kde výzva není na prvním místě, ale hra je koncipovaná tak, aby se hráč prostě bavil. Ve stylu Okami, SotC, kde se moc neumírá, přesto tě to žene dál a dál.

Dá se tomu určité věci vytnout, a když se zacyklíš do doručovaní, tak tě to asi začne pěkně srát, ale jen houšť pro hry, kde tvůrce vypustí na první pohled nesourodý tok nápadů a vznikne z toho něco takhle bizarního a přitom se svými pravidly.

Herecky nejlepší imho Luca jako Neil. Jako hlavní protagonistka s tímhle charismatem by to byl sen. Má vše, co Sam nemá :D.

G
G #🏮いただきます🏮

@Fry: taky mi vehnal slzu do očí, ale jen trochu. Příde mi, že jak máš jednou děti, tak zjihneš.

Spoiler!

Hlavně teda mi přišlo docela zřejmý od té cca 5.kapitoly, ze Tomorrow je vlastně Lou, jak furt v interakci s Váňou mleli, že na břehu plyne čas rychleji oproti reálu,atd. A pak nějak taky vyplynulo, že Lou je Samova, atd...

Tady to Kožima nedopiplal jako v případě Kliffa v jedničce. Tam to bylo taková bomba, že sem měl fuski až na Donbase, kde už teď nejsou dávno.

Ale každopádně to shledání Lou a Sama na konci bylo hezký

Fry
Fry #( . ) ( . )

Tak včera večer dohráno. Strejda Hideo mě opět dokázal rozbrečet jak malého kluka a to několikrát , navíc pro mě umocněný tím, že jsem čerstvý otec 7 měsíční holčičky. Tohle dílo ve mě zůstane na dlouho s několika songy. Já na muziku ve hře moc nedám, ale tady je to úplně něco jiného, smekám všechny klobouky. Gameplay nechám bez hodnocení, to je pro mě vedlejší aktivita.

G
G #🏮いただきます🏮
👍2

A dohráno! Nebudu opakovat, co již bylo řečeno, ale přesto- je tam strašně tý vaty a příběhu je zlomek. Avšak toho mála, co tam je, tak skvělý. Výtek jinak vícero. Jednička za mě určitě lepší.

Edit-

Ten playlist na spotify si udělám taky 😁

G
G #🏮いただきます🏮

Tak musím říct, že po 63h a 13.kapitole mám konečně toho Kojimu, na kterého jsem čekal a docela se na hru těším zas. Že to trvalo ale!

Deadsp@ce

@Acemax67: super díky moc 👍👍👍

Acemax67
Acemax67 #VYDIS
👍1

@Deadsp@ce: Na mapě dlouze podrž "X", vedle již objevených stanic se ti objeví ikona, kam loď můžeš skrzevá dehet přesunout.

Deadsp@ce

Prosím potřebuji radu,, dhv megillan se dá cestovat ale nevím jak ? Velitel lodi mě řekl že mě převeze a že mu mám dát příkaz ale nevím kde…a na můstek mě to nechce pustit

Fry
Fry #( . ) ( . )

Já mám asi 70h a teď jsem načal 9 kapitolu teprve 😀

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
❤️1

@G: Jsi v bodu, kde to začíná gradovat. Od cca 10 kapitoly to už docela jede, od 12-13 se mozek nezastaví.

G
G #🏮いただきます🏮

49h, 8.kapitola. Cítím už docela nasycení z toho tahání a propojování. Už by to chtělo příběh. Neví někdo, zda se to rozjede? 😅

esoLister
esoLister #legendMKII
👍1

@Acemax67: já ještě nemam dohráno, ale i tak souhlasím. Včera jsem na to myslel, že vlastně nejsou žádné postavy, které by člověk tak nejak procítil, jako třeba Mama. Po začátku, kdy jsem byl v rausi po setkání se starým známým, se to zvrtlo jen doruc a zapoj bez nějaké pořádné hloubky. To, jak mi všichni lezou do prdele me taky vyloženě štve. Prejedu kopec na motorce za dve minuty a tam se mi klaní, woow, jak jsi to dokázal, jsi jediný... Uvidím co ten konec, ale po super začátku jedu trochu automat. Věcí sice milion, ale většina není v podstatě treba vůbec použít a survivalisty jen obiham jak v jedničce nebo je prostě z dálky vypraskam snajpou. Není jediný důvod se s nimi cicmat.

