MGS Historie 1. - Hideo Kojima

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (15)
O DIO TY JSI ME ZMENIL ZIVOT
Tak to jo. To je jasný, že na to má lidi. Ale ta jeho funkce na vývoji MGS dílů je skutečně mimořádná a jedinečná. On je hlavou projektu a dohlíží na vše, a ti pytlíci tam někde dole v kancelářích to za něj všechno oddřou. Umí si to zařídit. Prostě geniální Japonec... [s6]
Nemyslím, vždy je podepsaný jako Director, ne jako programátor. Po MGS1 má na takovéhle věci lidi.
No, vzhledem k tomu, že od roku 1998 do roku 2008 dostávaly jeho hry většinou v hodnocení 9 nebo 10, tak bych si i vsadil, že už se to naučil. [s6]
Mě by zajímalo jestli se už naučil. Ale moc bych na to nevsázel.
Śkoda, že jsem tam ještě nenapsal něco o jeho rodinném životě, zálibách a tak...slyšel jsem, že je Kojima velkej fanda Bon Jovi a bondovek.
Pěkný počtení aspon vím více o panu Kojimovi [s14]
Pravda. A navíc Kojima nebyl určitě jediný, ko v 80. letech neuměl programovat a vyvíjel hry. Tehdy na to prostě žádný profesní zaměření nebylo. Dokonce i tvůrce Final Fantasy Sakaguchi taky zběhl ze studií k Squaresoft a urřitě před tím taky moc zkušeností s programováním neměl a musel se to teprve naučit. Takže Kojima určitě vyjímkou nebyl, ale je to zajímavý... [s1]
Tak téhdy se mohl dovolit to neumět. To se dalo naučit určitě celkem rychle, ale v dnešní době. To musí být několikanásobně těžké, když se podívám, co se dělají za hry.
silent hill? :D :D
Hideo Kojima - herni buh
třeba neuměl programovat, ale je dokonali scenarista METAL GEAR SOLID [s7] [s7] [s7] [s7] SILENT HILL [s7] [s7] [s7] [s7]
Tenkrát neuměl programovat, teď už to umí...lol...taková věc se může stát jen v Japonsku [s6]
To je zajímavé, jak daleko to dotáhl vývojář co neumí programovat hry a nevyzná se v hw... [s6] Sakra, takový štěstí se mi asi záměrně vyhíbá... [s14]
To jo, snažil jsem se, aby to právě bylo zajímavý. To znamená okrajově zmínit příběh a hratelnost a větší důraz klást především na vznik, poselství a dopady MGS. Příběh si člověk může přečíst nebo zahrát, stejně tak jako hratelnost, ale právě to okolo už moc ne. Snad se tohle zpracování bude líbit... [s1]
Dobře jsem si početl, třeba odhalit i nějaké zajímavosti, jinak těšim se na pokračování :)