Lair
recenze•čtvrtek 21. srpna 2008•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
fórum
Think before you sleep
Komentáře (7)
Tak jsem si ji konečně po letech koupil (trochu trvalo, než na ni přišla řada) a pro mne příjemné překvapení. Nevím proč, ale nějak jsem si u hraní vzpomněl na Heavenly Sword. Je to úplně jiný žánr, ale ta stylizace... Občas jsem i zakysl, ta moje angličtina....pozor ve hře není složitá to jen já jsem hroznej anglofil...Ovládání sixaxisem jsem tedy vzdal hned na začátku, ale přes Sticky je to v poho.....Zkrátka moc pěkný kousek a to nedocenění má s Heavenly Sword také společné. Doporučuji
Graika nadherna .)
Já bych dal této hře spíš hodnocení B. Mě se hodně líbí. Fantasy a draci, to je moje :)
Já měl šanci Lair vyzkoušet a líbil se mi a do konce i víc s původním ovládáním. Kde je ale chyba ? U vývojářů a nedostatečné kalibraci citlivosti a nebo u zmlsáních a pohodlných dnešních hráču ? Kdo aspoň [s1] tuší jak odpoví
Nevim,jaky to je,ale nerika se o tom nic moc dobryho,mjozna skoda,mohlo to byt neco jako next gen drakan
Proč B? To je na každým, co se mu líbí a co ne... ale když vyšel patch na ovládání, tak by to mělo být o něco lepší.
Lair by si zasloužil hodnocení B!! Tady jsi těžce ujel.....