Acemax67
Acemax67 #VYDIS
👍2

Tak posledni zasilka dorucena po asi 50 hodinach. Hodne uz toho tady bylo receno, uz v tom moc pitvat nebudu. Uplny souhlas s temi, co tvrdi ze nejlepsi je zacatek a konec. To podepisu, hlavne konec je teda tak emotivni, ze i ja, clovek co u her nikdy nebrecel, jsem citil lehky pocit chvění leveho ocniho víčka, asi mi tam vletla muška:) Pokud bych to mel vyjadrit matematicky, tak prostredni 3 pětiny hry jsou za me dost nuda, ktera pribeh nijak moc neposunuje. Nastesti jsem ten typ, co si vezme batoh na zada, nebo sedne do auta a klidne 20 minut nekam jede/jde, takze mi to nevadilo, ale tady mohl Kojima trochu zabrat. Co vic, ve hre mi vadila absence alespon trochu polarizujicich charakteru. Tady neni nikdo, krome hlavniho padoucha, kdo by mel vuci Samovi alespon trochu negativni postoj a neustala glorifikace vseho co Sam udela od vsech NPC ktere potkal me postupne vylozene vadila. K souboum reknu jen to, ze to bylo spatny. Nulova vyzva, VV jen diváci. Vyzvednu urcite jeste neuveritelne mnozstvi vseho mozneho vybaveni, staveb atd, s tim se clovek dokazal strasne dobry vyblbnout, pokud mel chut. Technicka i hudebni stranka je absolutni porno, ve hre jsem si sestavil seznam mych oblibenych skladeb a stejny playlist jsem si udelal i na Spotify. Srovnani s prvnim dilem je vlastne docela slozite. Je tady toho sice vic, par veci je pridanych, ale to nejzasadnejsi, ten wow efekt, ktery prvni hra mela, uz tady bohuzel neni. To je ale problem drtive vetsiny pokracovani. A Kojima musi udelat film, proste musi!!

pan hnusak

Vcera jsem to dohral po 45 hodinach,krasny konec par wtf momentu,dobra hra skoda ze nepridali nejake nove mechanismy a je to v podstate jako jednicka,ale i tak jsem si tuto hru hodne uzil .

G
G #🏮いただきます🏮

@Ashitaka: souhlas se vším a ještě by se dala nit vymáchat v lecčem jinym. Třeba takřka žádná interakce s VéVéčkama...jediný kde sou, tak snad u osamělého vojáka zkraje Austrálie, všude dál pak samý základny dezolátů.

Jinak jednička hlavně byla pro HC asketické a minimalistické podivíny. Tam byly kule nebo kudla na VV snad až po druhý třetině hry- do tý doby to byl dycky zažitek s naloženym baglem (ikdyž byly většinou jejich pozice předem daný). Tohle je prostě casual. Je to jiný a nemůže to být už takový jako jednička, však jasné, ale nemůžu si pomoct, čekal jsem víc

G
G #🏮いただきます🏮

Tak jak hoši, dohráváte aspoň "dvojku"?🤣

Ja si nemůžu pomoct, ale zatím pořád čekám na nějaké to kojimovské "wow"- jsem zkraje 7.kapitoly. Asi sem za ta léta zhrubnul a emočně se zploštil, pač ta hra nic se mnou nedělá zatím.

Rád stavím, ale tak nějak mi přijde že ten algoritmus je postaven pro pocit uspokojení, kdy jsem postavil dosud tak 95% infrastruktury, když mi příhodně kolegové nechávají v pokryty oblasti na dosypání většinou jen pár drobku na dostavění silnic.

dawe999
👍1

@esoLister: Tak tohle už byl problém prvního dílu a trvalo vám sedm let na to dojít 🤣. To online propojení je prostě o ničem hra postrádá nějakou výzvu a bez něho je to zase docela brutální. Není tam žádný vyvážení. Buď si to usnadníš a nebo v tom necháš desítky hodin nudného hledání materiálů. Plus ten otevřený svět, ve kterém se nic neodehrává v reálném čase, ale veškerá setkání s VV jsou naskriptována na předem určených místech. Takže žádné překvapení nebo nečekané situace. Prostě jdu tam a tam a přesně vím, co mě po cestě potká. Ale tak jo... dělal to přece vizionář 🙂🙂.

Leon
Leon #Verum Rex
👍1

@Heymi9615: Když jsem to psal v recenzi, tak jsi mi nevěřil, jako obvykle ... 😅 Konec je skvělý, jak Sam uvidí Lucy a zhroutí se ... a pak vykuklení kriptoboti jak oživí posádku. Hodně silné!🙏