MGS Historie 1. - Hideo Kojima
special•pondělí 26. října 2009•Leon•

Zdroj: Konami
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (15)
O DIO TY JSI ME ZMENIL ZIVOT
Tak to jo. To je jasný, že na to má lidi. Ale ta jeho funkce na vývoji MGS dílů je skutečně mimořádná a jedinečná. On je hlavou projektu a dohlíží na vše, a ti pytlíci tam někde dole v kancelářích to za něj všechno oddřou. Umí si to zařídit. Prostě geniální Japonec... [s6]
Nemyslím, vždy je podepsaný jako Director, ne jako programátor. Po MGS1 má na takovéhle věci lidi.
No, vzhledem k tomu, že od roku 1998 do roku 2008 dostávaly jeho hry většinou v hodnocení 9 nebo 10, tak bych si i vsadil, že už se to naučil. [s6]
Mě by zajímalo jestli se už naučil. Ale moc bych na to nevsázel.
Śkoda, že jsem tam ještě nenapsal něco o jeho rodinném životě, zálibách a tak...slyšel jsem, že je Kojima velkej fanda Bon Jovi a bondovek.
Pěkný počtení aspon vím více o panu Kojimovi [s14]
Pravda. A navíc Kojima nebyl určitě jediný, ko v 80. letech neuměl programovat a vyvíjel hry. Tehdy na to prostě žádný profesní zaměření nebylo. Dokonce i tvůrce Final Fantasy Sakaguchi taky zběhl ze studií k Squaresoft a urřitě před tím taky moc zkušeností s programováním neměl a musel se to teprve naučit. Takže Kojima určitě vyjímkou nebyl, ale je to zajímavý... [s1]
Tak téhdy se mohl dovolit to neumět. To se dalo naučit určitě celkem rychle, ale v dnešní době. To musí být několikanásobně těžké, když se podívám, co se dělají za hry.
silent hill? :D :D
Hideo Kojima - herni buh
třeba neuměl programovat, ale je dokonali scenarista METAL GEAR SOLID [s7] [s7] [s7] [s7] SILENT HILL [s7] [s7] [s7] [s7]
Tenkrát neuměl programovat, teď už to umí...lol...taková věc se může stát jen v Japonsku [s6]
To je zajímavé, jak daleko to dotáhl vývojář co neumí programovat hry a nevyzná se v hw... [s6] Sakra, takový štěstí se mi asi záměrně vyhíbá... [s14]
To jo, snažil jsem se, aby to právě bylo zajímavý. To znamená okrajově zmínit příběh a hratelnost a větší důraz klást především na vznik, poselství a dopady MGS. Příběh si člověk může přečíst nebo zahrát, stejně tak jako hratelnost, ale právě to okolo už moc ne. Snad se tohle zpracování bude líbit... [s1]
Dobře jsem si početl, třeba odhalit i nějaké zajímavosti, jinak těšim se na pokračování :)